Έξαλλοι στη ΔΗ.ΣΥ με Συμπιλίδη

Με σκληρές εκφράσεις σχολιάζουν τα μέλη της Δημοκρατικής Συμμαχίας, μέσω Twitter, την υποψηφιότητα του Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με σκληρές εκφράσεις σχολιάζουν τα μέλη της Δημοκρατικής Συμμαχίας, μέσω Twitter, την υποψηφιότητα του Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ.

 

“Δεν μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που να πέρασε από την ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ τα τελευταία 20 χρόνια και να μη νιώθει ντροπή για την υποψηφιότητα Συμπιλίδη”, γράφει ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιάννης Οικονόμου, σχολιάζοντας την υποψηφιότητα του Γιώργου Συμπιλίδη με τη ΝΔ.