Η Ιόλη Ανδρεάδη ετοιμάζει το «Περηφάνια και προκατάληψη» για την «Αλκυονίδα»

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

Ότι ο ιστορικός χώρος «Αλκυονίς»πέρασε για τα δέκα επόμενα χρόνια στις παραγωγικές «Θεατρικές Σκηνές»το ξέρεις,όπως ξέρεις κι ότι η νέα εποχή του θα εγκαινιαστεί με το ανέβασμα της «Μεθυσμένης πολιτείας»του Σωτήρη Πατατζή από τον εξαιρετικό Άρη Τρουπάκη με πρωταγωνιστές τους καίριους Δημήτρη Ήμελλο,Κατερίνα Μισιχρόνη,Νίκο Αλεξίου,Δημοσθένη Παπαδόπουλο κλπ. Αυτό που δεν ξέρεις κι έρχομαι να σου προδώσω είναι η «Αλκυονίδα»από τον Φεβρουάριο θα φιλοξενεί μια ακόμα δυνατή παραγωγή που θα παίζεται εναλλάξ με την «Μεθυσμένη πολιτεία» Ποια θα είναι αυτή; Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μου η ανερχόμενη και αληθινά ταλαντούχα Ιόλη Ανδρεάδη συμφώνησε με τους Γιάννη Κεντ-Πάνο Κατσαρίδη των «Θεατρικών Σκηνών»να ανεβάσει το αριστουργητικό «Περηφάνια και προκατάληψη»της Τζέιν Όστεν σε διασκευή που θα υπογράψει η ίδια με τον πολυσχιδή Άρη Ασπρούλη.Τη δραματουργική επιμέλεια θα κάνει η έμπειρη Μαριλένα Παναγιωτοπούλου και τις μέρες αυτές γίνονται οι ζυμώσεις για την απαιτητική διανομή της παράστασης…

ΘΕΣ ΣΤΟΡΙ;

Ο κύριος και η κυρία Μπένετ έχουν πέντε κόρες που είναι όλες ανύπαντρες. Όταν ένας πλούσιος και ευχάριστος νέος μετακομίζει στην γειτονιά η κυρία Μπένετ ελπίζει να τον εξασφαλίσει ως γαμπρό για την όμορφη μεγαλύτερη κόρη της, δίδα Τζέιν Μπένετ. Η εκκολαπτόμενη σχέση όμως σαμποτάρεται από τον υπερόπτη φίλο του νεαρού, κύριο Ντάρσυ, που θεωρεί το προξενιό ακατάλληλο. Όταν ο κύριος Ντάρσυ με τη σειρά του ερωτεύεται την δεύτερη κόρη των Μπένετ, δίδα Ελίζαμπεθ Μπένετ, η συγκαταβατική πρόταση του για γάμο απορρίπτεται από την Ελίζαμπεθ με ειρωνεία και η προσέγγιση φαίνεται να σταματά. Εντούτοις, τα γεγονότα συνωμοτούν για να συνδέσουν τα διάφορα μέλη παρά τα εμπόδια και τις παρεξηγήσεις που τα χωρίζουν. Η περηφάνια της μιας πλευράς και η προκατάληψη της άλλης σιγά σιγά προσπερνιούνται και οι χαρακτήρες αποκομίζουν μεγαλύτερη γνώση του εαυτού τους και των άλλων.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ