“Ηθικοί νόμοι,ανήθικη εφαρμογή”

Το ΚΚΕ με αφορμή τον σάλο που έχει ξεσπάσει στη Βουλή σχετικά με τον βουλευτή που έβγαλε 1 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό, χαρακτηρίζει "υποκριτική" τη στάση των βουλευτών και ρώτάει όσους "θίγονται" και "εξοργίζονται"...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το ΚΚΕ με αφορμή τον σάλο που έχει ξεσπάσει στη Βουλή σχετικά με τον βουλευτή που έβγαλε 1 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό, χαρακτηρίζει “υποκριτική” τη στάση των βουλευτών και ρώτάει όσους “θίγονται” και “εξοργίζονται” :”Ρωτάμε όλους όσοι εμφανίζονται θιγμένοι και οργισμένοι:

Πώς γίνεται οι νόμοι σας να είναι ηθικοί και να είναι ανήθικη μόνο η εφαρμογή τους; Αυτή είναι η υποκρισία σας.

Επίσης, αν όλοι εσείς που ψηφίζετε ή στηρίζετε τους νόμους και την αντιλαϊκή πολιτική, δεν απολαμβάνετε οφέλη από τη ληστεία του λαού και δεν συμμετέχετε στην εξαγωγή κεφαλαίων μέσω επενδυτικών ή off shore εταιρειών, σε αυτή την περίπτωση είστε αθώοι του εγκλήματος, της πολιτικής που οδηγεί το λαό στη χρεοκοπία;”

    

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.