Δήμαρχοι απειλούν με παραίτηση

Την πρόθεσή τους να παραιτηθούν δηλώνουν οι δήμαρχοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την πρόθεσή τους να παραιτηθούν δηλώνουν οι δήμαρχοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε περίπτωση που εγκριθεί η μελέτη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και λειτουργήσουν τα χρυσωρυχεία στον Έβρο.

Σύμφωνα με το ομόφωνο ψήφισμα του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης των Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, το οποίο κοινοποιήθηκε και στον υπουργό Εσωτερικών, Τάσο Γιαννίτση, στην περίπτωση που εγκριθεί η μελέτη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και λειτουργήσουν τα χρυσωρυχεία στον Έβρο, οι δήμαρχοι της Περιφέρειας θα υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους.

Ταυτόχρονα, ζητούν να ρυθμιστεί νομικά «η απαγόρευση της εξόρυξης χρυσού με θανατηφόρο κυάνιο»Πηγή: seleo.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.