Ο Μαριάς φέρνει στην Ευρωβουλή το Μετρό Θεσσαλονίκης

Τις τεράστιες καθυστερήσεις στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης έφερε στην Ευρωβουλή με χθεσινή του Ερώτηση ο Αντιπρόεδρος των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών και Επικεφαλής του Πολιτικού Κινήματος Αντιμνημονιακοί Πολίτες Ευρωβουλευτής Καθηγητής Νότης Μαριάς.

Όπως αναφέρει στην Ερώτησή του ο Έλληνας Ευρωβουλευτής, τον Σεπτέμβριο 2003 αποφασίστηκε η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης ως δημόσιο έργο με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ στις 07/04/2006 υπογράφθηκε η σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία και στα τέλη Ιουνίου 2006 ξεκίνησε η κατασκευή του έργου.

Επίσης, τον Ιούνιο του 2013 υπογράφτηκε η σύμβαση κατασκευής της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά με άλλη ανάδοχο εταιρεία,. έργο που έχει ενταχθεί στο Ε.Σ.Π.Α.- Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μακεδονία – Θράκη» και δανειοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Στην Ερώτησή του ο Νότης Μαριάς επισημαίνει ότι για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης έχουν επίσης εξασφαλιστεί 550 εκ. € από την ΕΤΕπ, ως εγκεκριμένο δάνειο με ευνοϊκούς όρους και 250 εκ. € από το Γ’ ΚΠΣ.

Πλην όμως, συνεχίζει ο Νότης Μαριάς “αν και έχει παρέλθει το 90% του χρόνου υλοποίησης του έργου εντούτοις παρουσιάζονται τεράστιες καθυστερήσεις καθώς έχει κατασκευαστεί μόνο το 23% του έργου με αποτέλεσμα να ξεκινήσει και σχετική έρευνα εκ μέρους του Εισαγγελέα Διαφθοράς Θεσσαλονίκης”.

Για τους λόγους αυτούς ο Έλληνας Ευρωβουλευτής ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρώτον αν έχει διερευνήσει τα αίτια καθυστέρησης κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης και αν ναι έχει καταλογίσει τις συνακόλουθες ευθύνες στους υπευθύνους και δεύτερον, τι μέτρα πρόκειται να λάβει για την επιτάχυνση της κατασκευής του έργου που κυρίως χρηματοδοτείται από κονδύλια της Ε.Ε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ