Αμερικανιές…

Πρώτη καταχώρηση: 22/11/2016 - 09:00

Τελευταία δημοσίευση: 22/11/2016 17:00Υποκειμenikos

Αμερικανιές…

   

    Μετά το ξέπλυμα της πολιτικής των Μνημονίων, της τρόικας, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, μετά το ξέπλυμα της πολιτικής της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ την οποία η παρούσα κυβέρνηση συνεχίζει να εφαρμόζει με το εξόχως «αριστερό» επιχείρημα ότι «δεν υπάρχει εναλλακτική», ο κ.Τσίπρας φρόντισε κατά την επίσκεψη του Μπάρακ Ομπάμα να διεκπεραιώσει και το ξέπλυμα της πολιτικής του αμερικανικού ιμπεριαλισμού.

    Η εικόνα της πρώτη φορά «Αριστεράς» να απαγορεύει διαδηλώσεις και μαζί με τους Γλίξμπουργκ να χειροκροτεί στο πρόσωπο του Ομπάμα τη συμβολή των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στη… δημοκρατία - και τούτα παραμονή του Πολυτεχνείου – μιλούν από μόνα τους. 

    Ακούσαμε λοιπόν τον («αριστερό» πάντα…) Έλληνα πρωθυπουργό να απευθύνεται στον απερχόμενο Αμερικανό πρόεδρο δηλώνοντας ότι με τη θητεία του «άλλαξε η εικόνα των Ηνωμένων Πολιτειών σε ολόκληρο τον κόσμο». Περίεργη προσέγγιση αν σκεφτεί κανείς ότι κατά την θητεία Ομπάμα αυξήθηκε κατά κοντά 1 τρισ. δολάρια (!) από την προηγούμενη θητεία Μπους το ποσό που παραχωρήθηκε από το αμερικανικό κράτος στο στρατιωτικοβιομηχανικό σύμπλεγμα για να διεξάγει τις «απελευθερωτικές» επιχειρήσεις του ανά τον κόσμο.  

    Ακούσαμε, επίσης, από τον κ.Τσίπρα ότι οι ΗΠΑ επί Ομπάμα ήταν μια χώρα που έσπευσε «να υπερασπιστεί τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας». Εξίσου περίεργη προσέγγιση αν ρίξει κανείς μια ματιά είτε στο Γκουαντανάμο – που παραμένει στη θέση του – είτε στη Συρία, στη Λιβύη και στη Μέση Ανατολή που στην προηγούμενη θέση τους βρίσκονται, πλέον, συντρίμμια, ή αν ρίξει μια ματιά στις στατιστικές των δολοφονημένων από μαύρων πολιτών από την αμερικανική αστυνομία στο εσωτερικό των ΗΠΑ…

    Αυτού του είδους η αποτίμηση της θητείας Ομπάμα που επιχείρησε ο κ.Τσίπρας δεν αντέχει σε καμία κριτική. Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, όπως την γνωρίζουν όχι μόνο οι κάτοικοι της Ελλάδας, αλλά οι κάτοικοι του πλανήτη Γη.

    Θα ισχυρίζονταν κάποιοι ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός μπορεί να είπε και μια κουβέντα παραπάνω αφενός για τις ανάγκες της φιλοξενίας του υψηλού του καλεσμένου αφετέρου διότι έλαβε ως αντίδωρο τη βοήθεια του Ομπάμα στα θέματα ελληνικού ενδιαφέροντος.

    Αλλά μετά το ταξίδι Ομπάμα κατά το οποίο ήλθε, εξυμνήθηκε και απήλθε, εκείνο το οποίο απέμεινε για τα ελληνικού λεγόμενου ενδιαφέροντος θέματα ήταν τα κυβερνητική πανηγύρια. Που, όμως και για να το πούμε ευγενικά, είναι για τα πανηγύρια…

    Εκείνο που έμεινε από το ταξίδι του Ομπάμα, όπως σημειώσαμε και στη Realnews, είναι:

    α) Η ΝΑΤΟική επικυριαρχία με την δεδηλωμένη πρόθεση του κ.Τσίπρα για διατήρηση των ΝΑΤΟικών δυνάμεων στο Αιγαίο. Είστε παράδειγμα προς μίμηση που παρέχεται το 2% του ΑΕΠ σας στο ΝΑΤΟικό ταμείο, συνεχάρη τον κ.Τσίπρα ο Ομπάμα. Πράγματι. Η Ελλάδα των Παπανδρέου, Σαμαρά, Βενιζέλου και τώρα Τσίπρα, την τελευταία 7ετία των μειώσεων μισθών και συντάξεων, έχει προσφέρει στο ΝΑΤΟ «συμμαχικά» λύτρα που ξεπερνούν τα 30 δισ. ευρώ!

    β) Το καθεστώς διαμόρφωσης των διεθνών σχέσεων της χώρας με πυξίδα το «ανήκομεν εις την Δύσιν». Είναι ενδεικτικά τα «εύγε» του Ομπάμα για τη συμμετοχή της Ελλάδας στις κυρώσεις κατά Ρωσίας, αλλά και τα χειροκροτήματα του ακροατηρίου όταν ο Ομπάμα εκθείαζε την πολιτική των ΗΠΑ στην Ουκρανία, εκεί όπου η υφυπουργός επί των Εξωτερικών του, η κυρία Νούλαντ, ανέλαβε την προώθηση των ναζί στην διακυβέρνηση της χώρας…

    γ) Οι τουρκικές και κάθε λογής υποδαυλισμένες από τις ΗΠΑ προκλήσεις και κινήσεις κατά της Ελλάδας. Η σιωπή του Ομπάμα για τη Συνθήκη της Λοζάνης και τα προβλήματα με την ΠΓΔΜ (σσ: την αναγνωρισμένη από τις ΗΠΑ σαν «Μακεδονία»), αλλά και η επιμονή του για την «επίλυση» του Κυπριακού με όρους ξαναζεσταμένου σχεδίου Ανάν, ήταν χαρακτηριστικά.

    Σε ό,τι αφορά τώρα στο θέμα του χρέους, οι δηλώσεις Σόιμπλε ενώσω ο Ομπάμα βρισκόταν στην Αθήνα, αλλά και οι δηλώσεις Ομπάμα αμέσως κατά την άφιξή του στο Βερολίνο – εκεί όπου έπλεξε το εγκώμιο της Μέρκελ της οποίας δήλωσε… ψηφοφόρος και φανατικός οπαδός - δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνειών:

    Η όποια διευθέτησή του χρέος, όποτε και αν γίνει, προοιωνίζεται για τον ελληνικό λαό ένα νέο μνημόνιο, όπως κι αν αυτό ονομαστεί. Αυτό το γνωρίζουν πρώτα και κύρια οι εγχώριοι φίλοι του κ.Ομπάμα που δεν έπαυσαν να τον χειροκροτούν με πάθος ακόμα κι όταν αυτός τους προέτρεπε να επιταχύνουν τις «μεταρρυθμίσεις». Θυμίζουμε πως όταν ο οι ΗΠΑ μιλούν για «μεταρρυθμίσεις» δεν εννοούν τίποτα λιγότερο απ’ ό,τι εννοεί το ΔΝΤ…

    Εκείνο, επομένως, που θα απομείνει να θυμίζει στον ιστορικό του μέλλοντος την επίσκεψη Ομπάμα στην Αθήνα, πέραν του κόστους της όπως αυτό θα αποτυπωθεί πολύ σύντομα στα ζητήματα της οικονομικής και εξωτερικής πολιτικής, δεν είναι παρά οι… αναξιοπρεπείς αμερικανιές στις οποίες επιδόθηκε το καθεστωτικό πολιτικό σύστημα της χώρας. 

    Αμερικανιές όπως ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ξεροσταλιάζει για μια κατ’ ιδίαν συνομιλία… ενός λεπτού με τον απερχόμενο πλανητάρχη, αμερικανιές όπως των Θεοδωράκη – Λεβέντη να διαμαρτύρονται γιατί δεν τους προσκάλεσαν στο δείπνο με τον Ομπάμα, ή αμερικανιές όπως αυτές: 

 

 

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (21)
  • ΓυρολόγοςΚυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016, 02:08
    Τα γεράκια του Πενταγώνου μας σώζουν και κρατιόμαστε ζωντανοί! Και με αριστερή(?) κυβέρνηση: Συνεχίζουμε να είμαστε οι καλύτεροι πελάτες (2%?), έχουμε αξιολογημένα από τις καλύτερες ένοπλες δυνάμεις, υπακούμε τυφλά οργανικά ενταγμένοι στο ΝΑΤΟ, στέλνουμε για την Ελλάδα ρε γαμώτο στρατιωτικές αποστολές που στην επιστροφή τους παίρνουν συγχαρητήρια από τους επικεφαλής (που ποτέ δεν είναι Έλληνες). Ο Πρόεδρος επισκέφτηκε έναν πολύ καλό πελάτη και πιστό σύμμαχο.
    Οι Ευρωπαίοι υποτελείς τους κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι πρέπει: και να μας χαρίσουν χρέη για να συνεχίσουμε την παροχή υπηρεσιών δυτικά του Ατλαντικού αλλά και να ανεχτούν τις όποιες συμπεριφορές μας αφού το αφεντικό είναι ένα και μας αγαπάει για τους προαναφερθέντες λόγους. Ως αριστεροί οι Τσιπραίοι είναι αρκετά υποψιασμένοι και την σακκουλεύτηκαν τη δουλειά. Οι υπόλοιποι είναι μπουνταλάδες.
  • Χιτώνας του ΝέσσουΤρίτη 29 Νοεμβρίου 2016, 23:43
    @Δημήτρη
    Εκείνοι που δε θα έπρεπε να πιάνουν στο στόμα τους τη λέξη "ΚΚΕ" είναι οι οπαδοί του ρεβιζιονιστικά μεταλλαγμένου ΚΚΕ (μετά το 20ό Συνέδριο), το κόμμα που επαίνεσε το Βιντέλα και την "ισλαμική επανάσταση" του Αγιατολάχ Χομεϊνί, το κόμμα που έκανε πλάτες στο Χριστόδουλο για το ζήτημα των ταυτοτήτων, το κόμμα που χειροκρότησε την εισβολή των ρώσων σοσιαλιμπεριαλιστών στην Τσεχοσλοβακία το 1968 και την εισβολή των "σοβιετικών" τανκς στο Αφγανιστάν το 1979, το κόμμα που δεν είπε κουβέντα για την προσάρτηση της Κριμαίας από τα ρωσικά στρατεύματα και δικαιώνει τους εθνοπροδότες Ουκρανούς, που επιδιώκουν το διαμελισμό της Ουκρανίας για χάρη του Αδόλφου Πούτιν.
    Το κόμμα που συστηματικά καλλιεργεί τη ρωσοδουλεία, περνώντας από τη ρωσοδουλεία τον καιρό της μακαρίτισσας ΕΣΣΔ του Μπρέζνιεφ στη ρωσοδουλεία προς την πουτινική Ρωσία.
    Αυτό το κόμμα που λασπολογεί ενάντια στην Εθνική Αντίσταση, που δημιούργησε το κατοχικό ΚΚΕ, που πολεμάει λυσσασμένα κάθε επένδυση και είναι φορέας της πιο μαύρης αντιαναπτυξιακής αντίδρασης, κλπ., κλπ. - ο κατάλογος είναι πολύ μακρύς.
    Υ.Γ. Για το Πολυτεχνείο, όπως είδες (;) βρίσκω ότι η πρόταση να φύγουν και να ενωθούν με τον κόσμο στους δρόμους σε διαδηλώσεις ήταν σωστή. Κι αυτή η πρόταση ήταν της ΑΝΤΙ-ΕΦΕΕ. Γιατί με κατηγορείς;
  • BILLΤρίτη 29 Νοεμβρίου 2016, 12:47
    ΠΑΝΤΑ ΟΛΕΣ ΟΙ (ΥΠΕΡΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ) ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΤΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΛΥΣΚΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ (ΑΓΩΝΑ) ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΚΚΕ ΜΕΝΟΣ...ΛΟΓΙΔΡΙΑ ΑΡΘΡΑ....ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ , ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ..ΠΕΝΙΧΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....ΠΑΝΤΑ....ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΤΟΝ (ΑΦΗΝΕΙ)....ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.......!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ......ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΩ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΚΕ.....!! ΑΥΤΟΙ ΤΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ......ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ , ΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ......ΚΤΛΤΠ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.....ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΦΕΡΩ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ, , , , ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ .....ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ , ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ , ΚΑΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, , , ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ..ΑΝΒΑΙΝΕΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ (ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ) ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΝΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ....!!! ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ...ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ ΜΕΣΤΟ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΒΙΑ ΤΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΥΨΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΣΤΩ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ..ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ....ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ...ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΚΟΥΕΔΩΝ ΕΓΡΑΦΑΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, , , , , ΕΝΩ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΨΗΦΟΡΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ...ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ......ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΟΥΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΝΗΣΙΔΕΣ, , , , , ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΕΒΙΑΛ...ΚΛΤΠ
  • ΔημήτρηςΤρίτη 29 Νοεμβρίου 2016, 11:18
    @ Ιωσήφ Σ. (νυν Χιτώνα πάντα ΟΑΚΚΕ),

    Αν η πραγματικότητα δεν ταιριάζει με το μύθο που θες να πλασάρεις τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα, έτσι ΟΑΚΚίτη ;

    Άσε, μην πιάνεις στο στόμα σου τις μέρες του Πολυτεχνείου. Δεν σε παίρνει. Ήδη κατάφερες να δείξεις πόσο άσχετος είσαι και πόσο αντι-ΚΚΕ!!!
  • Χιτώνας του ΝέσσουΔευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016, 21:34
    @Δημήτρη
    Λες : «Γιατί οι οικοδόμοι που κατέβηκαν από τις 15 σε γενική απεργία σε όλη τη χώρα είχαν πυρήνα τους τις παρανομες οργανώσεις του ΚΚΕ»
    Δε νομίζω να έγινε καμιά γενική απεργία των οικοδόμων και μάλιστα «από τις 15», καθοδηγημένη από το ΚΚΕ. Δηλαδή, η ΑΝΤΙ-ΕΦΕΕ ζητούσε στις 15 το μεσημέρι να σταματήσει η κατάληψη, ενώ είχε κατεβάσει τους οικοδόμους σε γενική απεργία;;; Εδώ ήταν αντίθετη να μπει στα συνθήματα του Πολυτεχνείου το σύνθημα «Γενική Απεργία»!
    Όσο για τους «Μεγαρίτες πτηνοτρόφους», άστα καλύτερα. Η αντίθεσή τους με τη χούντα ήταν αντίθεση στην εκβιομηχάνιση : ο Ανδρεάδης ήθελε να φτιάξει διυλιστήριο στα Μέγαρα κι ενώ οι μικροκληρούχοι ήταν ικανοποιημένοι με τις αποζημιώσεις και με το ότι τα παιδιά τους θα δούλευαν στο διυλιστήριο, οι πλουσιοχωρικοί ήταν αντίθετοι και έλεγαν πως οι αποζημιώσεις ήταν μικρές, γιατί αυτοί είχαν φτιάξει περιουσίες, είχαν φέρει μηχανήματα από τη Γερμανία και άλλα . Γι’ αυτό κατέφυγαν στο ΣτΕ, το οποίο στις 16/11/1973 απέρριψε την προσφυγή τους. Και όπως είχαν μαζευτεί έξω από το ΣτΕ, μετά την απορριπτική απόφασή του, άκουσαν πως στο Πολυτεχνείο υπάρχει κατάληψη και πήγαν στη Συντονιστική Επιτροπή και η Δαμανάκη τους παρουσίασε από το σταθμό του Πολυτεχνείο ως αντιχουντικούς – χωρίς να αναφέρει και το λόγο, που, ίσως, να αγνοούσε και η ίδια – και τους έδωσε το μικρόφωνο να απευθύνουν χαιρετισμό. Το αστείοι ήταν ότι πολλοί από αυτούς όχι μόνο δημοκράτες δεν ήταν, αλλά, καυχιόνταν ότι είχαν πολεμήσει στον εμφύλιο και είχαν ανδραγαθήσει ενάντια στους κομμουνιστές και διαμαρτύρονταν για τη μαύρη αχαριστία του Παπαδόπουλου. Με την ανατροπή του Παπαδόπουλου «πάγωσε» η διαδικασία των απαλλοτριώσεων και όταν ήρθε η «δημοκρατία, το ΣτΕ ματαίωσε τις απαλλοτριώσεις και την κατασκευή του διυλιστήριου και το νομιμοποιημένο ΚΚΕ ανέλαβε το ρόλο του συστηματικού αντίπαλου κάθε μορφής ανάπτυξης, με πρώτο του στόχο την επέκταση του συγκροτήματος Σκαλιστήρη στην Εύβοια για την εξόρυξη δολομίτη, όπου έστειλε το βουλευτή του, τον αείμνηστο Κώστα Κάππο, να εξηγήσει στους χωριάτες ότι δεν τους χρειαζόταν η βιομηχανική ανάπτυξη, μια και είχαν αγροτική παραγωγή, αλιεία και τουρισμό!
    Ο Κάππος είπε κατά λέξη : «Είναι βέβαιο ότι η εγκατάσταση του μονοπωλιακού συγκροτήματος του Σκαλιστήρη στην περιοχή θα σημάνει την καταστροφή της αγροτικής γης, του τουρισμού και της θάλασσας» και «Η λύση είναι μία. Να μην πατήσει ο Σκαλιστήρης στην περιοχή της Αιδηψού. Η περιοχή να μείνει και να αναπτυχθεί σαν αγροτική και τουριστική». («Ρ», 6/5/1976, σελ. 3)».
    Το δε μακρύ χέρι του ΚΚΕ, οι αναρχικοί, έβαλαν 2 φορές βόμβες στα γραφεία της επιχείρησης, στο Κουκάκι, μία στις 11/9/1976 και μία στις 2/5/1977.
    Τη στάση του ΚΚΕ απέναντι στην εξέγερση του Πολυτεχνείου μας τη δίνει ανάγλυφα η ανακοίνωση του ΠΓ της ΚΕ του, το πρωί της Παρασκευής, 16ης Νοέμβρη 1973 :
    «Στο κέντρο της Αθήνας αντηχεί και πάλι η δημοκρατική φωνή γενναίων φοιτητών μας. Οι φοιτητές προβάλλουν και πάλι τα άμεσα αιτήματά τους, αγωνίζονται για τις συνδικαλιστικές, ακαδημαϊκές και πολιτικές ελευθερίες...
    (Η κυβέρνηση Μαρκεζίνη) χτύπησε τόσο βάναυσα το λαό στο μνημόσυνο της 4 του Νοέμβρη και χτυπάει και τώρα τους διαδηλωτές...
    Καλούμε την εργατική τάξη και το λαό να εκδηλώσει ακόμα πιο μαζικά τη συμπαράσταση και βοήθειά του προς τους φοιτητές. Η καλύτερη συμπαράσταση είναι να οργανώσουν [οι] εργαζόμενοι τον δικό τους αγώνα κατά της ακρίβειας, για αύξηση των μεροκάματων και των μισθών, για τις συνδικαλιστικές και πολιτικές τους ελευθερίες...»
    Ναι, ναι, το Πολυτεχνείο ήταν ήδη στη δεύτερη μέρα της κατάληψης, η ΑΝΤΙ-ΕΦΕΕ είχε αναγκαστεί να ξαναγυρίσει για να αρπάξει τα πόστα, ο κόσμος πλημμύριζε τους δρόμους διαδηλώνοντας την αντίθεσή του στη χούντα και συγκρουόταν με την αστυνομία και το ΚΚΕ καλούσε «την εργατική τάξη και το λαό» να οργανώσει «οικονομικούς αγώνες» ως την «καλύτερη συμπαράσταση και βοήθειά του προς τους φοιτητές»!!!
    Όσο για τη γενικότερη στάση του ΚΚΕ απέναντι στη χούντα, το ΚΚΕ είχε ανακοινώσει από το ραδιοσταθμό «Φωνή της Αλήθειας» (από κάποια ανατολική χώρα) μια διακήρυξη, το Μάρτη του 1973, όπου λέγονταν τα εξής καταπληκτικά :
    «Ο δρόμος για την ανατροπή της δικτατορίας, για τη Νέα Δημοκρατία.
    Η ανατροπή της δικτατορίας και η θεμελίωση μιας Νέας Δημοκρατίας απαιτεί επίμονες προσπάθειες και σκληρούς αγώνες ολόκληρου του ελληνικού λαού. Κάνει αναγκαία την προετοιμασία για τη χρησιμοποίηση κάθε μορφή πάλης, ε ι ρ η ν ι κ ή ς ή μ η ε ι ρ η ν ι κ ή ς, ανάλογα με τη στάση των αντιδραστικών δυνάμεων...» (Η υπογράμμιση δική μου).
    Αυτό που έχω υπογραμμίσει είναι ο απόηχος από το περιβόητο «ειρηνικό - δηλαδή, κοινοβουλευτικό - πέρασμα στο σοσιαλισμό», που είχε διακηρύξει ο Χρουστσόφ (επικαλούμενος ο αθεόφοβος και το Λένιν, κουτσουρεύοντας αναίσχυντα ένα κείμενό του) που οι κολιγιαννικοί ρεβιζιονιστές το διακήρυσσαν και ως μέσο κατάλληλο για την ανατροπή της δικτατορίας. 6 χρόνια κτηνώδους δικτατορίας με φυλακές, εξορίες, στρατοδικεία και ανατριχιαστικά βασανιστήρια κι αυτοί ονειρεύονταν ακόμα «ειρηνικές μορφές πάλης» για την «ανατροπή» κι αυτό «ανάλογα με τη στάση των αντιδραστικών δυνάμεων». Μέσα σε μόλις 6 χρόνια, πώς να τη δουν αυτή τη «στάση»; Ίσως θα έπρεπε να περάσουν καμιά εικοσαριά χρόνια ακόμα για να την αντιληφθούν – θα βοηθούσαν και ο σοβιετικοί οφθαλμίατροι, μια και η ιατρική περίθαλψη στις «σοσιαλιστικές χώρες βρισκόταν σε πολύ υψηλό επίπεδο.
    Ας δούμε και τα υπόλοιπα που γράφεις :
    1) Για την ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στο φύλλο αρ. 8 της «Πανσπουδαστικής» λες πως ήταν ανακοίνωση της «Συντονιστικής Επιτροπής του Πολυτεχνείου». Τι θες να πεις; Ότι δεν ελέγχατε τη «Συντονιστική Επιτροπή; Μα εσύ λες πως δεν υπήρξε «καπέλωμα», αλλά, οι «χιλιάδες του κόσμου» υποστήριζαν τη γραμμή του ΚΚΕ «ακαπέλωτοι». Άρα, η ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής ήταν δικό σας έργο.
    Ας πούμε, όμως, ότι το ΚΚΕ ήταν αντίθετο στη φράση «300 προβοκάτορες…». Τότε ή δε θα έπρεπε να δημοσιεύσει καθόλου την ανακοίνωση, ή να διαμαρτυρηθεί έντονα για τη φράση αυτή. Ούτε το ένα έκανε, ούτε το άλλο.
    2) Λες ότι μπερδεύω το ΚΚΕ «με το νεοσύστατο ΚΚΕεσ.». Το ΚΚΕεσ. ήταν τόσο «νεοσύστατο» όσο ήταν και το ΚΚΕ – ήταν και τα δύο μαζί το «νέο» ΚΚΕ, το ρεβιζιονιστικό, στο οποίο μεταλλάχθηκε το παλιό ΚΚΕ, μετά το 20ό Συνέδριο και την καθαίρεση του Ζαχαριάδη από την επέμβαση των «αδελφών» ρεβιζιονιστικών κομμάτων των ανατολικών χωρών.
    Οι ενωμένοι ρεβιζιονιστές διαλύσανε τις παράνομες κομματικές οργανώσεις στην Ελλάδα, για 10 χρόνια (1958-1968). Το 1968 διασπάστηκαν σε ΚΚΕ και Γραφείο Εσωτερικού του ΚΚΕ (ή απλά Γραφείο Εσωτερικού – που αργότερα ονομάστηκε ΚΚΕεσ.)
    Και γιατί διασπάστηκαν το 1968; Επειδή οι μεν ήταν αναθεωρητές και οι άλλοι «ορθόδοξοι»; Όχι, βέβαια, στον αναθεωρητισμό (ρεβιζιονισμό) ήταν μία από τα ίδια. Τα τσούγκρισαν μετά την ιμπεριαλιστική εισβολή στην Τσεχοσλοβακία, για την οποία διαφώνησε το Γραφείο Εσωτερικού, που δεν ήθελε την τυφλή συμμόρφωση στις εντολές της Μόσχας και την πλήρη υποταγή του ΚΚΕ στο ΚΚΣΕ.
    Όσο για τη «σύγκρουση» Θεοδωράκης-ΚΚΕ, ήταν πάντοτε μια σύγκρουση χωρίς αρχές, ή, μάλλον μικροκομματικού χαρακτήρα από τη μεριά του ΚΚΕ. Το ότι ο μεγάλος αυτός και δημιουργικός συνθέτης έμπλεξε με το ΚΚΕ και την «αριστερά», όταν είχαν γίνει ρεβιζιονιστικά ήταν ένα μεγάλο ατύχημα και γι’ αυτόν και για το πραγματικό αριστερό κίνημα. Το ότι είχε αποκαλέσει του κνίτες «γενίτσαρους» και το ΚΚΕ τον είχε στη μαύρη λίστα επί χούντας και παρ’ όλα αυτά βρέθηκε στην Ενωμένη Αριστερά το 1974, μαζί με τους «γενίτσαρους», είναι ενδεικτικό. Το «Καραμανλής ή τανκς!» το έκανε γαργάρα το ΚΚΕ κι έτσι το 1981 και το 1985 ο Μίκης εξελέγη βουλευτής του ΚΚΕ. Το παν ήταν το πόσους ψήφους μπορούσε να φέρει ο Μίκης και τίποτα παραπάνω.
    3) Για το συντηρητισμό του ΚΚΕ.
    Λες πως με «βγάζει ψεύτη η ιστορία».
    Αν δεν είναι συντηρητικό ένα κόμμα, που την ώρα που γίνεται ένας καθαρά πολιτικός αγώνας εναντίον μιας χούντας, ζητάει να γίνουν οικονομικοί αγώνες, για συμπαράσταση στους αγωνιζόμενους, ή να προπαγανδίζει ανάμεσα στους εξεγερμένους να περιοριστούν στα καθαρώς φοιτητικά αιτήματα, τότε έχουμε χάσει την έννοια των λέξεων.
    Αν δεν είναι συντηρητισμός να θέλεις, μετά από 6 χρόνια χούντας, να ξαναγυρίσεις στην κουτσουρεμένη αστική δημοκρατία του 1967, τότε τι είναι συντηρητισμός;
    Αν δεν είναι συντηρητικό ένα κόμμα, που τον Ιούλη του 1965, που ο λαός διαδήλωνε με το σύνθημα «Δε σας θέλει ο λαός, πάρ’ τη μάνα σου κι εμπρός!», δεν έβαζε πολιτειακό θέμα, αλλά, ζητούσε απλώς να σεβαστεί ο Κωνσταντίνος το Σύνταγμα, ρίχνοντας τα συνθήματα «Συμμορφώσου (με το Σύνταγμα) βασιλιά!» και «Η Αυλή να μαντρωθεί!» (γιατί έφταιγαν οι αυλικοί σύμβουλοι που παρέσυραν τον Κωνσταντίνο, ώστε να αναγκάσει σε παραίτηση τον νόμιμο Πρωθυπουργό), τότε τι θα πει «συντηρητικό κόμμα»;
    Αν δεν είναι συντηρητικό ένα κόμμα, που έχει απαρνηθεί τη βίαιη επανάσταση και έχει υιοθετήσει το «ειρηνικό (γράφε, «κοινοβουλευτικό») πέρασμα στο σοσιαλισμό», τότε τι είναι;
  • ΔημήτρηςΠαρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016, 16:09
    @ Χιτώνας του Νέστου (πρώην Ιωσήφ, πάντα ΟΑΚΚΕ)

    Η ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής του Πολυτεχνείου δημοσιεύτηκε στο φύλο 8 της "Πανσπουδαστικης" - της εφημερίδας της ΑΝΤΙ-ΕΦΕΕ.

    Για να μην λέμε μπούρδες...

    Όσο για το "καπέλωμα", χιλιάδες κόσμου δεν μπορεί να τις καπελώσει μια "ομάδα ΚΝιτών που η προταση τους δεν έγινε αποδεκτή"...Προφανώς η αφήγηση σου είναι τι θα ήθελες να έχει γίνει...

    Επιπλέον, μπερδεύεις το ΚΚΕ με το νεοσύστατο ΚΚΕ εσ. που είχε προσχωρήσει στη λογική του εκδημοκρατισμου της Χούντας!!! Και ξεχνάς τη σύγκρουση του ΚΚΕ με το Μίκη και άλλους - που διήρκησε πολλά χρόνια μετά- ενάντια στο περίφημο "Καραμανλής ή Τανκς".

    Άσε την προοπαγάνδα περί "συντηριτικού" ΚΚΕ... Η ιστορία σε βγάζει ψέυτη!!!
  • Χιτώνας του ΝέσσουΠαρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016, 14:52
    @Μάτσαλη Δημήτρη
    Η «Πανσπουδαστική» Νο 8, έγραφε «300 προβοκάτορες της ΚΥΠ (όχι της ΣΙΑ) και του Ρουφογάλη» μπήκαν στο Πολυτεχνείο. Θα σου πουν οι κνίτες ότι αυτό δε σημαίνει πως αυτοί (οι προβοκάτορες) έφτιαξαν την εξέγερση, απλά μπήκαν για να την προβοκάρουν. Βέβαια, ποτέ δεν μπαίνουν μαζικά οι προβοκάτορες. Το θέμα δεν είναι οι προβοκάτορες, αλλά το πόσο σωστό ήταν να ταμπουρωθούν οι εξεγερμένοι στο Πολυτεχνείο και να περιμένουν να έρθουν τα τανκς. Η επικεφαλής των κνιτών Καρυστιάνη πρότεινε να φύγουν από το Πολυτεχνείο και να συγκροτήσουν μια μεγάλη διαδήλωση – να ενωθούν με τον κόσμο στους δρόμους. Όταν η πρόταση δεν έγινε δεκτή, οι κνίτες αποχώρησαν και επειδή δεν τους ακολούθησαν οι άλλοι, το βράδυ ξαναγύρισαν για να καπελώσουν την εξέγερση με τα δικά τους συνθήματα.
    Πραγματικά, υπήρχαν τα συνθήματα «Κάτω η χούντα» και «Κάτω το κράτος». Η Δαμανάκη που ήταν η εκφωνήτρια του σταθμού έκανε λόγο για «προβοκατόρικα συνθήματα» και εννοούσε το «Κάτω το κράτος». Η μπάλα πήρε όμως εκτός από το «Κάτω το κράτος» των αναρχικών και τη «Λαοκρατία» του ΕΚΚΕ. Όσο για τους «μ-λ» (ΟΜΛΕ) μάλλον δεν είχαν καμιά κάπως σημαντική αντιπροσώπευση στο Πολυτεχνείο.
    Το ΚΚΕ σαν κόμμα απολύτως συντηρητικό –μετά τη μετάλλαξή του στο 20ό Συνέδριο – ήθελε απλώς μία επιστροφή στην αστική «δημοκρατία» που υπήρχε πριν από την 21η Απριλίου (και τα συνθήματα που έβαζε, αρχικά, ήταν μόνο φοιτητικά, ή και απλώς αντιδικτατορικά και όχι αντιϊμπεριαλιστικά-αντιαμερικάνικα). Το ΕΚΚΕ και η ΟΜΛΕ έβαζαν σύνθημα για «Λαοκρατία», στα πρότυπα των διακηρύξεων του ΕΑΜ. Αυτό νομίζω ότι ήταν και το σωστό σύνθημα. Φυσικά, όταν έπεσε η χούντα και γύρισε ο «Εθνάρχης», κατάπιαν τη γλώσσα τους.
    Το αναρχικό σύνθημα «Κάτω το κράτος» ήταν απόλυτα ανεδαφικό και μόνο διασπαστικά μπορούσε να λειτουργήσει εκείνη τη στιγμή.
    Πιστεύω ότι η εξέγερση δεν ήταν οργανωμένη από κανέναν και ήταν βασικά αυθόρμητη. Γι’ αυτό και υιοθέτησε παθητική ταχτική, «ξεχνώντας» αυτό που έλεγαν πάντα οι μαρξιστές ότι «η άμυνα είναι ο θάνατος της εξέγερσης». Όσο για την τραγική της κατάληξη και το αποτέλεσμά της, την ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον Ιωαννίδη, δείχνει ανάγλυφα το λάθος στην κατεύθυνσή της, λόγω έλλειψης σχεδιασμού και επαναστατικής λογικής.
  • ΔημήτρηςΠέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, 17:33
    @Μάτσαλης Δημήτρης

    Ωστε τα λέγανε οι ...ΚΝίτες όταν έγινε το Πολυτεχνείο... Έτσι σου είπανε να λες ή το βρήκες μόνος σου;;;

    Γιατί στη Συντονιστική Επιτροπή του ΠΟλυτεχνείου η ΑΝΤΙ- ΕΦΕΕ είχε 2 μέλη από τα 27. Αλλά ήταν μέσα στην κατάληψη.

    Γιατί στο ραδιοφωνικό σταθμό εκφωνούσαν τα μέλη της ΚΝΕ επί 2μιση μέρες.

    Γιατί οι οικοδόμοι που κατέβηκαν από τις 15 σε γενική απεργία σε όλη τη χώρα είχαν πυρήνα τους τις παρανομες οργανώσεις του ΚΚΕ.

    Γιατί οι Μεγαρίτες πτηνοτρόφοι κατέβηκαν σε απεργία και συλλαλητήριο στην Αθήνα με πρωτοστάτες του Κομμουνιστες στις 15 και στις 16 του Νοέμβρη.

    Γιατί σε ΟΛΗ τη χώρα γινόντουσαν καταλήψεις σχολών από τις δυνάμεις της ΑΝΤΙ-ΕΦΕΕ και του ΠΑΚ - μαζί και άλλων μικρότερων αντιστασιακών ομάδων!!!

    Αυτά απλά ...διέφυγαν της προσοχής σου και απλά είπες να πεις την μπουρδοκαραμέλα των φασιστών περί ...CIA και Πολυτεχνείου!!!

    Πόσο χρονών είσαι αλήθεια; 15; 18;

    Για τα εκατομυρια που ξεσηκώθηκαν δεν έμαθες τίποτα;;;

    Στην κολώνα έγραφε "Εξω αι οι ΗΠΑ", "Εξω το ΝΑΤΟ"...
  • Μάτσαλης ΔημήτρηςΠέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, 16:39
    @Δημήτρης

    Συνονοματέ πόσο χρονών είσαι;
    Το σχετικό με την CIA και το πολυτεχνείο το λέγανε οι ΚΝΙΤες, όταν έγινε η εξέγερση.

    Μετά ανακαλύψανε το μεγαλείο.
    Επίσης στην κολώνα έγραφε "Κάτω η Χούντα" και "Κάτω το κράτος".

    Όσο για το ποιός είναι φασίστας, το βλέπουμε στα γραφόμενα.
  • Μισάνθρωπο ΨοφάλογοΠέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, 14:29
    Αφού για όλη τη διαχρονική Εξάρτηση και την Υποτέλεια του Greece, φταίει ο... ρώσικος ιμπεριαλισμός, τότε ας βροντοφωνάξουμε το σύνθημα :

    "Εξω οι Σοβιετικές βάσεις από την Ελλάδα"

    Μάλιστα στην κεντρική πύλη του Πολυτεχνείου το 1973, έγραφε :

    "Εξω η ΕΣΣΔ" και "Εξω το Σύμφωνο Βαρσοβίας"


    Για να μη σου πω ότι, τα μνημόνια και το αιώνιο "χρέος" της Greece, τα έχει επιβάλλει η... Shanghai Five.
  • Χιτώνας του ΝέσσουΤετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, 20:01
    @hellene, «Για όλα φταίνε οι Σλάβοι», Νεγροπόντικα,
    Προφανώς, για όλα δε φταίνε οι Σλάβοι.
    Πρώτα-πρώτα, αυτά είναι ρατσιστικές εκφράσεις, που συγκαλύπτουν το χωρισμό τις κοινωνίας σε τάξεις. Οι εργάτες όλου του κόσμου είναι αδέρφια και αντίθετοι στους καπιταλιστές όλου του κόσμου.
    Από εκεί και πέρα, δεν μπορεί κάποιος να αντιτίθεται στον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό και να κάνει την πάπια απέναντι στα κατορθώματα του ρώσικου ιμπεριαλισμού, γιατί τότε είναι γιαλαντζί αντιϊμπεριαλιστής.
    Hellene, δεν μπορώ να σου εξηγήσω τίποτα, γιατί είσαι τόσο επηρεασμένη από τη σοσιαλφασιστική προπαγάνδα, που δεν είσαι ικανή για συζήτηση.
    Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι, όπως έλεγε ο Μπρεχτ :
    Μην αφεθείς να πείθεσαι,
    μάθε να βλέπεις συ η ίδια!
    Ότι δεν έμαθες η ίδια
    καθόλου δεν το ξέρεις.
    Και κάτι άλλο : στα ελληνικά δε λέμε «πήγαινε να δεις ένα γιατρό», αλλά, «να πας να σε δει ένας γιατρός». Αυτό εντελώς φιλικά και χωρίς διάθεση να σε προσβάλω, γιατί μπορεί να ζεις στο εξωτερικό, εξού και τα γκρίκλις.
    @«Για όλα φταίνε οι Σλάβοι»
    Σίγουρα η Ελλάδα δεν ήταν ούτε στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας ούτε στην ΚΟΜΕΚΟΝ, όμως όσες χώρες ήταν, έπρεπε να φύγουν γιατί από τη στιγμή που η ΕΣΣΔ μετατράπηκε σε δικτατορία της αστικής τάξης και μετά σε ιμπεριαλιστική χώρα, η ΚΟΜΕΚΟΝ χρησίμευε για την οικονομική απομύζηση των «ανατολικών» χωρών από τη Ρωσία και το Σύμφωνο της Βαρσοβίας ως όργανο εθνικής καταπίεσης των ίδιων χωρών από τη Ρωσία, με βάση το «Δόγμα Μπρέζνιεφ» της «περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας» - τυπικό δείγμα η εισβολή των ρωσικών τανκς στην Τσεχοσλοβακία, το 1968.
    Ειρωνεύεσαι το σύνθημα «Φονιάδες των λαών, Ρώσοι, Αμερικάνοι» και το κάνεις «Φονιάδες των λαών, Ρώσοι και Σέρβοι».
    Ναι , οι καημένοι οι Ρώσοι μόνο 2 πολέμους έκαναν κατά της Τσετσενίας, όπου διέπραξαν κτηνωδίες κατά αμάχων εφάμιλλες με τις κτηνωδίες των Αμερικάνων στο Βιετνάμ και έναν κατά της Γεωργίας και μία βίαιη, ιμπεριαλιστική προσάρτηση της Κριμαίας και οι Σέρβοι διέπραξαν μόνο τη γνωστή κτηνωδία της Σρεμπρένιτσα, όπου έσφαξαν μόνο 7.000 άμαχους.
    @Νεγροπόντικας
    Δεν υπάρχει καλός και κακός ιμπεριαλισμός. Αυτοί, όμως, που τα βάζουν μόνο με τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό, ευνοούν, κατ’ αντιδιαστολή, το ρώσικο.
  • ΔημήτρηςΤετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, 17:13
    @Μάτσαλης Δημήτρης

    Τι λες βρε φασιστικό κατακάθι;

    Η ίδια CIA που ανέβασε και στήριξε τη χούνταρα σας, αυτή που εκπαιδευτηκε ο Παπαδόπουλος και ο Ιωαννίδης; η ϊδια CIA;

    Αυτή εβγαλε το λαό κατά χιλιάδες στους δρόμους σε όλη τη χώρα το Νοεμβρη του 1973;;;

    Αυτή έβαλε - μονο στην Αθήνα - ενα εκατομύριο Αθηναίους να διαδηλώνουν ένα χρόνο μετά και να απαιτουν να δωθεί η χουντα στο λαό;;;

    Ξεφτίλα φασιστα, ξεφτίλα! Δεν στα μαθαν σωστά και εσύ, ως λοβοτομημένος, ουτε καν έψαξες να μάθεις.

    Τώρα πλήωνεις τον εξεφτελισό σου!

    Δεν βρέχει, σε φτύνει όλη η γειτονια σου!!!

    Δ.
  • helleneΤετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, 15:55
    XITWNAS TOU NESSOU,
    EXEIS ALLES VLAKIES NA MAS "EXHGISEIS3???
  • helleneΤετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, 15:55
    GIA OLA FTAINE OI SLAVOI, O XITWNAS TOU NESOU@
    PRAGMATIKA TI FOUMARATE PAIDIA??????????
    EXETE PROVLHMA SOVARO. GIATRO EIDATE?, , , , , , ,
  • Ο ΝεγροπόντικαςΤετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, 13:59
    @ 23-я республика Россия (Εικοστή Τρίτη Δημοκρατία της Ρωσίας)

    Ποιός είναι ο καλύτερος; Ο Αμερικάνος ή ο Ρώσος:

    Ήταν μια φορά σε ένα μπαρ ένας Αμερικανός κι ένας Ρώσος. Ο Αμερικανός εκνευρισμένος από την παρουσία του Ρώσου γυρίζει κάποια στιγμή στο μπάρμαν και λέει:
    - "Ένα διπλό ουίσκι!"
    - - "Μια διπλή βότκα!", λέει ο Ρώσος.
    - - "Ένα μπουκάλι ουίσκι!", λέει ο Αμερικάνος.
    - - "Ένα μπουκάλι βότκα!", λέει ο Ρώσος.
    - - "Ένα Βαρέλι ΟΥΙΣΚΙ!", λέει ο Αμερικάνος που είχε τσαντιστεί πολύ.
    - - "Ένα Βαρέλι ΒΟΤΚΑ!", λέει ο Ρώσος πάλι.

    - Όλο νεύρα ο Αμερικανός στέκεται μπροστά από το Ρώσο, ανοίγει το παντελόνι του και του λέει:
    - - "This is BUFFALO BILL! "

    - Άνοίγει και ο Ρώσος το δικό του και είχε δύο πέη.
    - - "This is Tσέρνομπιλ! ", απαντά!!!!!
  • Για όλα φταίνε οι ΣλάβοιΤρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 19:30
    "Εξω η Ελλάδα από το Σύμφωνο Βαρσοβίας"

    "Εξω η Ελλάδα από τη ΚΟΜΕΚΟΝ"

    "Φονιάδες των λαών, Ρώσοι και Σέρβοι"

    "Εξω οι βάσεις των Σοβιετικών από την Ελλάδα"
  • Μάτσαλης ΔημήτρηςΤρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 17:09
    Ο Ομπάμα ήρθε παραμονή του πολυτεχνείου για να μας θυμησει ότι το πολυτεχνείο έγινε απο πράκτορες της CIA.

    Επίσης ο Ομπάμα τα πάει καλά με τους αριστερούς. Πριν λίγες μέρες συνάντησε τον αδερφό Κάστρο.
  • Χιτώνας του ΝέσσουΤρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 14:19
    @Μιχάλης
    Έχεις απόλυτο δίκιο, ο κύριος συντελεστής της Αντιφασιστικής Νίκης ήταν ο σοβιετικός στρατός (και ο ανυπόταχτος σοβιετικός λαός).
    Μόνο που ξεχνάς ότι ο ΠτΔ είχε απέναντί του τον Ομπάμα και όχι τον Πούτιν (αν και αμφιβάλλω αν ο Αδόλφος Πούτιν θα χαιρόταν ιδιαίτερα να του θυμίσουν την ήττα του Αδόλφου Χίτλερ).
  • 23-я республика Россия (Εικοστή Τρίτη Δημοκρατία της Ρωσίας)Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 14:00
    @51st State of America
    Και τί θέλετε δηλαδή εσείς οι υπήκοοι;;
    Το Αιγαίο πέλαγος, η Κρήτη και η Κύπρος ΑΝΗΚΟΥΝ στη Российская Федерация (Ρωσική Ομοσπονδία). Δεν μπορείτε να το χωνέψετε;; Μα τί λαός είστε εσείς;; (συγνώμη που τα μεταφράζω στα ελληνικά, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να τα γράφουμε και στη γλώσσα των ιθαγενών)
    Κατά τ’ άλλα σαν πιστός υπηρέτης των ρωσικών συμφερόντων έχω να παρατηρήσω τα εξής :
    Οι Αμερικάνοι «έκαναν χίλια κομμάτια τη Γιουγκοσλαβία» και όχι ο Τίτο που είχε βάλει την αστική τάξη της Σερβίας να στρογγυλοκάτσει στο σβέρκο όλων των άλλων αστικών τάξεων (και των λαών τους, φυσικά) των άλλων «Σοσιαλιστικών» Δημοκρατιών της Γιουγκοσλαβίας. Ούτε μας ενδιαφέρει αν ο Τίτο έπαιρνε οικονομική και στρατιωτική βοήθεια - από το 1947 – από την Αμερική, αρκεί που τα πήγαινε καλά με τους Χρουστσόφ-Μπρέζνιεφ και λοιπούς ηγέτες του «υπαρκτού», δηλαδή με τη Ρωσία μας. (Το μεγάλο αγκάθι στις σχέσεις μας με τον Τίτο – το Στάλιν – τον είχαμε ξορκίσει με τον απήγανο, από το 1956).
    Για το γεγονός πως οι Σέρβοι εκατομμυριούχοι είχαν μέχρι και ιδιωτικά γήπεδα γκολφ και όλα αυτά από την οικονομική εκμετάλλευση των άλλων λαών της Γιουγκοσλαβίας - αυτό εμάς δε μας ενδιέφερε, γιατί δεν επεμβαίνουμε στα εσωτερικά άλλων κρατών, όπως έκανε ο Στάλιν, που θεωρούσε τον Τίτο προδότη του σοσιαλισμού και τον είχε πετάξει από την Κομινφόρμ.
    Και φυσικά έπρεπε να μείνει η Γιουγκοσλαβία αδιαίρετη, για να συνεχίζεται η οικονομική απομύζηση των άλλων λαών από τους Σέρβους - μια και οι Σέρβοι ήταν φίλοι μας.
    Ευχαριστούμε τις δουλικές ελληνικές κυβερνήσεις Τσίπρα για τη βοήθεια που μας δώσατε μην αφήνοντας να επεκταθούν οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας (εξαιτίας του διαμελισμό της Ουκρανίας με την προσάρτηση της Κριμαίας) και για την πρόσκληση του μεγάλου θεωρητικού μας εθνικοσοσιαλιστή Ντούγκιν, που έκανε διάλεξη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και φωτογραφήθηκε αναμνηστικά με τον αξιότιμο κ. Κοτζιά.
    Τώρα, αν λέμε και καμιά κοτσάνα για το ότι οι αμερικάνοι έφτιαξαν (και μάλιστα με κόπο) την ΕΕ (που φτιάχτηκε για να κοντράρει οικονομικά την Αμερική), μη μας παρεξηγείτε, απλά πρακτοράκια είμαστε, φτηνή προπαγάνδα κάνουμε.
    Υ.Γ. Αυτό πάντως που έγινε με τον Ομπάμα ήταν πρωτάκουστο! Σε όλα τα κράτη του κόσμου είτε «υψηλός» είναι ο καλεσμένος, είτε κοντός, τον βάζουν να πληρώσει κάθε φορά το λογαριασμό για όσα περιδρόμιασε (αυτό κάνουμε, τουλάχιστον, εμείς, στη Ρωσία) και προπαντός αν πήγε και καμιά "βόλτα" σε αρχαιολογικούς χώρους, πρέπει να πληρώσει το ανάλογο εισιτήριο! Αυτό κάνουν οι χώρες που σέβονται τον εαυτόν τους.
    Βрэ Усть! (Βρε, ουστ!)
    Μετάφραση από το ρωσικό πρωτότυπο
    Χιτώνας του Νέσσου
  • ΜιχάληςΤρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 12:18
    Ξεχάσατε και της δηλώσεις του ΠτΔ Προκόπη Παυλόπουλου στο δείπνο όπου εξήρε τη συμβολή του αμερικάνικου στρατού στην έκβαση του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Λες και δεν υπήρχε ο κόκκινος στρατός και η Σοβιετική Ένωση που κατατρόπωσαν τις χιτλερικές ορδές στις μάχες της Μόσχας, του Στάλινγκραντ, του Κουρσκ και σε δεκάδες άλλα μέτωπα...
  • 51st State of AmericaΤρίτη 22 Νοεμβρίου 2016, 09:56
    Και τί θέλετε δηλαδή εσείς οι υπήκοοι;;
    Το Αιγαίο πέλαγος, η Κρήτη και η Κύπρος ΑΝΗΚΟΥΝ στις United States of America. Δεν μπορείτε να το χωνέψετε;; Μα τί λαός είστε εσείς;;

    Όσο για τη Σλαβομακεδονία, θα τη λέμε όπως γουστάρουμε εμείς οι Yankees.
    Αφού κάναμε χίλια κομμάτια τη Γιουγκοσλαβία, τώρα μπορούμε να τη φωνάζουμε όπως θέλουμε. Ευχαριστούμε τις δουλικές ελληνικές κυβερνήσεις, για τη βοήθεια που μας δώσατε σε Θεσσαλονίκη, Άκτιο, και Σούδα.
    Άντε μπράβο (καθήστε φρόνιμα) να μην σας κάνουμε... "Ουκρανία".

    Όσο για τα "σπασμένα" των τραπεζών, του χρηματιστηρίου και των Athens2004, σιγά μην τα πληρώσουμε εμείς !!
    Μπορεί να είμαστε "αμερικανάκια" - όμως δεν είμαστε κορόϊδα !!
    Τη "χασούρα" της κρίσης, ας την πληρώσουν οι Ευρωλάτρες και οι λοιποί νατοϊκοί μας σύμμαχοι στην "Ενωση" (που με τόσο κόπο φτιάξαμε, σαν το σχέδιο Marshall).

    ΥΓ.1: thanks για τις γαρίδες, τις σφυρίδες, τα κρασιά και τις βόλτες στην Ακρόπολη (όλα τζάμπα). Ωραία ήταν!! Θα ξανάρθουμε το καλοκαίρι στην Κρήτη για διακοπές, τότε που θα έχετε και νέο γουρλομάτη πρωθυπουργό.
    ΥΓ.2: thanks για το μπακλαβά στο AirForce One.
    Ο φίλος Recep Tayyip Erdogan σας τον έδωσε;; Πολύ νόστιμος!!

  • Αθήνα10°CΥψηλή:9°C
    Χαμηλή:4°C
  • Θεσ/νίκη5°CΥψηλή:6°C
    Χαμηλή:-2°C
  • Πάτρα11°CΥψηλή:11°C
    Χαμηλή:3°C
  • Ηράκλειο11°CΥψηλή:12°C
    Χαμηλή:7°C
  • Λάρισα3°CΥψηλή:6°C
    Χαμηλή:-4°C