Με σκληρές εκφράσεις σχολιάζουν τα μέλη της Δημοκρατικής Συμμαχίας, μέσω Twitter, την υποψηφιότητα του Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ.
“Δεν μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που να πέρασε από την ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ τα τελευταία 20 χρόνια και να μη νιώθει ντροπή για την υποψηφιότητα Συμπιλίδη”, γράφει ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιάννης Οικονόμου, σχολιάζοντας την υποψηφιότητα του Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ.
“Πράξεις όπως αυτές του Συμπιλίδη το ’93 ξεπληρώνονται και μετά από 20 χρόνια με αποφάσεις όπως αυτές του Σαμαρά το ’12. Δουλείες και εξαρτήσεις”, γράφει από την πλευρά του στο Twitter ο εκπρόσωπος της ΔΗΜ.ΣΥΜ. Δημήτρης Ζαφειριάδης.
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ