• Αθήνα12°CΥψηλή:14°C
    Χαμηλή:11°C
  • Θεσ/νίκη8°CΥψηλή:11°C
    Χαμηλή:8°C
  • Πάτρα13°CΥψηλή:14°C
    Χαμηλή:12°C
  • Ηράκλειο16°CΥψηλή:16°C
    Χαμηλή:14°C
  • Λάρισα9°CΥψηλή:11°C
    Χαμηλή:8°C
Ρέμος; Καλό καλοκαίρι

Το βίντεο-Γιατί έκλαψε η Κανέλλη;

Πρώτη καταχώρηση: 25/10/2012 - 12:00

Τελευταία δημοσίευση: 25/10/2012 12:00Media

Έκλαψε η Λιάνα Κανέλλη στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου. Αφορμή στάθηκε μια πλάκα που της έκαναν, με τον Ηλία Κασιδιάρη και το περιβόητο εκείνο χαστούκι στον ΑΝΤ1.

Η βουλευτής του ΚΚΕ έφυγε από την εκπομπή και λίγο μετά επέστρεψε, με δάκρυα στα μάτια λέγοντας ότι δεν είναι σωστό να γίνεται πλάκα με αυτά τα πράγματα.

 

 


null

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (160)
  • eleosΣάββατο 27 Οκτωβρίου 2012, 01:12
    sokarizomai me olous autous pou uposthrizoun th xrush aygh. giati h einai nazi misanthrwpoi kai xrhzoun psuxiatrikhs noshlias h edelws amorfwtoi kai krinoun exodas plhrh agnoia. eidate re th xrush augh na peirazei estw kai mia trixa apo autous pou ftaine gia thn katadeia ths elladas kai eklepsan disekatommuria?? otan oloi eseis oi amorfwtoi kai oi asxetoi pou den exete anoiksei ena vivlio na deite ti ekanan oi nazi pou den exete dei mia tainia katalavete ti einai pragmatika h xa tha einai pleon polu arga.
  • Κλεοπάτρα και οι φίλες τηςΠαρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012, 13:52
    @ Κώστας Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012 , 13:20

    Ναι Κώστα είναι μια ευκαιρία και η δική σας πρόταση να τύχει συζήτησης .Πιστεύουμε ότι δεν είναι κακό να ειπωθούν αλήθειες ώστε να μην πληγώνεται άλλο πια ο λαός μας.Αλλωστε λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του καλείται να την ξαναγράψει και ουαί και αλλίμονο δεν είμαστε για άλλα δεινά.΄Ολοι είμεθα ΄Ελληνες που αγαπούμε τον τόπο μας και θέλουμε τα παιδιά μας να ζήσουν όμορφα σε έναν κόσμο πολύ πιο δίκαιο και ισότιμο.Οχι άλλα πλέον δεινά , φτάνει.Εχουμε τόσα πολλά επί της κεφαλής μας , θέματα ζωτικής σημασίας survivor λέγεται , ΕΠΙΒΙΩΣΗ σε καιρούς πραγματικά δύσκολους.Καιρός να σκύψουμε όλοι μαζί και να λύσουμε με τις δικές μας δυνάμεις τα προβλήματα τα οποία δυστυχώς μας τα κληροδότησαν οι λάθος πολιτικοί με τις λάθος επιλογές τους.Προσοχή λοιπόν να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον. Μήπως μέσα από αυτόν τον Αρμαγεδδώνα είναι μια μοναδική ευκαιρία να βάλουμε μυαλό και να φρονιμέψουμε περισσότερο? Ευχαριστούμε η παρέα των 6!
  • Κλεοπάτρα και οι φίλες τηςΠαρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012, 13:38
    @ marianna

    Πολύ σωστή η τοποθέτηση της Μαριάννας μας βρίσκει σύμφωνες.Ναι είναι μια ευκαιρία να προσδιορίσουμε το τι είναι σάτυρα και ποιοί οι εκφραστές της.Ας κάνει κάποιο θέμα και η εφημερίδα real news με αναφορά στην σάτυρα και σχετικά να λάβουν μέρος και οι αναγνώστες μέσω του ενικός.Ισως έτσι να αλλάξουν πολλά σε χρονίζουσες συμπεριφορές που μας εκθέτουν.Μια πρόταση από τις 6 γυναίκες , Κλεοπάτρα.
  • ΚώσταςΠαρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012, 13:20
    Διάβασα όλα τα σχόλια και σε αρκετά είδα για άλλη μια φορά ρετσέτες για ''φασιστικές νοοτροπίες'', ''το τέρας του ναζισμού'', ''φασισταριά'' κλπ.
    Για τον κομουνιστικό φασισμό σε ιστορικό και θεωρητικό επίπεδο, πότε θα μιλήσουμε?
    Ένα φασισμό που τον έχουμε ζήσει στα αμφιθέατρα των σχολών, στους χώρους εργασίας, στην καθημερινότητα. Όταν μια αισχρή μειοψηφία οδηγούσε τα πράγματα, δια της επιβολής και όποιος διαφωνούσε - αν δεν έτρωγε ξύλο - αντιμετωπίζονταν ως ''αντιδραστικός'' και ''φασίστας''.
    Αυτό δεν είναι ένδειξη φασίζουσας νοοτροπίας?
    Τώρα που ο κόσμος γυρνάει την πλάτη σε ξεφτισμένα συνθήματα και στην ξύλινη γλώσσα των πάλαι ποτέ ιδεολογικών καθοδηγητών, ανακαλύπτουμε τι σημαίνει επιβολή και τραμπουκισμός?
    Γιατί κλαίει η Κανέλη της χλιδής και της καλοπέρασης?
    Αυτή δεν ήταν μέχρι χτες που απειλούσε σε τηλεοπτική εκπομπή: "Οπως έσφαξα τους μενσεβίκους, έτσι θα σφάξω και εσένα" και κανένας δεν σκέφτηκε να την επαναφέρει - έστω - στην τάξη!
    Δεν είναι δυνατόν η ιστορία να έχει καταδικάσει την εφαρμογή του κομμουνιστικού πειράματος, οι λάοι που το ζούσαν, να έχουν αποτινάξει απο το σβέρκο τους αυτό το τερατώδες κατασκεύασμα και οι εναπομείναντες ''δεινόσαυροι'' εν Ελλάδι υποστηρικτές του να θεωρούν πως τρώμε κουτόχορτο.
    Πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που το ''Κόμμα'' καθόριζε εχθρούς και φίλους κατά το δοκούν. Διέγραφε και αποκαθιστούσε.
    Αποστολίδης, χατζηβασιλείου, Βαφειάδης, Νεφελούδης, Σιάντος, Πλουμπίδης, Πουλιόπουλος, Ζαχαριάδης, Σκλάβαινας, Αργυριάδης Παρτσαλίδης.... εκατοντάδες ''δικοί'' τους, επειδή είχαν άλλη αποψη, εκδιώχθηκαν, τρομοκρατήθηκαν, σπηλώθηκαν, συκοφαντήθηκαν και αρκετοί ..εξαφανίστηκαν.
    Και μιλάν αυτοί και οι ιδεολογικοί τους συνεχιστές για φασισμό!!!
    Ο φασισμός σε όλο του το μεγαλείο, είναι στο μυαλό, στις πράξεις και τις επιδιώξεις σας!
    Άσε τα κλάμματα, λοιπόν, Λιάνα. Εμείς πρέπει να κλαίμε για την κατάντια αυτής της χώρας και δυστυχώς για σας, μεγάλο μερίδιο αυτής της κατάντιας αναλογεί και στις δικές σας ανεκδιήγητες επιλογές και συμπεριφορές.
  • redΠαρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012, 03:27
    @jockey
    Οι Έλληνες, λες, δεν ηταν ποτέ δημοκράτες; Άρα, οι αρχαίοι Αθηναίοι δεν ήταν Έλληνες για σένα, να υποθέσω.Για τα αλλά που λες το παλιό ανέκδοτο με τον τύπο που σπούδασε λογική σε περιγραφει πληρως.
    @@red Για πες μου ποιο είναι το οικονομικό προγραμμα της ΧΑ; Χθες ο αρχηγός σου είπε ότι η ΧΑ θα εθνικοποιησει τις τράπεζες αλλά δεν ξέρει πως θα γίνει, ενώ πιο μετά είπε ότι δεν γίνεται αν δεν υπάρξει εθνική παραγωγή. Η εθνική παραγωγή θα ανήκει στους εθνικούς ευεργέτες; Είστε καπιταλιστές ή σοσιαλιστες ως προς την οικονομία; Πρέπει να υπάρχει επιχειρηματική δραση στην υγεία και στην παιδεία; Τι λέει το πρόγραμμα σας εκτός του να πεταχθουν από σχολεία και νοσοκομεια οι μετανάστες; Ο Μάνεσης, ο βιομήχανος που έχει τη Χαλυβουργια, ανακοίνωσε μειώσεις στα εργοστάσια του Βόλου; Ποια είναι η θέση σας; Το Δεκέμβριο η ΧΑ Βόλου είχε βγάλει ανακοίνωση που έλεγε στους εργαζόμενους του Βόλου να μην απεργήσουν τοτε που απεργούσαν οι συναφελφοι τους στον Ασπρόπυργο. Τελευταία ερώτηση. Πως γίνεται ένα κόμμα να είναι πατριωτικό και να τιμά συνεργάτες των κατακτητών όπως ηταν οι ταγματασφαλίτες;
  • βικυΠαρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012, 02:39
    καημενουλα κανελλη...με συγκινησες βραδιατικα...αλλα νομιζω οτι ειπατε οτι η σατιρα δεν εχει ορια...μαλλον για να σατιριζετε τον Χριστο μας με τον πιο ασχημο τροπο δεν εχει αλλα για να σατιριζουμε την κανελλη εχει...
  • 2cvΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 22:51
    η γυναικα εχει παθει μετατραυματικο σοκ απ'το δημοσιο αυτο χαστουκι του Κασιδιαρη.ειναι εκδηλο σε καθε τηλ.παρουσια της.δεν ηταν ετσι παλια η Κανελλη...ειναι και η ηλικια...
  • ΚωνσταντίναΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 22:21
    Το Κ.Κ.Ε η ΚΝΕ και το ΠΑΜΕ είχε αναπτύξει στα μέλη του την "κουλτούρα" του δημοσίου προπηλακισμού, στρεφόμενοι επί δικαίων και αδίκων, απέναντι σε όποιον διαφωνούσε με την ιδεολογία και τις πρακτικές τους. Σε καταλήψεις σχολείων, αυλές εργοστασίων, πανεπιστήμια, τηλεοπτικά πάνελ κ.τ.π. έδειχναν και δείχνουν μιαν απίστευτη θρασύτητα.
    Όποιος λοιπόν δεν ήταν μαζί τους, ήταν "φασίστας". Η ίδια η κυρία Κανέλη για παράδειγμα είχε κάνει επερώτηση στη Βουλή γιατί κάποιοι διευθυντές Γυμνασίων εφαρμόζοντας την κείμενη νομοθεσία δεν επέτρεψαν την κυκλοφορία κοματικών εντύπων τους μέσα στα σχολεία
    ενώ παράλληλα εξωσχολικά πρόσωπα του ΚΚΕ έστηναν "καρτέρι" έξω από την αυλή των σχολείων την ώρα που προσείρχοντο ή σχόλαγαν τα παιδιά για να κάνουν -κατά την μικρόνοιά τους- "ρεζίλι", τους/τις διευθυντές/ντριες με ύβρεις στις οποίες κυριαρχούσε η λέξη ΦΑΣΙΣΤΑΣ.
    Σήμερα μήπως η κυρία Κανέλη ή το ΚΚΕ έχουν αναθεωρήσει τη στάση τους απέναντι στην προσβολή της προσωπικότητας των πολιτικώς αντίθετών τους; Όχι βεβαίως. Συνεχίζουν ακάθεκτοι! Συνεπώς να μην ενοχλούνται όταν τους έρχεται ως "μπούμεραγκ" η συμπεριφορά την οποία πρώτοι εφαρμόζουν. Τι να γίνει όσοι ... σπέρνουν ανέμους, θερίζουν θύελλες.
    Όσο για το πώς φερόμαστε σε μια κυρία, ενόμιζα εσφαλμένως ίσως ότι ο αρσενικός "ιπποτισμός" ήταν χαρακτηριστικό της ..."σάπιας μπουρζουαζίας"ή κάνω λάθος; Η "συντρόφισσα" άλλωστε απέδειξε ότι δεν είχε τίποτε να φοβηθεί από τον Κασιδιάτη, καθώς ΠΡΩΤΗ ΗΡΞΑΤΟ ΧΕΙΡΩΝ ΑΔΙΚΩΝ ... ή κάνω λάθος Λιάνα;;; Μα τι υποκρισία κι αυτά τα κανάλια... αμέσως μετά την φρίκη τους για τα ...απεχθή γεγονότα δείχνουν τη φοβερή διαφήμιση με το δημώδες φαλοκρατικό άσμα "φέρτε καμεραμαν φέρτε και φωτογράφο να δείτε πως την άτιμη στην βούρτσα μου τη γράφω"! o tempora! o mores!
  • ΠΑΝΑΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 22:08
    Άρση κ(υ)νοβουλευτικης ασυλίας τώρα για όλους τους τύπους που μας κοροϊδεύουν τόσα χρόνια, αν είναι δυνατόν!!!!
  • ENA EXW NA PWΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 22:04
    XAXAXAAXXAAXAXAXXAXAAXXXAXXAXAXAAXXAXAAXXAAXAXAXXA AXXAXXAXAXAXAXXAXAXAAXAXXAAX ! AXXAXAXAXAXAXAAXAXXAXAXAXXAXAAXAXAXAXAXXAAXXA !
  • mariannaΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:30
    Επειγόντως να επαναπροσδιοριστεί ο ορισμός της σάτιρας.
    Όσοι είστε οπαδοί των νέων τάσεων της Λαζοπούλειας σάτιρας, φροντίστε να μάθετε ότι μέσω της άσκησης κριτικής με τρόπο σκωπτικό σε πρόσωπα και καταστάσεις επιδιώκεται η διόρθωσή τους. Τα βέλη όμως πρέπει να κατευθύνονται στην καρδιά του προβλήματος, που είναι το σάπιο σύστημα.
    Έλα μου όμως που στις μέρες μας οι σατιρικοί καλλιτέχνες αποτελούν καρδιά της καρδιάς αυτού του συστήματος.... Εκτός αν θεωρείτε ότι πλήττουν τους συνδαιτημένες τους μέσω μίας light διακωμώδησης που τη χρησιμοποιούν ως άλλοθι για να θησαυρίζουν, ενώ συγχρόνως ανενόχλητοι εξευτελίζουν ανώνυμους και ανυπεράσπιστους πολίτες... Και όλο αυτό το μπάχαλο το λένε πολλοί σάτιρα..... Σημάδια των καιρών και αυτό.
    Η ομάδας αυτής της εκπομπής του Σκάι - που ειρήσθω εν παρόδω ούτε καν ήξερα ότι υπήρχαν έως σήμερα - σε ποιο σημείο ακριβώς εντόπισε τη σάτιρα μ' αυτό το αξιοθρήνητο "αστείο"? Αξιοθρήνητοι είναι οι ίδιοι.
    Όσο για την Κανέλλη, με την οποία διαφωνώ πολιτικά σε άπειρα σημεία, το χειρίστηκε λάθος γιατί αυτή ίσως ήταν η μοναδική φορά που δε λειτούργησε η αθυροστομία της και η μοναδική που θα έπρεπε να είχε λειτουργήσει.
    Λιάνα Κανέλλη, όχι κλάματα άλλη φορά!
  • tsavalosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:24
    Θλιψη και μονο θλιψη με διακατεχει για το συγκεκριμμενο ατομο , εχω την αισθηση οτι η δημοσιοτητα την βλαπτει πλεον, καταγραφω συμπτωματα ασταθειας του κυκλοθυμικου, προτρεπω κατεπειγουσα ιατρικη εξεταση θυροειδη, σακχαρου, και πιθανης μανιοκαταθλιπτικης συμπεριφορας.Λιανα η απωλεια αισθησης του χιουμορ πιθανως να οφειλετε σε μια υποθαλπουσα σχειζοφρενικη κατασταση , οπου εχει περιελθει ο ασθενης, πιθανως απο καποια βιαιη και καταναγκαστικη κατασταση εξωτερικης φυσεως, Εν κατακλειδι οφειλει το συγκεκριμενο ατομο να επαναπροσδιορισει τις προσωπικες του αξιες και να αποφευγει οτιδηποτε μπορει νατου αναστατωσει τον εσωτερικο του κοσμο.
  • Αντικράτης ΛειβαδάραςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:12
    απαράδεκτη Λιανα Κανελη.
    ντροπη σου Λιανα κανελη .
    δεν είμαστε ολοι προβατα Λιανα Κανελη. Ντροπη σου δραμα! Ντροπη σου "Βασσιλάκη Καϊλα".
    Μετα απο αυτο καμια υποστήριξη στην Λιάνα Κανέλη.
  • anastasiaΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:08
    Kτήνη του Σκαι χειρότερα από τα κτήνη της ΧΑ!!!!!!!!!!!!!
  • ΓιώργοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:05
    Να τι κάνουν οι κινητοποιήσεις των φαρμακοποιών !!!
  • gkorlakisΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 21:02
    Μπραβο ρε κομμουνιστρια Κανελλη καταφερες να απολυθει ενας ακομη εργαζομενος και παλι μπραβο σου
  • uanasisΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:37
    Κατά την γνώμη μου η κ. Κανέλη με την κλαυθμώδη πολυλογία της αυτογελοιοποιήθηκε. Κανείς δεν επικροτεί τη φάρσα αλλά και η αντιμετώπισή της από το θύμα θα έπρεπε να γίνει με αξιοπρέπεια (αν έχουν αξιοπρέπεια οι πολιτικοί) και όχι με αυτή την γελοία παράσταση που θυμίζει γυναικούλα της γειτονιάς.
  • ΚΑΤΡΙΝΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:35
    ΜΩΡΕ ΝΑ ΕΚΛΑΙΓΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ. ΑΣΕ ΤΙΣ ΣΠΕΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΕ ΤΑ ΕΡΓΑ . ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ. ΠΗΓΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΩΣ ΕΘΕΛΌΝΤΡΙΑ ΣΕ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ , ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΛΑΜΑ .
  • lalaΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:28
    Drama Queen...
  • ΦίλιππαςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:28
    Οι περισσότεροι (καταλαβαίνετε ποιοί...) δεν είναι ικανοί να ξεχωρίσουν τη... σάτιρα από τον σάτυρο (που τους χρειάζεται)!! Από 'κει και πέρα, τι να πεις... Η ημιμάθεια, πάντα χειρότερη από την αμάθεια. Εσχάτως... πολύ επικίνδυνη μάλιστα!!
  • ΜαριναΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:24
    ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ μπραβο ρε Λιανα συμφωνω απολιτα
  • tasosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:16
    Είναι κοινά αποδεκτό ότι η σάτυρα, η δημοσιογραφία και η επιχειρηματικότητα, θα πρέπει να εμπεριέχουν και κάποιο στοιχείο ηθικής και κοινωνικής ευθύνης. Γι' αυτό λοιπόν, αν αληθεύει το γεγονός και δεν είναι στημένο επικοινωνιακό κόλπο, θα όφειλαν οι εργοδότες τους σε όλα τα μέσα να σκεφθούν αν θέλουν να συνεργάζονται με τέτοιου είδους ανθρώπους ανεξαρτήτως από τα όποια νούμερα τηλεθέασης ή ακρόασης και τα συνακόλουθα κέρδη τους φέρνουν. Ο λαϊκισμός και η γελοιότητα πρέπει να έχουν και τα όρια τους. Δηλαδή τί σκοπεύανε να κάνουν οι κύριοι με αυτή τη "φάρσα"; Να την προβάλλουν σε εθνικό δίκτυο. Με τι σκοπό και ποιό είναι το μύνημα που ήθελαν να περάσουν. Κύριοι εργοδότες οφείλετε αν έχετε λίγη αξιοπρέπεια να τους ξεφορτωθείτε άμεσα.
  • ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:15
    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ''ΧΥΤΗΡΙΟ'' ΚΑΠΟΙΟΙ ''ΗΘΟΠΟΙΟΙ'' ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ''ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ'', ΤΗΣ ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ'', ΤΗΣ ''ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΔΕΊΑΣ''κοκ κλπ ..ΚΑΘΥΒΡΙΖΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ...
    ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΞ ΜΑΥΡΑ....
    ΟΛΟΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ...(ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΙΣΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ)...
    ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΜΙΑ ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ' ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ''ΗΘΟΠΟΙΩΝ'' ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ....
    Η ΚΑ ΚΑΝΝΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗ ΤΙΜΩ ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ..., ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΕΙ ???;;;
    ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ''ΣΚΑΙ'', ''ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ'', ΕΚΑΝΑΝ ''ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΔΕΊΑ'' ΜΙΑ ΣΑΤΥΡΑ...ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ ΜΑΣ ...
    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ...???;;;
  • ηλεκτραΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 20:10
    τετοιο φθηνο θεατρο απο την κανελλη, και τοσο βλακωδης προσπαθεια απο το καναλι. λες και βαλθηκαν με τοσα φθηνα κολπα να μας κανουν ολους οπαδους της Χ.Α. μας θεωρουν τοσο ηλιθιους.η μηπως κανελλη νομιζει θα μαζεψει ψηφους με αυτον το τροπο.τους εχω σιχαθει ολους.
  • ΠαπανικολαουΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 19:55
    ka.Κανελλη ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ
  • Kλεοπάτρα και οι φίλες τηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 19:46
    @Petros A.Lenas και @ κοκκινος

    Φίλοι μας τα είπατε τέλεια.Σαν μια παρέα γυναικών νιώθουμε λύπη για αυτήν την άσχημη εικόνα που εξελίχθηκε σε τηλεοπτικό σταθμό σαν σόου έτσι για μια πλάκα για ένα αστείο, σήμερα το πρωί.Νιώσαμε άσχημα γιατί είμαστε γυναίκες και μάλιστα με σχετικές ευαισθησίες.Ο κος Λένας τοποθετήθηκε πολύ όμορφα και με ένταση όπως ταιριάζει σε Ελληνα με μεσογειακό ταπεραμέντο.Ουαί και αλλίμονο αν τα ισοπεδώσουμε όλα.Η γυναίκα από την αρχαιότητα ακόμη τύγχανε υπόληψης από τον άνδρα, ας θυμηθούμε και την Φρύνη, την Λαίδα, την Ασπασία και τόσες άλλες όπως και η θρυλική Υπατία η μεγάλη επιστήμονας του αρχαίου κόσμου-η οποία βρήκε και φρικτό θάνατο από άνδρες παρακαλώ - Η σάτυρα υμνήθηκε και καλλιεργήθηκε από τον δικό μας τον Αριστοφάνη.Καμμία σχέση φυσικά το τότε με το σήμερα.Η Φρύνη η φιλόλογος γνωρίζει καλύτερα πιστεύω το τι εστί σάτυρα.Λυπηρό σαν θέαμα αλλά ας ελπίσουμε να μην ξανασυμβεί όχι μόνον στην κα Κανέλλη αλλά σε καμμία εκπρόσωπο του φύλου μας.Ο φίλος της στήλης @@ κος κοκκινος περιέγραψε με πολύ γλαφυρό τρόπο την θέση της γυναίκας που ενστερνίζονται.Μάλιστα μας θυμίζει σε πολλά θέσεις κάποιου που έγραψε σε βιβλίο όντας έγκλειστος επί 2ετία και μάλιστα αποφυλακισθείς πλέον ''πήρε '' την εξουσία και μετά επί το έργον.Αιματοκύλησε τον Κόσμο όπως και τον δικό μας με τις τόσο καταστροφικές συνέπειες για τον λαό μας και την χώρα μας την τόσο λατρεμένη.Η γυναίκα σήμερα έχει κερδίσει την θέση που της αρμόζει δίπλα σας στα καλά και στα άσχημα.Χωρίς εμάς τις γυναίκες πείτε μου παρακαλώ ποιό θα είναι το δικό σας αύριο και των παιδιών σας? Ευχαριστώ πολύ Κλεοπάτρα!
  • ΧρήστοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 19:28
    Αμάν πια με τα κλάμματα της Κανέλλη. Τι θα έπρεπε να κάνει ο Κασιδιάρης τότε αν του έκαναν την ίδια πλάκα.
  • Από τη Ρωσία με αγάπηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 19:25
    Δεν μας χ........ με τη κανελλη, αυτό που θα ψηφιστεί σε λίγες μέρες είναι απλά να παει ολόκληρη η περιούσια των ελλήνων στις τράπεζες, θα χαθούν τα πάντα, σπίτια χωράφια όλα, ας βρεθεί κάποιος να σταματήσει τους προδότες
  • κοκκινοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:59
    Το κανάλι ΣΚΑΙ, ιδιοκτησίας του Ομίλου Αλαφούζου, έχει ως γνωστό παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προώθηση της Χρυσής Αυγής (δεν γράφω "των πολιτικών θέσεών" της, διότι το μίσος, η μισαλλοδοξία και η αμορφωσιά δεν είναι πολιτική θέση), με πολλαπλές παρουσιάσεις των μελών της (Κασιδιάρη, Παναγιώταρου, Μιχαλολιάκου, κα). Εξίσου γνωστό είναι ότι το κανάλι του Ομίλου Αλαφούζου έχει σταθερά υιοθετήσει και προωθήσει αντικομμουνιστικές και αντεργατικές θέσεις. Έχει αφήσει εποχή, για παράδειγμα, η λύσσα με την οποία ο Όμιλος επιτέθηκε στην απεργία των Χαλυβουργών, σε βαθμό που να αναγκάσει την Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ να βγάλει σχετική ανακοίνωση. Και είναι γνωστό ότι η σύγκρουση του ΠΑΜΕ με τα συμφέροντα του εφοπλιστή Αριστείδη Αλαφούζου έχει καταστήσει το ΚΚΕ "κόκκινο πανί" για κάθε δημόσια προβαλλόμενο υπάλληλο του Ομίλου (ονομάζονται "δημοσιογράφοι").
  • Petros A. LenasΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:58
    @Κλεοπάτρα και οι φίλες της

    Πες τα χρυσοστομη, δεν ειναι οτι ο αθλιος Κασιδιαρης χτυπησε μια γυναικα γιατι το μυαλο του δεν δουλευει να κανει μια πολιτικη συζητηση με επιχειρηματα, δεν ειναι οτι αρκετοι βρεθηκαν να πουν οτι καλα της εκανε, της κανουν και πλακα απο πανω και μαλιστα επαγγελματιες της τηλεορασης. Οπως και οι επαγγελματιες της πολιτικης ενδιαφερονται μονο για την διαφημηση τους και το παραδακι, οπως και ο Κασιδιαρης ενδιαφερεται για ψηφους και επειδη δεν προκειται να τους παρει απο σοβαρους ανθρωπους παριστανει τον νταη μπας και πεισει κανενα αφελη και ακοινονητο. Οπως τους εδειξε η Κανελη ειναι πανω απο ολα ανθρωπος και εχει τα ιδια συναισθηματα με τον καθενα μας ανεξαρτητα απο το βουλευτιλικι. Ο Κασιδιαρης δεν ξερω τι ειναι, ειναι η μαννα του περιφανη που δερνει γυναικες; Εδω δεν μιλαμε απλα για φασισμο, μιλαμε για πρωτογονισμο, βαρβαροτητα και ηληθιοτητα. Λοιπον κυριοι που κατα καιρους ειπατε καλα της εκανε και την εδειρε, δεν σας ευχομαι να δειρουν τις μαννες σας, τις κορες σας, τις αδελφες σας...για κανενα λογο. Αν το κανουν πεστε μου που θα στελνατε τον καθε Κασιδιαρη, θα γλυτωνε απο τα χερια σας ο βαρβαρος; Ως εδω και μει παρεκει αθλιε Κασιδιαρη, αν απλωσεις χερι σε γυναικα της οικογενειας μου θα εχεις ασχημα ξεμπερδεματα, και αυτο πρεπει να πουν ολοι οι σοβαροι ανθρωποι, εκτος κι αν τους αρεσει να γυριζει η γυναικα τους η η κορη τους στο σπιτι απο τη δουλεια κλαιγοντας γιατι την εδειρε ο καθε ανεγκεφαλος. Αυτο θελετε στο σπιτι σας; τον Κασιδιαρη νταβατζη; Και επειδη ολοι συμφωνουμε σαυτο, θα πρεπει να αντιδρουμε εναντιον των Κασιδιαρεων οποιο και να ειναι το θυμα τους σαν να ηταν μελος της οικογενειας μας. Αυτα ειναι τα "καθαρα χερια" απαταιωνα Μιχαλολιακο; Αντε να βαλουμε ενα μποξερ του ΣΥΡΙΖΑ να δειρει τη γυναικα σου να δουμε τι θα μας πεις. Εξαφανησου γελοιε, απορω που βρισκεις το θρασσος να εμφανιζεσαι και να παριστανεις τον σωτηρα και να δικαιολογεις τις ηλιθιοτητες του Κασιδιαρη. Επι ποιου θεματος νομιζεις οτι μπορεις να συζητησεις με αυτες τις πραξεις; Δεν ακουω απολυτως τιποτα απο αυτα που λες της λογικης οι αλλοι ειναι κλεφτες ας δειρουμε την Κανελη, μα εισαι τελειως ηληθιος η οντως χιτλερισκος ανθρωπε μου;
  • ΜίλτοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:51
    Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο! Να ανήκεις στη Χρυσή Αυγή ή το να είσαι Χρυσός Ηλίθιος! Μερικών τα σχόλια δείχνουν ακριβώς αυτό! Ότι ανήκουν στην επίλεκτη κάστα των Χρυσών Ηλίθιων!
  • ΠΟΤΕΣΚΑΪ ΠΟΤΕΜΕΓΚΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:47
    Δεν ξέρω αν έχει η σάτιρα όρια, η κακογουστιά πάντως έχει. Αλλα αν έχεις επιλεγεί να στελεχώνεις ένα σταθμό σε διατεταγμένη υπηρεσία, το όριο είναι μόνο αυτό που δεν αρέσει στα αφεντικά
  • giwrgosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:40
    θελω να καταγγειλω τον γεωρ.συν/σμο Λεονταριου θηβων.εδω και δεκα περιπου χρονια, δεν εχουν γινει εκλογες.ακομα και οι πρωτες εκλογες , -χωρις αντιπαλο-, εγιναν με χρηματισμο (5.000 δρχ.τοτε.)στο καθε μελος που ψηφιζε.δεν ξερει κανεις, που πηγαν και ποια χρηματα υπαρχουν.τπ ιδιο προσωπο ειναι προεδρος σε δυο συν/σμους.τον αγροτικο και τον αναγκαστικο συν/σμο , επονωμαζομενο χωρτονομης.ουτε αυτα τα χρηματα ξερουμε που πανε.ΚΑΝΕΙΣ ! παρακαλω ας ελθει καποιος εισαγγελεας... οχι των θηβων.τα εχουν κανει ηδη πλακακια.το ιδιο προσωπο υπεγραφε και υπογραφει σωριδον εντυπα για την διαμονη των παρανομων και λαθρομεταναστων.οι αποθηκες του συν/σμου ειναι νοικιασμενες ? στον ιδιον απο τον ιδιον ! εκοβε και κοβει τιμολογια ανυπαρκτα για επιστροφη φ.π.α.καλυπτεται απο την ενωση γεωργικων συν/σμων θηβων.παιρνουν επιδοτησεις οικογενειακως.για τα χαρτια των λαθρομεταναστων παιρνει αμοιβη απο καθε ατομο, απο 200-500 ευρω.τουλαχιστον καθε χρονο περνανε πανω απο 100 ατομα απο ολη την βοιωτια.παντα καλυπτομενοι απο την ενωση γεωργικων συν/σμων και ισωσ και με την πλατη της αστυνομιας βαγιων η' ακομα και του εισσαγγελεα θηβων. μιλαμε για παρανομιες καραμπινατες.στην καφετερια που λειτουργει, (δικι του)δεν κοβη ποτε αποδειξει.και ποσα αλλα ......... μπορειται να κανετε κατι ? εμεις φοβομαστε να κανουμε επονημη καταγγελια.ελπιζω να μην βγη στον αερα το ονομα μου....το επιθετο μου...ευχαριστω.
  • jockeyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:33
    Oi έλληνες κ.red δεν ήταν ποτέ Δημοκράτες είναι πατριώτες και εθνικιστές , κόκκινο κράτος δεν θα γίνουμε ποτέ για τους εξής λόγους : α) είστε Διεθνιστές, β) ο Κομμουνισμός ειναι ένα ξενόφερτο φιλοσοφικό σύστημα δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία των Ελλήνων, υπάρχουν όμως Ελληνες που έχουν καλή προαίρεση στο σύστημα αυτό γι'αυτο και είστε χίλια κομμάτια.
    Οσο για τα παιδιά μας να εισαι σίγουρος, ειναι παρα πολυ ενυμερώμενα για οτι εχετε κάνει στο παρελθών, και να σου πω και κάτι όταν έγινε κομμουνιστικη είσβολη τον παππου μου τον έσωσε αδελφικός φίλος κομμουστής , οπότε όπως καταλαβαινεις πάνω απ''ολα είναι η φιλία , εσύ μάλλον δεν έχεις φίλους!!.
  • @redΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 18:13
    Το μυαλό σου και μια λίρα...
    Την Χ.Α. την ψηφίζουμε επειδή είναι το μόνο ισχυρό ανάχωμα στις ανθελληνικές θέσεις της αριστεράς.
    Επειδή είναι η μόνη που τιμά και σέβεται τα εθνικιστικά ιδεώδη. Έστω κι αν το κάνει εν μέρη υποκρτικά ή με ενίοτε με λάθος τρόπο, πάντως το κάνει, ενώ εσείς έχετε πλήρως ανθελληνικές θέσεις (ή έτσι φαίνεται).
    Κάνει συστηματικά κοινωνικό ακτιβισμό στον μκρόκοσμο της γειτονιάς με άμεσο αντίκρυσμα, δίνοτας έτσι την εντύπωση ότι είναι κοντά στην καθημερινότητα του κόσμου.
    Μιλά απλά και λέει ότι λέει ο κόσμος στον δρόμο - έστω κι αν λαϊκιζει.
    Και πολλά άλλα.
    Τα περί ναζισμού, φασισμού, χίτλερ κλπ ΔΕΝ ενδιαφέρουν τους ψηφοφόρους, χωνέψτε το.
    Φάνηκε σε δυο εκλογικές αναμετρήσεις ότι τέτοια επιχειρήματα δεν πείθουν.
    Όσο εστιάζετε σ' αυτά, στις δήθεν κακές ιδεολογικές καταβολές της Χ.Α., το χάνετε το παιχνίδι.
    Ο μόνος τρόπος είναι να αποκτήσετε ειλκρινές εθνικό προφίλ και λαϊκή δράση στον καθημερινό μικρόκοσμο του κόσμου.
    Το γεγονός ότι μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων της Χ.Α. προέρχεται από μεσαίες και λαϊκές τάξεις που κανονικά θα έπρεπε να αποτελούν προνομιακό ακροατήριο και δεξαμενή ψήφων για την αριστερά, σημαίνει πολλά.
    Αντί να ψάξετε γιατί δεν μπορείτε να τους πείσετε, τους λέτε φασίστες, αμόρφωτους και τους βρίζετε.

    Δυστυχώς πολλοί έχουν το δικό σου κοντόφθαλμο και επιπόλαιο μυαλό και προσπαθούν μάταια να ξορκίσουν την Χ.Α. με ιστορικό μάθημα - δεν πιάνει, αποδεδειγμένα...
  • Χρυσα ΨεματαΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:46
    Ρε Χρυσαυγουλα......μην παιρνετε πολυ αερα.
    Η πατριωτικη δεξια του Αντωνακη σας χρησιμοποιει μια χαρα ως οχυρά του κατεστημενου. Ετσι και αλλοιως οι δουλοι των τραπεζοκρατων οποιαδηποτε κοινωνικη διεκδικηση την ονομαζουν αριστερισμό ετσι ωστε η συντηριτικη ελληνικη κοινωνία να βρεθει απεναντι σε αυτους που διεκδικουν.
    Το παιχνιδακι το παιζει πολυ καλα η Χ.Α δηλαδη τα μεγαλοστελεχη της. Οι οπαδοι και οι ψηφοφοροι εστω και αν ταυτιζονται ιδεολογικά με την προβιά που προβαλλει η Χ.Α απλά εχουν πεσει θυματα. Η ιδεολογια ειναι θεμα του καθενός και σε δημοκρατικά καθεστωτα ειναι ανεκτη (εστω και αν η Χ.Α αυτο δεν το αποδεχεται παρολο που το χρησιμοποιει).
    Οταν θα χρειαστει η πατριωτικη δεξια να ξαναμαζεψει τις δυναμεις της τοτε θα δειτε τον πραγματικό πολεμο των Μεσων Μαζικης Μαλακινσης κατα της Χ.Α. Και δεν ειναι καθολου δυσκολο να πολεμισουν την ΧΑ.
    Η τραγικη χθεσινοβραδυνη εκπομπη του ΣΚΑΙ, ειναι αποδειξη της "αβαντας". Ενας δημοσιογραφος ο οποιος στο μεγαλυτερο μερος της εκπομπης του κατανταει να απολογειται για τις "ερωτησεις" που θετει...απλά την επομενη ημερα αλλαζει δουλεια.
    Εαν προσεξατε στο θεμα των τραπεζων ο...αρχηγος υποστηριξε χωρις να ξερει τι σημαινει ή το πως αυτό μπορει να γινει την ....ενοποιηση των τραπεζων σε 1 και την εθνικοποιηση της. Το τραγικο ειναι η ενοποιηση σε 1. Ετσι και αλλοιως η κατα τα αλλα καταπτυστη Γερμανια (κηδεμονας) αυτο προσπαθει να προωθησει. Βεβαια στα λογια ο αρχηγος βριζει την Μερκελ και τους εδω δοσιλογους αλλα ολως τυχαιως εχουν τον ιδιο στοχο.
    Η Κανελλη ατυχως απεδειξε οτι ακομα το ΚΚ δεν μπορει να αντιμετωπίσει τον Ναζισμο εστω και αν εχουν περασει 85 χρονια.
    Φανταζομαι οτι προσεξατε το πως δικαιολογισε ο αρχηγος την ανοδο του Αδολφου στην εξουσία. "Η ταπεινωτικη συνθηκη ειρηνης...." ειναι η αιτιολογιση του. Παρελειψε βεβαια να αναφερει οτι δεν επροκειτο για συνθηκη ειρηνης αλλα για συνθηκολογηση της ηττημενης Γερμανιας.
    Παρελειψε βαβαια να αναφερει οτι οταν οι ΗΠΑ λογω κραχ και αστοχων πολιτικων σταματησαν να δανειζουν την ηττημενη Γερμανια τοτε αρχισε λογω εξαθλοιωσης του πληθυσμου να αναβαινει το ΝΑΖΙστικο κόμμα. Παρελειψε φυσικά να αναφερει οτι οι εθνικοσοσιαλιστικες πολιτικες του Αδολφου οδηγησαν στον Β Π.Π και στην επομενη ταπεινωση της Γερμανίας. Φυσικά ο αρχηγος μελισταλακτος δικαιολογησε την ανοδο των ΝΑΖΙ στην εξουσια.
    Δεν μας εξηγησε το πως οι ταγματασφαλιτες, για τους οποιους τα προβατα οι οπαδοι του ζητοκραυγαζαν, πολεμησαν τους Γερμανους κατακτητες.
    Πανω στην απογνωση και στα εθνικά καταφυγια υπαρχουν κορακια που επενδυουν.
    Αληθεια ποτε και απο ποιους ιδρυθηκε και χρηματοδοτηθηκε το μορφωμα που μετεξελιχθηκε σε Χ.Α? Ποιος χρηματοδοτει τις "κοινωνικες" δρασεις? Το παραμυθι της δηθεν κομματικης επιχορηγησης ...εγινε γαργαρα οταν αποκαλυφθηκε οτι αυτη θα καταβληθει το 2013. Μηπως απο τις βουλευτικές αποζημιωσεις των βουλευτων της Χ.Α.........?
    Και αφου αυτη η κυβερνηση αποτελειται απο δοσιλογους κλεφτες λαμογια τοτε γιατι δεν κανουν πραξη αυτά που προεκλογικά ελεγαν οτι θα πλακωσουν στο ξυλο ολους αυτούς που κλεβουν τον Ελληνικο λαό? Ουτε μια διαμαρτυρια εξω απο τα σπιτια των δοσιλογων δεν εχουν κανει.

    Τοσο φτηνη και εξωφθαλμη προπαγανδα ουτε στους ιθαγενης του Αμαζονιου δεν περναει...περναει ομως στους....ψηφοφορους της ΧΑ....ειναι και αυτο ενα απο τα ρεκορ Γκινες που εχει καταριψει ο ελληνικος λαός...οπως ισχυριστηκε ο Αντωνακης ο Κατωβρακιας. Μια χαρα τον στηριζεται
  • bizneyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:40
    @mordorblade
    Ρε φιλε, αγγλικα και Χρυση αυγη δεν πανε μαζι. Δεν στο εχει πει ο καθοδηγητης σου ο Μιχαλολιακος;
    Καντο καλυτερα "σπανοχελωνονιντζακι" ή "φαλακροσουπερμαν" ή ακομα καλυτερα "Ναζιαροναζί"!
  • κοκκινοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:40
    Η Χρυσή Αυγή, ο φασισμός κι ο ναζισμός χτυπάνε διπλά και τριπλά τη γυναίκα. Όταν οι φασίστες χτυπάνε τους εργαζόμενους κι όταν μαχαιρώνουν τους μετανάστες και τις μειονότητες, χτυπιούνται παράλληλα κι οι εργαζόμενες γυναίκες, οι μετανάστριες και οι γυναίκες των μειονοτήτων. Όμως, η ΧΑ επιφυλάσσει κι έναν ιδιαίτερο σκοταδισμό για τις γυναίκες.

    Στα φασιστικά/ ναζιστικά καθεστώτα ολόκληρο το «έθνος» υπηρετεί τους τραπεζίτες και τους καπιταλιστές: γι’ αυτό απαγορεύτηκαν οι απεργίες, αφαιρέθηκαν τα συνδικαλιστικά δικαιώματα, καταργήθηκαν όλα τα δημοκρατικά δικαιώματα, χρησιμοποιήθηκαν εργάτες-σκλάβοι. Την ίδια ώρα σκότωναν τα ΑμεΑ (γιατί δεν μπορούσαν να δουλέψουν και να είναι παραγωγικά για τους καπιταλιστές) επέβαλλαν τη σιδερένια στρατιωτική πειθαρχεία (για να μην μπορεί να αναπτύσσεται η ανθρώπινη προσωπικότητα) και οραματίζονταν μια κοινωνία- ρομπότ!

    Σ’ αυτόν τον σχεδιασμό, λοιπόν, η γυναίκα δε θεωρείται ότι πρέπει να έχει ίσα δικαιώματα με τους άνδρες. Διβάζουμε στο site «Ιδεολογική Βιβλιοθήκη Μετώπου Γυναικών» της Χρ. Αυγής:

    «Εμείς οι Ελληνίδες, μέλη του Λαϊκού Συνδέσμου, έχοντας βαθύτατη συναίσθηση της καταστροφής που επιφέρει το φεμινιστικό πνεύμα της εποχής μας, είμαστε ενάντια σε κάθε λογής διακηρύξεις για την ισότητα των δύο φύλων»

    Η γυναίκα, εξηγεί το ίδιο site, έχει μόνο μία υποχρέωση:

    «Η υποτιθέμενη απελευθέρωση της γυναίκας την αποπροσανατόλισε και από την πραγματική ουσία του ύψιστου ρόλου της, την Μητρότητα. Δηλαδή την υποχρέωση και την ύπατη τιμή, να φέρει στον κόσμο και ν’ αναθρέψει τα νέα βλαστάρια στον κορμό της Φυλής, ώστε να γεφυρώσει μέσω του παρόντος, το παρελθόν και το μέλλον. Πιστεύουμε ότι η Μητρότητα είναι ένα ιερότατο καθήκον»

    Η ΧΑ δε θεωρεί ότι η μητρότητα είναι μία επιλογή της γυναίκας, αλλά «υποχρέωση κι ύπατη τιμή»Άρα, η τεκνοποιία είναι «Καθήκον» κι η γυναίκα πρέπει να φτιάξει τη ζωή της σύμφωνα με τις επιταγές της «Φύσης». Να λοιπόν, πώς η γυναίκα στο όραμα της ΧΑ γίνεται ένα άβουλο ον, μια μηχανή «παραγωγής». Δεν ελέγχει η ίδια το σώμα της και τις επιλογές της. Το σώμα της είναι στα χέρια του Κράτους που αποφασίζει ποιες είναι οι «επιταγές της Φύσης» και καθορίζει την προσωπική ζωή όλων!

    Για την χ.α οι μέθοδες αντισύλληψης είναι απαγορευμένες κι οι εκτρώσεις παράνομες. Αν μια γυναίκα έμενε έγκυος δε θα είχε την επιλογή να κάνει έκτρωση. Στο άρθρο «Η έκτρωση είναι έγκλημα κατά της Φυλής»5 η Χ. Αυγή μας κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις της. Τι θα σήμαινε αυτό πρακτικά; Πολλές νέες γυναίκες, στην πλειοψηφία τους άνεργες, ημι-απασχολούμενες και χαμηλόμισθες, θα είχαν την επιλογή ή της απόλυτης οικογενειακής εξαθλίωσης ή την παράνομη έκτρωση!

    Αντί για ένα τέτοιο σκοταδισμό, το γυναικείο κίνημα, αναπόσπαστο κομμάτι του εργατικού κινήματος, πρέπει να διεκδικήσει το δικαίωμα στη δουλειά και δημόσιες κοινωνικές υπηρεσίες (παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, κοινωνικά μαγειρεία, κοκ) να είναι κύριες του σώματός τους και να πετάξουν τις φασιστικές ιδέες εκεί που τους αρμόζει: στα σκουπίδια!
  • Κλεοπάτρα και οι φίλες τηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:40
    Υ/Γ: Ποτέ σε μια κυρία δεν συμπεριφέρονται με τρόπο σαν να είναι το θύμα έτσι για να γελάσουμε.Ντροπή για τον φαρσέρ.Δεν ''κτυπάμε'' μια κυρία ούτε με φτερό από στρουθοκάμηλο.Είναι καλό να μην επαναληφθεί δεν μας πρέπει στον πολιτισμό που φέρει ο Ελληνας , αυτόν που έχει μέσα στην καρδιά του οχι εκείνον που βρίσκεται στα Μουσεία! Εχουμε τόσα και τόσα προβλήματα, όλοι μας ανεξαιρέτως αποτελούμε μέρος του προβλήματος που λέγεται:ΕΠΙΒΙΩΣΗ...
  • Μ.Κ.Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:37
    Αλλο η σάτιρα και το χιούμορ κι άλλο η φάρσα. Είναι η διαφορά του joke και του practical joke.
    Στην μια περίπτωση το αστείο βρίσκεται σε αυτόν που το λέει, ενώ στην άλλη το αστείο βρίσκεται στην αντίδραση αυτού που το δέχεται.
    Το να λέω, για παράδειγμα, ότι κάποιος πιστεύει στα φαντάσματα και τα φοβάται (αν όντως συμβαίνει) και κάθε χριστούγεννα περιμένει τον Αγιο Βασίλη, είναι αστείο. Το να ντυθώ όμως φάντασμα και να του την πέσω εκεί που δεν το περιμένει, για να βγάλει γέλιο η αντίδραση του, τότε είναι φάρσα και παίζω με ένα αληθινό του φόβο...
    Γιαυτό άλλωστε πάντοτε, όσοι δεν είχαν χιούμορ επιδίδονταν σε practical jokes...
    Στην προκειμένη περίπτωση, θα είχε πλάκα αν οι συντελεστές της φάρσας, έβαζαν μια 60αρα, να χτυπήσει στον ώμο ελαφρά τον Κασιδιάρη με ένα φύλο του Ριζοσπάστη. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε την αντιδραση του...
  • ΓιάννηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:31
    Η εξαθλίωση και η φτώχεια φέρνει τη βία και ίσως και να φέρει και πόλεμο. Δε θέλω η βία να γίνει καθημερινότητα. Δεν έχω όμως να πω τίποτα παρήγορο στον άνεργο, στον άστεγο, σε αυτόν που πεινά. Αυτοί θα ασκήσουν βία για να ζήσουν. Και για αυτή την κατάσταση δε φταίνε οι μετανάστες αλλά οι εκάστοτε κυβερνώντες. Κάποιος κάποτε από αυτούς θα έπρεπε να πληρώσει.Εμείς που τους ψηφίσαμε πληρώνουμε ήδη. Όποιους όμως κι αν ψηφίσουμε πολύ φοβάμαι πως πάλι μόνο εμείς θα πληρώνουμε.
  • ΦΑΙΗ ΜΠΟΚΟΥΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:31
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΑΣ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ-ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΑΝΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ;ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ...
  • melitoΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:30
    Πατήστε εδώ (http://www.enikos.gr/media/91310, To_vinteo-Giati_eklaye_h_Kanellh;.html) για να το δείτε

    Εγω δεν εκανα ποτε καποιο σχολιο πανω σ αυτο το ζητημα με την κ.Κανελλη
  • redΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:27
    Βασικό επιχείρημα πολλών ΧΑγιτων είναι ότι νιώθουν φόβο από την αυξανόμενη εγκληματικότητα και για αυτό ψηφίζουν ΧΑ. Πολλοί από αυτούς έχουν πέσει θύματα εγκληματική ενέργειας (οι ίδιοι ή συγγενείς τους).
    Πόσο αστείο θα τους φαινόταν να πήγαινε κάποιος στη μάνα τους, που είχε πέσει θύμα ληστείας και είχε υποστεί σοκ, να έκανε για πλάκα ότι την ξανακλέβει;
    Φαντάζομαι καθόλου.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ πολλοί Έλληνες αποκτούν εξοικοίωση με το ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΑΥΤΟ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ.
    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ 28Η ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.
    ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΥΜΝΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.
    ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΛΕΖΟ, ΤΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, ΤΟΥς ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.
    ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΈΚΑΝΑΝ ΟΙ ΝΑΖΙ ΣΤΟΥΣ 200 ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ, ΣΤΟΥΣ 106 ΣΤΟ ΚΟΥΡΝΟΒΟ, ΣΤΟΥΣ 118 ΣΤΟ ΜΟΝΟΔΕΝΡΙ, ΣΤΟΥΣ 120 ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΧΟΥΝΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΟΥΣ.
    ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ LIFESTYLE ΕΚΠΟΜΠΕΣ.
    Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΡΙΞΕ ΜΠΟΥΝΙΕΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.
    ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ.
    ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ.
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:19
    Η σατυρα δεν εχει ορια. Η μαλλον δεν εχει οταν προκειται για ελληνικα εθιμα, παραδοσεις, ορθοδοξια, ιστορια. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ
  • ΚλεοπάτραΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:15
    @kostas


    Διαβάζοντας τα σχόλια των φίλων στην στήλη αυτή προβληματίστηκα
    από την πολυποικιλότητα των θέσεων. Με εντυπωσίασε ευχάριστα ο kostas , η αναφορά του σε ιστορικές μνήμες είναι καθόλα σε σωστή βάση.Ναι όταν ασχοληθεί κανείς με την μελέτη της στρατιωτικής ιστορίας και δη με τα του Β.Π.Π. βλέπει ότι μέσα από το έργο του ο Χίτλερ ''ο αγών μου'', προειδοποιούσε άμεσα τους Γερμανούς και μετά τον υπόλοιπο κόσμο για τον αναμενόμενο πόλεμο που τελικά αιματοκύλησε τον κόσμο και οδήγησε τόσους αθώους σε ένα τέλος μακάβριο και απάνθρωπο.Η δίκη της Νυρεμβέργης κατά προσωπική μου τοποθέτηση έδειξε στην ανθρωπότητα ότι τέτοια καθεστώτα οδηγούν σε ολοσχερή όλεθρο με καταστροφικές συνέπειες προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.Χώρια που η ζωή σταματά απότομα και βίαια.Οπότε η μελέτη της Ιστορίας και δη τα βιογραφικά τέτοιων προσωπικοτήτων πιστεύω ότι θα μπορέσουν να προστατέψουν τους λαούς από τα επικείμενα δεινά που φέρει τη σφραγίδα του απόλυτου κακού.
  • akis akopoulosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:13
    sta ar@@@@@μας αν εκλαψε η κανελη εγω κλαιω καθε λεπτο απο την πεινα πλακα κανετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
  • moukoublenΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:10
    Σάτυρα χωρίς λογοκρισία κια όρια δεν θέλατε;
    Φάτε τη τώρα.
    Ή μήπως η σάτυρα είναι καλή μόνον όταν την κάνει το ράδιο αρβύλα και ο λαζόπουλος;
  • rebelΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:05
    Και μονο που ασχολεισαι με φασιστες ειναι λαθος................δεν αξιζει ουτε το σαλιο που χαλας
  • gkΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 17:04
    Έλεος εντάξει μην το παρατραβάτε, τώρα η Λιάνα έτσι τώρα αλλιώς τώρα χαί@@@@@@. Πολύ λιβάνι ρε παιδιά, μην κάνετε ότι και οι άλλοι δημοσιογράφοι . Μια πλάκα ήταν και την κάνατε σήριαλ. Και επί τέλους να δεχόμαστε και τις πλάκες που κάνουν εις βάρος μας και όχι μόνο για τους άλλους.
  • ariadniΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:55
    Έτσι ρε, Χ.Α. ψηφίζουμε και στηρίζουμε.
    Επειδή είναι το μόνο που πραγματικά σας ενοχλεί.
    Είναι το χέρι μας και το στόμα μας εκεί που δεν φτάνουμε εμείς.
    Δεν πα να λέτε ότι θέλετε για ναζιστές και φασίστες, δεν μας νοιάζει, δεν πείθετε.

    Θα βάζουμε τη Χ.Α. στη βουλή για να σας στραπατσάρει τις "δημοκρατικές" μούρες σας, να ρίχνετε δάκρυ όπως η Κανέλλη εδώ.
    Όλα τα υπόλοιπα δεν μας νοιάζουν πλέον.

    Όσο για την Κανέλλη, να αφήσει τα κροκοδείλια δάκρυα. Εξάλλου είναι πάμπλουτη κα καραβλεμένη, δεν έχει καμιά ανάγκη λύπησης.
  • KataraΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:55
    Osoi xaireste me ton fovo twn allwn na pethanete fovismenoi!!!
  • ΓΑΤΟΣΚΥΛΟΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:48
    Οταν οι Σάτυροι κάνουν σάτιρα γελάνε οι Σάπιοι...
  • σωτοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:45
    Όσο κι αν κλαις, δεν τσιμπάμε.
    Θυμόμαστε τα βρωμόλογα και τους λεκτικούς τραμπουκισμούς που έχεις πει κατά καιρούς - και που μόνον σε ευαίσθητη γυναίκα δεν αρμόζουν.
    Εσύ δεν έλεγες ότι Κασιδιάρης είναι μύγα και δεν ασχολείσαι;
    Εσύ δεν έλεγες ότι το περιστατικό με το χαστούκι σε έκανε πιο δυνατή;
    Μπααα, δεν το βλέπουμε. Ψυχικό τραύμα σου άφησε.

    Είναι που κατάντησες έτσι, διότι κάποτε ο κόσμος σε εκτιμούσε. Τώρα πλέον δεν...
  • ΠλατωΝικοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:42
    'Οποιος νεοναζί θέλει μπορώ να τον σπάσω στο ξύλο και μετά να βάλει τα κανάλια της τρόικας με τ' Αγγλικό χιούμορ να σπάνε πλάκα εν είδει ενέδρας μ αυτό ...αχ ΑΛ αφ ούζο
  • ΓιωργοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:36
    Δεν ειναι ουτε τυχαια ουτε αστεια, το σκαι οπως και τα αλλα καναλια εχουν αναλαβει εργολαβικα την προβολη της χρυσης αυγης για να στρεψουν την προσοχη του λαου μακρια απο τα κοινωνικα προβληματα και τους αγωνες. Η κ.Τσοπανιδου σημερα , ο κ. Μπογδανος χθες στην υπηρεσια της εξοικοιωσης του τηλεοπτικου κοινου. Κ.Τσοπανιδου αναρωτηθηκατε ποτε οτι το επομενο θυμα της ναζιστικης χρυσης αυγης μπορει να ειστε εσεις η τα παιδια σας?
  • Βαγγέλης κατσαμπέκηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:34
    Για το λαό που ζει την πραγματική βία καθημερινά εδώ και δυο χρόνια, θα κλάψει κανείς βουλευτής έτσι, Λιάνα εμένα δεν με συγκίνησες, με άφησες αδιάφορο, δεν έχω δάκρυα και για τη δική σου δυστυχία !!!!!
  • prok.Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:29
    exei hlithiotites kai blimata h koinwnia mas kanoun plaka me tin anthropini psixi

    kai merikoi sxoliastes edw mesa exoun arrwsti psixi kai ena miso pou tous trwei san karkinos
  • πετροςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:28
    Θα παρακαλούσα το διαχειριστή να μην το έχει ως πρώτο θέμα. Γιατί δεν είναι τσίρκο ένας άνθρωπος που έχει πάθει σοκ από μια ατυχή φάρσα και γιατί το πρώτο θέμα θα έπρεπε να είναι τα νέα μέτρα.

    Νομίζω ότι συμφωνούν με αυτήν τη θέση και η Κανέλλη και οι συντελεστές της Συντέλειας και ιοι δημοσιογράφοι του enikos.gr και όσοι άνθρωποι είναι ακόμα άνθρωποι.
  • ΄ΕφηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:17
    ΄Οταν κλαίει ένας άνθρωπος βλέπουμε και το δάκρυ του. Εγώ δεν είδα κανένα δάκρυ.
    Είδα απλά έναν "βαρύμαγκα" που δεν μπορεί πλέον να πουλήσει τον τσαμπουκά της Τρούμπας , που κάποτε το ονόμαζε λαϊκό προφίλ, και παριστάνει την αξιολύπητη ΚΥΡΙΑ?! που της επιτίθονται οι τραμπούκοι.
    Αποτέλεσμα, το αξιοθρήνητο θέαμα που είδαμε.
    Υ.Γ. Λυπάμαι γιατί κάποτε θεωρούσα πως είσαι απ΄τους λίγους πολιτικούς που δεν έχουν ξύλινη γλώσσα.
  • patriot missileΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:17
    Οποιος θεωρεί πως αυτό που έκαναν οι γυμνοσάλιαγκες του βοθροκάναλου είναι χιούμορ ή σάτιρα, είναι τελείως αναξιοπρεπής.
  • kostasΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:16
    GOLDEN DOWN (ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ)Νεοναζί Σατανιστές Παγανιστές και Σκοτεινές δυνάμεις
    Η ιστορία που θα ξετυλιχθεί χάνεται στις σκοτεινότερες πτυχές του συστήματος εξουσιασμού ανθρώπων και η υπόγεια σχέση τους με απάνθρωπες σκοτεινές δυνάμεις. Ξεκινώντας είναι απορροίας άξιο στον αιώνα της ψηφιακής μικροηλεκτρονικής επανάστασης το ότι υπάρχουν νοήμονες άνθρωποι που θα πίστευαν ότι μπορεί να αναπαραγάγουν εγκληματικές θεωρίες του παρελθόντος . Τελευταία διάφοροι περίεργοι τύποι-παραεξουσιαστικοί ακραίοι κύκλοι- συστημικοί κλώνοι εξουσιαστών ( παρακλάδια)- έχουν κάνει δημόσια την εμφάνιση τους με αποτρόπαια εγκλήματα όπως το χαρακτηριστικό συμβάν της Νορβηγίας με τον περιβόητο Μπρέιβικ ο οποίος εν ψυχρώ σκότωσε 90 άτομα γιατί θεωρούσε ότι ανήκουν σε μία κατώτερη φυλή απ αυτόν.
    Πέραν απο αυτές τις παρανοϊκές απόψεις προσπαθούν να παραχαράξουν την ιστορία να χτυπήσουν την θρησκεία δημιουργώντας ένα ύποπτο κλίμα αποπροσανατολισμού - σύγχυσης προλειαίνοντας την έλευση ενός νέου Κυβερνομεσαίωνα με ναζιστικά πρότυπα , στρατηγικές ή μεθόδους ελέγχου του νου. Αναβιώνουν ξεχασμένες σατανιστικές , παγανιστικές θεωρίες ή μυστικιστικές τελετές ακόμη και διαπράττοντας ακόμη και ανθρωποθυσίες -ανθρώπινες εν ψυχρώ δολοφονίες- προκειμένου να κάνουν αισθητή την παρουσία τους απο τα έγκατα του συστημικού έρεβους -αποκρυφισμού τους .
    Στήν σημερινή κοινωνία ο παγανισμός , ο σατανισμός και όλες οι σκοτεινές τελετές εξουσιαστικών δυνάμεων θεωρούνται παράλογες και κάθε νοήμων άνθρωπος στον πλανήτη γνωρίζει ότι χρήζουν ειδικής έρευνας ιστορικών (θα έλεγα και..ειδικών ψυχιάτρων).Οι σκοτεινοί άνθρωποι αυτοί την περίοδο του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου δολοφόνησαν 50.000.000 ανθρώπινες ψυχές και περισσότερους απο 500.000 Έλληνες στα κολαστήρια των εςες ταγμάτων θανάτου .Η ειρωνεία σήμερα είναι ότι νοσταλγοί αυτών κόπτονται να μας προπαγανδίσουν ότι αγαπούν φανατικά την πατρίδα μας και μάχονται γι αυτήν .
    Ερευνώντας τήν ιστορία του Γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού διαπιστώνει κανείς με έκπληξη και συγκεκριμένα στο βιβλίο του ίδιου του Αδόλφου Χίτλερ «Ο Αγών μου» πολλά κοινά σημεία ανάμεσα στις θεωρίες του φασισμού με τα μυστικιστικά φυλλάδια που μοίραζε ο διαβόητος μάγος Α.Κρόουλ στην Γερμανία στις αρχές του 20ου αιώνα . Η σχέση του Χίτλερ με τον αποκρυφιστή μάγο και συγγραφέα Χάινς Έβερς ήταν γνωστή .¨Ήταν αυτός που μύησε τον Χίτλερ στον επίσης γνωστό μάγο Χάνουσεν ιδρυτή της μασονικής στοάς Θούλης. Η Θούλη ήταν μυητική οργάνωση και είχε σύμβολο της την ζβάστικα την οποία υιοθέτησε ο Χίτλερ .Όταν οδηγούσε τις μάζες στον ακραίο φανατισμό είχε κανείς την εντύπωση ότι μία άλλη σκοτεινή «δύναμη ακτινοβολούσε» και τον ωθούσε στο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας Ο μάγος αυτός είχε εντυπωσιάσει τον Χίτλερ και έφτασε στο σημείο να ασκεί σημαντική επιρροή σε σημείο να αποδυναμώσει την επιρροή των στενών προπαγανδιστών Ρούντολφ Ες, Γκέμπελ , Χαύντριχ και άλλους Στις 10 Μαίου 1941 ό Ρούντολφ Ές με αεροπλάνο προσγειώθηκε στο Ντάνγκεηβελ που ήταν ιδιοκτησία ενός μασόνου ονόματι Δούκα Χάμιλτον της νότιας Σκωτίας. Απο αυτού του είδους τις συναναστροφές δέν έλειπαν και οι αναφερόμενοι προπαγανδιστές , η δεξαμενή σκέψης, του ίδιου του Χίτλερ. Το δεξί χέρι του Χίτλερ ο Ές μυήθηκε στην μυστικιστική εταιρεία που ονομάζονταν γκόλντεν ντάουν - ερμητική χρυσή αυγή του εξωτερικού. Μιά καθαρά παγανιστική ομάδα που δημιούργησαν οι Μάδερς, Γουένστοκ και Γολυντμαν και ήταν παρακλάδι του τάγματος της αγγλικής μασονικής στοάς.
    Ο Πίτερ Λεβάντα αναφέρει ...; «η δομή ( της χρυσής αυγής ) πολλών τελετουργικών της, η παράξενη γλώσσα , οι επικλήσεις και τα ιδιόρρυθμα σχέδια που κοσμούσαν πολλές απο τις μαγικές σφραγίδες και εμβλήματα της βασιζόταν στο σύστημα αποκρυφιστικών αντιστοιχιών του Ενώχ το οποίο βασίζεται κωδικοποιημένο στα γραπτά του ελισαβετιανού κατασκόπου Τζόν Ντί».Στήν δίκη της Νυρεμβέργης οι δικαστές προσπέρασαν με «τακτ» τις συναναστροφές τόσο του Ρούντολφ Ές όσο και του στρατηγού Χάουσχόφερ και ο Ες γλίτωσε την κρεμάλα με ισόβια δεσμά.

    Ο ναζισμός - νεοναζισμός έμμεσα ή άμεσα έχει ώς στόχο τον Χριστιανισμό με κάθε τρόπο και με την αναβίωση σατανιστικών - παγανιστικών τελετών. Χρησιμοποιούν ακόμη και την αρχαία θρησκεία των Ελλήνων (το δωδεκάθεο) για τον σκοπό αυτόν προσπαθώντας να απκόψουν την σχέση των Ελλήνων από τον Χριστιανισμό. Στο σημερινό παράρτημα της γκόλντεν ντάουν στην Ελλάδα, στο επίσημο έντυπο τους αναφέρουν..( τεύχος Δεκεμβρίου 1990)
    «χρέος του εθνικοσοσιαλισμού είναι να αποκαθάρει τον ήδη Αριοποιημένο Χριστιανισμό από κάθε παραμένον υπόλειμμα ιουδαιοχριστινιανικού σπέρματος και να τον προσανατολίσει σταθερά προς τις αξίες της λαϊκής κοινότητας ..Τότε θα αναδυθεί ολοζώντανη και αυθεντική μέσα απο βάθος 2500 χρονών η αληθινή θρησκεία της Ευρώπης και της φυλής μας.Ο Παγανισμός.. Ο Αγώνας του Αρίου εναντίον της παρασιτικής ιουδαϊκής επιβολής ήταν και παραμένει αγώνας της αυθυπαρξίας και αυτοσυντηρήσης μας ..οι θεοί του παγανισμού είναι θεοί των Αρίων όπως ακριβώς κατα φυσική νομοτέλεια ο Θεός του ιουδαιοχριστιανισμού δέν είναι ο Θεός του ανθρώπου αλλα ο θεός των εβραίων » ( με απλά λόγια ..«χαράς ευαγγέλια» κάθε σατανιστή ή άθεου στην Ελλάδα από το νεοανεγειρόμενο συστημικό πολιτικό κόμμα «γκόλντεν ντάουν ελλάδας»)
    Δηλαδή να αποκοπούμε από την ιστορία και την ορθόδοξη θρησκεία μας ώς Έλληνες και να οδηγηθούμε σε έναν νέο κυβερνομεσαίωνα, σε έναν νεοπαγανισμό της Νέου Τύπου ή Τάξης της Ανωτέρου Αρίας Φυλής Να ξεθεμελιωθούν οι δύο αυτοί πυλώνες της Ελλάδας και να αμφισβητηθούν στο όνομα ενός νέου παγανισμού, μιας νέας τάξης , μιάς συστημικών μεσαιωνικών δομών διαχείρισης των ανθρώπων . Η γκόλντεν νταουν στην Ελλάδα πιστεύει αυτό πρέπει να γίνει , να καταργήσουμε την Ορθοδοξία, και να ασπαστούμε την Αρία φυλή - θρησκεία με τις σατανιστικές και αποκρυφιστικές απόψεις του νεοναζιστικού εθνικοσοσιαλισμού.
    Τα παρακλάδια της γκόλντεν ντάουν στην Ελλάδα χρησιμοποιούν κάθε παρασυστημικό μέσο αλλα αποφεύγουν να μας πούν το πότε επικράτησε και σε ποιά χώρα ώς επίσημη θρησκεία ο παγανισμός , ο σατανισμός , ο αποκρυφισμός ή κάποια άλλη σκοτεινή μυστηριακή συστημική οργάνωση που επικαλούνται. Ακόμη και ο ίδιος ο Φύρερ , ο Αδόλφος Χίτλερ επιμελώς το απέκρυπτε με κάθε τρόπο στο δημόσιο διάλογο γνωρίζοντας ότι εάν το έλεγε δημοσίως θα επιβεβαίωνε τον τίτλο του παρανοϊκού στις ανθρώπινες μάζες. Είναι κοινό μυστικό στους κύκλους τους ότι μεταξύ των μυημένων στελεχών της γκόλντεν νταουν συνυπάρχουν δεδηλωμένοι σατανιστές ακόμη και στην Ελλάδα.
    Πηγή Α1 Ε1314042012ΑΦ623 Σ5ΚΩΔ6459
  • elenaΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:15
    Καλά της έκαναν.
    Τέτοια και χειρότερα της αξίζουν.
    Όταν εκείνη ασκεί βερμπαλιστικούς τραμπουκισμούς είναι καλά ε;
  • 28 οκτωβριουΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:14
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 132..
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 128 ...
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 68 .....
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 44 .........
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 13..........
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΥΧΟΣ 13 ........(δείτε στο google..)
    ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ!!!!!!!!!!
  • κοκκινοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:11
    Aυτό το άθλιο κανάλι, προωθεί ανοιχτά όχι μόνο τον ναζισμό αλλά και τον επιθετικό σεξισμό και την υποτίμηση των γυναικών που συνοδεύει την ιδεολογία των φονιάδων της χ.α. Αυτό δεν είναι αστείο για έναν άνθρωπο που έχει δεχθεί επίθεση στο παρελθόν απο έναν άναδρο δειλό κομπλεξικό και χυδαίο φασίστα.
  • ΧΡΗΣΤΟΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:10
    Δεν είναι τυχαίο που αυτό έγινε στον συγκεκριμένο ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ στην Τρόικα σταθμό που λέγεται ΣΚΑΪ (τα διαλυτικά τους μάραναν ...).
    Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ότι πιο ξεπουλημένο υπάρχει στην Ελλάδα. Κι η μέρα τους ξεκινά από το πρωί: Δύο δημοσιογράφοι με χιλιάδες ευρώ πληρωμένοι λόγω της ΄δουλειάς' τους, επιτίθενται σε οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη με αυτούς, είτε είναι άνεργοι, είτε είναι δημόσιοι υπάλληλοι, είτε είναι ελεύθεροι επαγγελματίες ... Όλοι είναι αποβράσματα της κοινωνίας, κοινωνικά καρκινώματα που σκοπό έχουν να καταστρέψουν την αγαθή Ελληνική κυβέρνηση που υπερασπίζονται στο ακέραιο μόνο οι ίδιοι και ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ εργοδότης τους...!
    Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ότι χειρότερο έχει συμβεί στα ΜΜΕ. Τέτοιο γλύψιμο στην εξουσία και το τέτοιο μίσος για τον άνθρωπο δεν τόλμησε να εκφράσει ποτέ κανένας! Ούτε καν το ΜΕΓΑ των ΤσιμοΠρετεντέριδων!
  • περιμενωΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:09
    Περιμενω τους συναδελφους της βουλευτες και δημοσιογραφους που μας λενε τα παχια λογια να παρουν θεση , εκτος αν γελανε και αυτοι με φασιστικα αστειακια και ταβρισκουν χαριτωμενα, η Κανελλη δεν εκλαψε απο φοβο εκλαψε για την καταντια αυτων που θελουν να κανουν την Ελλαδα σαν τα μουτρα τους.Με αυτα τα παιδοβουβαλα της μαυρης αυγης
  • mattΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:08
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ Χ.Α. , ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΧΕΤΕ ΕΝΩΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΕΤΕ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,

    'ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ '

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗ ΧΩΡΑ .

    ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΕ Η Χ.Α. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΤΟΣΑ ΚΑΚΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ "ΝΑΖΙΣΤΕΣ" ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΡΟΛΙΠΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ?
    ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ , ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΩΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ , ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ , ΔΕΙΧΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ.
  • nikiΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:08
    eprepe na eixe kanei minisi ston klasiari... ox sorry... kasiadiari... anyway... afou den tu ekane minisi tote ola na ta perimenei... an itan HMelina Merkouri tha tu katevase ta "mutra sto patoma"... eprepe na tu eixe kanei minisi... tora as kleei...
  • Γιώργος ΠήτταςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:07
    Ντροπή. Άλλη λέξη δεν υπάρχει. Ντροπή.
    Αυτοί που έκαναν αυτήν την "πλάκα" είναι γνήσια προϊόντα μιας κοινωνίας που (εδώ και χρόνια) έχει χάσει κάθε έννοια μέτρου και στοιχειώδους κρίσης. Σκουπίδια.
    Και βέβαια καλά τα λέει η Λ.Κανέλλη αναφορικά με την αντιμετώπιση του Ναζισμού.
    Αλήθεια. Αυτά τα τσογλάνια μπορούν να αντιληφθούν πως παίζουν στον πυρήνα της χρυσαυγίτικης "αισθητικής" μιας αισθητικής που έλκει την καταγωγή της από την εποχή του κυρίαρχου Αυριανισμού και της απαξίας των πάντων που επί μακρόν δίδαξαν οι "Θέμοι" ;.
  • ΣΤΑΘΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:06
    AND THE OSCAR GOES TO :LIANA KANELI .
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΙΑΝΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΙΡΑ ;
  • xaraΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:04
    eleos kai i satura prepei na exei ta oria ths theoro oti pleon h tileorasi exei kseftilistei o enas troei tis sarkes tou allou gia na epiviosei gia na verei noumera gia na ginei diasimos to skai exthes eixe ton mixaloliako tetoia sunenteuksi nomizo den uparxei enas dimosiografos allou mia suzitisi xoris eirmo i apoluti apotuxia " APLA LUPAMAI "
  • Η ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΡΤΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:00
    Δάκρυσε όλη η Ελλάδα με το δράμα σου αγαπητή Λιάνα....
  • aris73Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 16:00
    Λιάνα ένα αστείο ήταν και τίποτα παραπάνω. Το μετέτρεψες σε ελληνική ταινία. Πάλι με τον Κασιδιάρη θα ασχολούμαστε;
  • ΘΖΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:57
    ΑΧ ΛΙΑΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕΕΕΕ ΟΙ ΑΛΗΗΗΗΗΗΤΕΣΣΣ

    Έχει κανείς κάνα hipnostedon ; Δεν θα μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ....
  • MpaGaz16Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:47
    Τί λες!!! Ώστε έχει όρια η σάτιρα τελικά;
    Κι εσύ, και οι δημοσιογράφοι του σκάι και οι συντελεστές της «Συντέλειας» άλλα υποστηρίζατε πριν λίγο καιρό!
    Κακόγουστη η φάρσα που πήγαν να σου κάνουν, αλλά πιο κακόγουστο είναι το θέατρό σου.
    Άσχετο, αλλά μια και το θυμήθηκα, στη βουλή αν δεν κάνω λάθος τους τελευταίους μήνες πρέπει να πήγες μόνο μια φορά, τα 6 χιλιαρικάκια όμως ξέρεις να τα τσεπώνεις κάθε πρωτομηνιά.
    Ας είμαστε καλά τα κορόϊδα...
    ΟΥΣΤ!!!!
  • Γιώργος όπως πολλοί άλλοι...Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:38
    Όντως τρομοκρατήθηκε και έκλαψε ειλικρινά.

    Πολύ ψεύτικο όμως το κλάμα, από ένα σημείο και μετά, πιο πολύ κλαίει με τον εγκέφαλο, παρά με την ψυχή και αυτό το βλέπουν όσοι δεν είναι φανατισμένοι!
    Μπορει και να κάνω λάθος βέβαια

    Από εκεί και πέρα, όπως είναι καφριλίκι το να μην μπορεί κανείς εξαιτίας της εγκληματικότητας να ζήσει ανθρώπινα στον τόπο που μεγάλωσε και σε αυτό ευθύνεται -μεταξύ άλλων- και η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση (και 2 στους 10 που εισέρχονται να είναι κακοποιοί, αρκεί, δεν είναι θέμα φυλετικό), άλλο τόσο είναι καφρίλα να επιβραβεύουμε κεκρυμμένες σβάστιγκες και μιλιταριστικά κουσούρια και κουτσαβακίστικες πρακτικές.

    Ωστόσο ήταν κακόγουστη η φάρσα που της έκαναν και απάνθρωπη...

    Και πάντως όπως τόνισε και κάποιος άλλος σχολιαστής, και άλλοι έχουν φάει χαστούκια από το πουθενά, αλλά εκεί η σάτιρα ...δεν γνώριζε όρια ενώ τώρα γνωρίζει.

    Η αλήθεια είναι πως η ανθρώπινη αξία μετράται ανάλογα με το πόσο συντρόφι μας ιδεολογικό είναι ο άλλος.

    Και στην οικογένειά μας τα ίδια συμβαίνει.

    Όλοι γελάμε με ένα ευτράπελο που συμβαίνει σε άλλους, αλλά αν συμβεί σε δικό μας άνθρωπο τα παίρνουμε άσχημα.
  • γιαννης κοκκινοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:38
    Με τα "σχολια" σας ναζιστικα εξαμβλωματα αποδειχνετε αλλη μια φορα ποσο κτηνη και καθαρματα ειστε! Ουστ υπανθρωποι!
  • βροχοπούλουΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:36
    Τι έγινε ρε Βροχοπούλου, πάλι κλαις στη τηλεόραση, ρε διαπλεκόμενη???Που είναι η ελευθερία της έκφρασης, που τόσο υποστηρίζεις???Η σάτιρα τελικά έχει όρια???Ο "αριστοφανικό" Λαζόπουλος όταν βρίζει και κοροιδεύει χυδαία, δεν είδα κάποιον να τον πειράζει.
    Όταν έβριζαν τον Χριστό, δεν είχε ενοχληθεί κανείς, τώρα τι άλλαξε???
    Η εκπομπή "Συντέλεια" κορόιδευε και έβριζε τη Χ.Α. για τα γεγονότα στο Χυτήριο, τωρα που τη λογοκρίνουν τους αρέσει???
    Τελικά είναι καλή η λογοκρισία στη Δημοκρατία
  • MordorBlade88Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:33
    ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕς ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΜΕ........ΠΟΛΟΥΣ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.60 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΞΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ.ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ
  • ΓεώργιοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:32
    Μπα, τί έγινε σύντροφοι, έχει όρια τελικά η σάτυρα;
    Γραφικότατη η κυρία....
  • θανάσηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:29
    Είστε αλήτες....
  • ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΟΧΙ ΝΑΖΙΣΤΗΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:28
    ΤΑΓΜΑΤΑΣΦ ΑΛΗΤΕΣ
    Ας κάνουμε μια αντιπαράθεση ανάμεσα στην ηθική των ταγμάτων ασφαλείας, δηλαδή των Ελλήνων συνεργατών των Γερμανών, από τη μια μεριά, και των ανταρτών του ΕΛΑΣ μέσα από τους όρκους τους.

    - Ταγματασφαλίτες: «Ορκίζομαι εις τον Θεόν, τον άγιον τούτον όρκον, ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανωτάτου αρχηγού του γερμανικού στρατού Αδόλφου Χίτλερ. Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθεισόμενας μου υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου. Γνωρίζω καλώς ότι διά μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεών μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθεί παρά των γερμανικών στρατιωτικών νόμων».

    - Αντάρτες του ΕΛΑΣ: «Ορκίζομαι ότι θα αγωνιστώ έως την τελευταία σταγόνα του αίματός μου για την πλήρη απελευθέρωση, ακεραιότητα και ανεξαρτησία της πατρίδας. Για την περιφρούρηση των συμφερόντων του ελληνικού λαού και την αποκατάσταση και κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του. Για τον σκοπό αυτό θα υπακούω στις πράξεις και αποφάσεις της ΠΕΕΑ και θα εκτελώ ευσυνείδητα και πειθαρχικά τις εντολές και οδηγίες των ανωτέρων μου και θα αποφεύγω κάθε πράξη που θα με ατιμάζει σαν άτομο και σαν αγωνιστή του ελληνικού λαού».
  • Προδοτες μια ζωή αλήτες νεοναζίΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:27
    Απ οτι φαινεται τελικα τη νεοναζιστικη λερα πραγματι την εχουν αμολήσει για μεγαλο κόλπο.

    Προφανώς ο στοχος ειναι διαμελισμος και χασιμο κομματιου της πατρίδας.

    Ο ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΣ ΒΟΘΡΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ ΖΗΛΕΨΕ ΤΗ ''ΔΟΞΑ'' ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ-ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΩΝ ΤΗΣ.-Οπως στη Μικρασιατικη Καταστροφη οπου ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΧΡΥΣΑΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.

    -ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ , (που τιμουν οι χρυσαλήτες)ΟΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.

    -ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΙ (αμεσοι συγγενεις των σημερινων χρυσαλητων ) ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΜΙΣΗ ΚΥΠΡΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΤΑΞΑΝ Τ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ , ΕΠΑΝΑΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1949.
  • paokΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:26
    η σάτιρα μέρος της δημοκρατίας του αριστοφανη κροκοδείλια δάκρυα
  • ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:25
    Να βάζεις κλέφτες και δολοφόνους στην βουλή, γιατί υποτίθεται σου φταίνε οι προηγούμενοι κλέφτες.Μα αν σου φταίγανε οι προηγούμενοι, θα εψαχνες ικανούς πολιτικούς και έντιμους.Οι χρυσαυγίτες, είναι ναζιστές, δολοφόνοι και τα μέλη τους είναι μπλεγμένα σε όλες τις παρανομίες και εννοείτε ότι το μόνα που ξέρουνε είναι να κλέβουνε , χτυπάνε, δολοφονούνε, δεν έχουν καμιά άλλη ικανότητα και παραπληροφορούν τους ανθρώπους με την ιστορία
  • elliΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:25
    Τί ακριβώς "γιορτάζουμε" -εννοείται εθνικώς υπερήφανοι- μεθαύριο στις 28; Σίγουρα δεν είναι του ..αγίου Μεταξά, όπως θέλουν διακαώς να το περάσουν οι νταβατζήδες ΧΑγίτες (απευθείας κόπιες των ταγμάτων ασφαλείας, των ΤΕΑ και των Γερμανοτσολιάδων). Και σίγουρα δεν είναι της ¨δημοκρατίας των Ε.Ε., ΕΚΤ, ΔΝΤ, ΕΟΖ και δεν συμμαζεύεται... Οι πρώτες ΕΟΖ(ειδικές οικονομικές ζώνες) είναι γνωστό ότι φτηνή εργσία εξασφάλιζαν από τα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, π.χ Η Κρουπ η Ζήμενς, η φαρμaκοβιομηχανίες τύπου AVENTIS... αλλά και των πολεμικώνβιομηχανιών των ΗΠΑ, οι οπόίες χρησιμοποίησαν ως δοκιμαστικό πεδίο των Ναπάλμ, την Ελλάδα (Γράμμο) κατόπιν προσκλήσεως , παρακαλώ της τότε εθνικής κυβέρνησης.
    Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. αλλά έτσι ή αλλιώς ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
  • ΚάκιαΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:24
    Για πρώτη φορά συμφωνώ με την κα Κανέλλη που το μόνο κοινό σημείο που έχω μαζί της είναι ότι υποστηρίζουμε την ίδια ομάδα. Ο Σκάι έχει ξεφύγει με όλους αυτούς τους δήθεν δημοσιογράφους που μόνο το παίζουν αλλά δεν έχουν σχέση με την δημοσιογραφία, παράδειγμα ο χθεσινός καραφλοκέφαλος δημοσιογράφος που έκανε πρεμιέρα με τον κο ΜΙχαλολιάκο. Το λιγότερο έστειλε και άλλους στην ΧΑ. Συγχαρητήρια κε πως σε είπαμε;
  • ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:23
    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ..ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

    ΤΟ ΟΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ...ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ??

    ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ.

    ΞΕΚΑΒΑΛΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ "ΔΥΝΑΜΗ" ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΑΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ...ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ..ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΤΕ
  • andyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:22
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ
    ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ ΧΡΕΙΖΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ.

    ΑΥΡΙΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ
    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ κ.κ. ΖΑΖΑΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗ ??
    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΟΠΛΑ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ Η ΡΟΜΠΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

    tilemaxosellas
  • ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΓΙΑ ΧΙΤΛΕΡ-ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ Ε?Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:22
    Αν οι ναζί είχαν κερδίσει τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, οι αξίες του ελληνισμού θα όριζαν τους λαούς..." Ποιος τα λέει όλα αυτά; Μα ποιος άλλος από τον Ηλία Κασιδιάρη, ο οποίος σε παλιότερο άρθρο εξυμνεί τον Αδόλφο Χίτλερ, σε μια ανάρτηση που κάνει το γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις.

    Το επίμαχο άρθρο είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα της Χρυσής Αυγής στις 20 Απριλίου 2011, εκεί όπου ο Κασιδιάρης έκανε λόγο για «ψέμματα» και «ιστορικές ανακρίβειες» σε σχέση με τον Χίτλερ.

    Με αφορμή την επέτεοιο από τη γέννηση του το 1889, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής τον περιγράφει ως «μέγα αναμορφωτή και οργανωτή ενός πρότυπου κράτους», χαρακτηρίζοντας τον παράλληλα ως «ύψιστο στρατηγικό νου» και «ιδιοφυία».
  • ΧΡΗΣΤΟΣ-Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:21
    ΧΑΧΑ. ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΣΑΤΙΡΑ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ Η ΣΑΤΙΡΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ή ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ. ΦΑΤΑ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΛΛΗ. ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΛΛΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑ "ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ" ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΩΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΛΠ. ΚΛΠ..
    ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ Ή ΟΧΙ, ΟΠΩΕ Ο ΠΡΕΚΑΣ , Η ΑΝΤΕΛΛΑ.. καλα να παθεισ τωρα. ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ.
    ΟΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ Η ΣΑΤΙΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ .
  • χρισι αυγι-εγερθιτωΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:20
    απεφθινομασται σε εκσηπνους ανθροπους.......οπιος θελι ακωλουθη.......οι ιιπολιπι θα πανε μακρονισο..........σε γνοριζο απο την οψη του σπαθιου τιν τρομερι.........σε γνοριζο απο τιν κοψη που με βια μετρα την γι......
  • Ζήτω η τροικαΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:19
    Τι έγινε ρε Βροχοπούλου, πάλι κλαις στη τηλεόραση, ρε διαπλεκόμενη???Που είναι η ελευθερία της έκφρασης, που τόσο υποστηρίζεις???Που είναι η ελευθερία της σάτιρας???Ο Λαζόπουλος όταν βρίζει και κοροιδεύει χυδαία, δεν σε είδα να σε πειράζει.
    Όταν έβριζαν τον Χριστό ήσουν μαζί τους, τώρα σε ακουμπάει???
  • ΣΥΝΤΑΓΜΑ Η ΜΕΛΙΓΑΛΑ-εσυ που ανηκεις?Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:15
    εσυ συνελληνα που θα πας.η χρυση αυγη απεχει απο τις συγκεντρωσεις στο συνταγμα εναντια στα μετρα και στην τροικα, .αλλα ναυλωνει πουλμαν και κατεβαζει κοσμο στην συγκεντρωση στο μελιγαλα για να γιορτασει μια μαχη εμφυλιου.επισης οποιος κατεβαινει στην συγκεντρωση της χρυσης αυγης πρεπει να φοραει στρατιωτικο παντελονι μπλουζα χ.α., να ειναι σε στρατιωτικη παραταξη και να κανει στρατιωτικο βημα.
  • ΠΡΟΤΡΟΠΗΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:10
    ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ
    ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 31/10/12 ΣΤΗΝ ΕΤ1 ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ 1940
    ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ.Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ
  • ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:09
    Δε στο είπανε;
    Θα στο πω εγώ!

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΔΙΕΦΘΑΡΜΈΝΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ και εσύ πιθανόν να άκουσες πως η ΑΤΕ BANK συγχωνεύεται με τη ΠΕΙΡΑΙΩΣ BANK

    Γιατί οι άνθρωποι "ΣΟΥ" , οι άνθρωποι που κάνουν "Συσσίτεια" σε φτωχούς Ελληνες, οι άνθρωποι που βροντοφωνάζουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν πως είναι οι προστάτες της μάνας Ελλάδας, προστατεύουν και βοηθούν στο Ξεπούλημα της Ελλάδας που γίνεται μέσω της ΑΤΕ bank και Πειραιώς; Αλλά να διορθώσω, δεν πρόκειται για ξεπούλημα, πρόκειται για ΧΑΡΙΣΜΑ Ελληνικής Γης σε Εβραίους Ιδιότες Τραπεζίτες Διεφθαρμένους Μέλη και Πράκτορες της Μεγαλύτερης Ληστοσυμμορίας που γνώρισε αυτός ο Πλανήτης.

    Δεν υπερβάλλω, δε σε προκαταβάλλω.

    2 αριστεροί από τη ΔΗΜΑΡ , 6 Αριστεροί από το ΠΑΣΟΚ , 23 Ακροδεξιοί από τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και 3 Ναζιστές από τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ , ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ τη διαδικασία Δημιουργίας Επιτροπής για τον Ελεγχο της "μεταβίβασης" της ΑΤΕ Bank στη Πειραιώς Bank!

    ΝΑΙ! Καλά διάβασες, μπλοκάρουν τη κίνηση για να ελεγχεί πως και με ποια δύναμη χαρίστηκε η Δημόσια τράπεζα ATE BANK (Αγροτική Τράπεζα) στην Ιδιοτική Πειραιώς.

    Σε αντίθεση με τους παραπάνω ψευτοαριστεροναζιστοέλληνες, 12 Βουλευτές του Σύριζα, 3 Βουλευτές από τους Ανεξάρτητοι Ελλήνες και 2 βουλευτές του ΚΚΕ έχουν υπογράψει για να γίνει ο έλεγχος της περιβόητης και σκανδαλώδης μεταβίβασης.

    Με πιο απλά λόγια,
    Τα χρυσα αυγά στηριζουν μαζι με το τριγωνο της καταστροφης τον Εβραίο , υποτιθέμενο Ιδιοκτήτη της Πειραιώς Σάλλα! (άλλος είναι ο αληθινός ιδιοκτήτης, αλλά δεν έχει σημασία). Σε αντίθεση με τους "Συριζαίους" που υπογράφουν για να ελεγχεί το ζήτημα!

    Τώρα για να μάθεις τι συνεπάγεται απο αυτή τη μεταβίβαση, επέτρεψε μου να σου πω και να σκεφτείς και μόνος σου αν πρόκειται ή οχι για ξεπούλημα της Ελλάδας.
  • τα εχουν βαλει με ποιουςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:08
    τα εβαλαν με τον γλεζο που κατεβασε την σημαια των ναζιστων και με την κανελη που υπερασπιζει παντου τους εργατες.........με λιγα λογια μονο με τους μνημονιακους και την κυβερνηση δεν τα εχουν βαλει.αντιθετως χερακι χερακι με νδ πασοκ και δημαρ ψηφιζουν για αγροτικη και παε.αυτοι ειναι.......αντι να κατεβουν στο συνταγμα πανε στο μελιγαλα.σε αλλη χρονολογια εχουν μεινει
  • σιγα τα ωα!Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:03
    ελατε τωρα , και αυτο πρωτο θεμα θα το κανετε ; ημαρτον ! εδω ολη η ελλαδα βρισκεται σε καταθλιψη κ στα ορια τρελας , κ η κυρια κανελη βγηκε κλαιουσα να στρεψει τα φωτα της δημοσιοτητας πανω της για να ξαναθυμηθουμε το επεισοδιο με τον κασιδιαρη κ την βια της χα . φτηνο παραμυθι !
  • pogromistria*14*88Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:03
    ηδη οι μεταναστες πηραν το μαθημα.ποιος εχει σειρα τωρα?ομοφυλοφιλοι κομουνιστες, εργατες, μετα αναπηροι, ανικανοι και τελος οταν μεινουμε λιγοι τοτε οποιος διαφωνισει θα ξερει τι θα παθει...........να πως θα φτιαξουν τα πραγματα στην ελλαδα
  • ναναΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:02
    τα πράγματα έχουν αγριέψει...που πάμε????πλέον έχουμε χάσει το μέτρο!!!δεν ξέρουμε τι μας γίνεται..τελειώσαμε!!!!και δεν μιλάω οικονομικά..πλέον τελειώσαμε και σαν άνθρωποι!!!και αυτό είναι χειρότερο
  • ALKISΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:02
    χρυσαυγιτες μια ζωη δειλοι εισαστε κια οι προγονοι σας οι προδοτες το 40 και εσεις τωρα.. ξερετε ποιος ειμαι ελατε να με βρειτε κοτες. Ο λαος δεν πρεπει να φοβαται τους χρυσαυγιτες ειναι φουσκωτοι γιατι ειναι τρομπες...
    Σταλινγκραντ ο ταφος του ναζισμου. Ελάτε
  • ΕΛΛΗΝΑΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 15:00
    ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ , ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΣ .......(ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΟΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ) ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ...........ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΡΕΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ, Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΣΕΙΣ) ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ.........ΠΑΤΡΙΩΤΑΡΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ(ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ)ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΑΙ ΔΗΜΑΡ ΓΙΑ ΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΕ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ(ΣΑΛΑΣ) ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (ΑΛΑΦΟΥΖΟ, ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΤΛ), ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ..........ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ( ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ) ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ, ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ.ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΚΑΤΑ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ , ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΝΑΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ?ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ.ΤΑ ΜΟΝΑ ΚΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ , ΝΔ , ΔΗΜΑΡ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΣΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ) ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΥΠΟΚΛΙΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΑΥΤΗ?
  • ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ !!!!Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:59
    XAXAXA...........ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.ΟΙ ΜΑΖΙ ΜΑς Η ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΠΑΝΑΜΕ ΟΛΟΥς ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩς ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΦΑΚΕΛΩΝΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.........
  • ναζιστικη αυγηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:56
    βουλευτης της χρυσης αυγης δουλευε παρανομα, μαυρη εργασια, πορτιερης, μπραβος δηλαδη, σε νυχτερινο κεντρο.καντε μια αναζητηση στο google και θα δειτε.αυτοι οι βουλευτες θα σωσουν την ελλαδα .....απο τι ομως?απο τους υπολοιπους ελληνες που διαφωνουμε μαζι τους?
  • Φτάνει πία !!!!!!!Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:55
    ΔΕΞΙΑ - ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΚΕΝΤΡΟ.....έφτασα τα 30 και ακόμα και τώρα σε μία χώρα που υποφέρει όλοι είναι κολλημένοι σε ιδεολογίες!!!!
    Δεξιοί και αριστεροί με εκατομμύρια στη τράπεζα, που ζούνε μέσα σε βίλες - μεζονέτες και βγαίνουν και μας λένε ότι θέλουνε!!!!!
    Έκλαψε η Κανέλλη για μια πλάκα και πρέπει να εγώ να τα βάψω μαύρα.....στα αρ...δια μου και η Κανέλλη και ο Κασιδιάρης και όλα τα άλλα αρ...δια!!!
    Κάθε μέρα μας κάνουν πλάκες για την δουλεία μας για την οικογένεια μας και ακόμα ήμαστε όρθιοι....καθήστε τώρα εσείς πρόβατα να μαλώνετε για την αριστεροδεξία!!!!
    Και μπράβο και σε εσάς που το βάζετε σαν θέμα στο site....είναι πολύ σημαντικό!!!!!
    Keep walking......
  • αιμα τιμηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:52
    ε ρε παπαδοπουλος που σας χρειαζεστε.συνελληνες ολοι χρυση αυγη για να τους δουμε οσους διαφωνουν στην μακρονησο να τους βασανιζει ο αρχηγος μας . η αστυνομια επιτελους θα μπορει να κανει χρηση του οπλου σε οποιον το παιζει μαγκας και διαδηλωνει
  • kotsosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:50
    Η σάτιρα της συγκεκριμένης εκπομπής σπάει κόκκαλα... Μόνο ο Τόμσεν και η παρέα του πρέπει να την παρακολουθούν. Και μη χειρότερα!
  • χρυσαυγιτηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:49
    "ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ εις τον Θεόν τον Άγιον τούτον όρκον ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανώτατου αρχηγού του Γερμανικού Στρατού Αδόλφου Χίτλερ. Ανατεθησόμενός μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις διαταγάς των ανωτέρων μου. Γνωρίζω καλώς δια μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεων μου, τας οποίας δια του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή παρά των Γερμανικών Στρατιωτικών Αρχών."
  • ἝκτωρΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:46
    Εδώ η Ελλάδα ξεπουλιέται, οι άνθρωποι αυτοκτονούν και εμείς (χωρίς να βγάζω και τον εαυτό μου απ' έξω) ασχολούμεθα με την αρχόντισσα της Εκάλης. Ας πάει να απομονωθεί στο μέγαρο που έχει και ας μας αφήσει στον πόνο μας!
  • KOMMOYNIΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:44
    το κκε δεν ειναι συριζα.το ξερετε φασιστακια.δεν ασχολουμαστε ακομα μαζι σας αλλα το ξερετε οτι καποια στιγμη.......θα ασχοληθουμε.και εμεις δεν ειμαστε τζαμπα μαγκες.......το ξερετε και αυτο.λοιπον μαζευτειτε ναζιστακια ορφανα του χιτλερ........γιατι ξερετε με τα ορφανα του σταλιν μην τα βαζετε.
  • depyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:42
    gia tin kaneli itan anegefalo gia ta metra den exo logia mas.......
  • M.ΓΛΕΖΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΑΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:41
    Κάποιοι λένε ότι ο Γλέζος αποκλείεται να κατέβασε την σημαία το βράδυ γιατί οι σημαίες το βράδυ είναι κατεβασμένες και δεν ανεμίζουν.

    Αυτό που κρύβουν όμως είναι το ότι όταν μια χώρα είναι σε ξένο κατοχικό έδαφος οι σημαίες δεν υποστέλλονται ούτε την νύχτα. Οπότε η σημαία υπήρχε και όντως ο Γλέζος την κατέβασε.
  • ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:38
    ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ.ΣΧΕΔΟΝ ΧΑΙΡΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΒΙΑ.ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕς ΔΙΕΔΙΔΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΕΝΩΣ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΗΡΘΕ , ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ΠΟΣΟ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ........ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.
  • Βαθιά συγκινημένοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:35
    Οταν την έφαγε είπα επιτέλους άντε να πέσει και καμία ψιλή στην πολιτική.
    Τώρα... Τώρα συγκινήθηκα που εκλαψες και θα σε ψηφίσω.
    Και να πείτε στον λαό αν θελήσετε ποτέ να ανεβετε στην εξουσία αλλιώς μόνο όσοι είμαστε συγκινημένοι θα σας ψηφίσουν.
  • γιαννηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:29
    ενταξει, ενα κακο αστειο.ομως, να σκεφτουμε, ειναι το πρωτο?η το τελευταιο?ομως, ποσα αγρια πραγματα σερβιρονται ως αστειο στην τηλεοραση?αυτο να δουμε, και να αρχισουμε να διορθωνουμε οτι μπορει να διορθωθει!
  • ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΚΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:26
    Ντρεπομαι πολυ γι αυτο που εγινε εις βαρος της κυριας Καννελη . Τι ειναι αυτα τα πραγματα . Σε μια γυναικα που δινει τον δικο της αγωνα για ολους εμας που λεγομαστε Ελληνες . Αυτο λεγεται πολιτισμος ? Δεν ειμαι ψηφορος του κοματος της , ομως την θαυμαζω πολυ για τις γνωσεις της και την ευθυτητα του χαρακτηρα της !!!!!
  • ΟΥΧΟΥ ΤΟ ΤΟ ΤΣΑΜΕΝΟΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:26
    ΟΥΤΕ Η ΜΑΡΘΑ Η ΒΟΥΡΤΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ
  • δεν ειναι τυχαιο......που εφτασε εδω ο λαος.ειναι βλακεια και ελειψη αξιοπρεπειαςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:25
    εγινε μοδα η χρυση αυγη, ο ναζισμος, ο φασισμος.οι ελληνες που μιλαγανε για πολιτισμο .δημοκρατια, τεχνες , γραμματα, ως απαντηση στις κατηγοριες των ξενων.αντι για πολιτισμο προβαλουμε τραμπουκους, αντι για δημοκρατια φασιστες, αντι για γραμματα αγραμματους, αντι για τεχνη συγκεντρωσεις με στρατιωτικη παραταξη.σα δεν ντρεπομαστε λιγο. ειπαμε μπορει να ειμαστε φτωχοι αλλα εχουμε αξιοπρεπεια.τι χασαμε και αυτη.μια ομαδα ηλιθιων με αρχηγο ενα ναζιστη που λειτουργει βαση γκεμπελιστικης προπαγανδας κοροιδευει μια ολοκληρη κοινωνια.δεν ειναι τυχαιο που φτασαμε εδω.δεν ειμασταν ποτε εξυπνος λαος ηγια να ειμαστε τωρα
  • ioΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:18
    Δεν αντιλαμβανομαι κατι. ειχαν καλεσμενο τον φυρερ σε εκπομπη τους. γιατι δεν του εκαναν μια φαρσα?
  • ΑΙΜΑ ΤΙΜΗΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:17
    Έχεις χαμηλό iq και όλοι σε κοροιδεύουν?
    Είσαι κοινωνικά αποκλεισμένος γιατί κανείς δεν μπορεί να κάνει διάλογο μαζί σου ?
    Είσαι άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο και θες να μείνεις για πάντα?
    Η βία στα γήπεδα δεν αρκεί ώστε να βγάλεις τα απωθημένα κ τα κόμπλεξ κατωτερότητας σου και της αναδρείας σου?
    Η οικογένεια σου ειναι ανύπαρκτη κ χρειάζεσαι μια νέα οικογένεια που σε αποδέχεται κ προωθεί το ταλέντο σου στις πολεμικες τέχνες?
    Είσαι από 18-34 , ασπάζεσαι την στρατιωτική πειθαρχία ενώ δεν είσαι στρατιώτης ?
    Τι βρίσκεις με .., , άντρες μόνο?
    Εκσπερματώνεις με τους ναζί?

    Είσαι ο ανθρωπός μας!!!

    Γίνε μέλος της Χρυσής Αυγής, και κάνε σαπούνι όσους τολμήσουν να σε κρίνουν!Πάρε την εκδίκησή σου !Θυμήσου "το μίσος σε κάνει πιο δυνατό"..
  • AndyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:16
    Όταν ο Λαζόπουλος σατίριζε τα χαστούκια της Αθήνη στη Λιάνη, ήταν σάτιρα. Όταν ο Λαζόπουλος σατίριζε τις σφαλιάρες του Κεδίκογλου στον Κόρακα, ήτα σάτιρα. Τώρα αν η σάτιρα αφορά τη Λιάνα Κανέλλη είναι απαράδεκτη και πρέπει να απαγορευτεί. Όπως πάντα δύο μέτρα και δύο σταθμά τα συντρόφια. Γιατί η Κανέλλη δεν διαμαρτηρύθηκε για τη σάτιρα στη Λιάνη και στον Κόρακα; Το επεισόδιο με την Κανέλλη είναι για γέλια και όχι για κλάματα.
  • ΑντώνιοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:14
    Καλά να σου στείλω τώρα ένα πακέτο χαρτομάντηλα να στανιάρεις;
  • ντροπη μαςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:14
    «Ποιος είπε ότι τα θεσμικά όργανα των Η.Π.Α δεν ασχολούνται με τα Ελληνικά κόμματα; Η οργάνωση Κου Κλουξ Κλαν, σύμφυτη με την Αμερικανική Πολιτεία, αναγνωρίζει την Χ.Α ως ομόαιμη οργάνωση». Αυτή ήταν η αντίδραση της Χρυσής Αυγής στο γεγονός ότι εδώ και λίγες ημέρες -και με αφορμή τα εγκαίνια των γραφείων της Χ.Α στη Νέα Υόρκη- η Κου Κλουξ Κλαν φιλοξενεί το ελληνικό κόμμα στις ιστοσελίδες της.

    Στη σελίδα των «Ιπποτών», οι οποίοι είναι μία από τις έξι οργανώσεις που φέρουν το όνομα της Κου Κλουξ Κλαν, αναφέρεται ότι η «υπερεθνικιστική παράταξη Χρυσή Αυγή εγκαινίασε τα γραφεία της στη Νέα Υόρκη για να προσεγγίσει την ελληνική διασπορά. Ενα παρακλάδι της παράταξης λειτουργεί ήδη στη Μελβούρνη της Αυστραλίας».
  • κλεοΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:10
    Βαλτε το καλα στο μυαλο σας φασισταρια, με το ΚΚΕ δεν θα ξεμπερδεψετε τοσο ευκολα.
  • XRISAΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:08
    ...ΑΛΛΟ Ο ΠΑΣΤΙΤΣΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΚΑΝΕΛΗ
  • ελευθερίαΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:04
    ΛΙΑΝΑ ΚΟΨΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.....ΣΕ "ΡΙΧΝΟΥΝ" ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;

    ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΟ ΓΡΑΦΙΚΗ ΚΙ ΑΠ' ΤΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ!
  • Η ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 14:01
    ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗ , ΑΝΘΡΩΠΙΑ , ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ. Υ.Γ. ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΕΓΧΡΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΠΑΙΖΕΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ.......ΓΙΑΤΙ?
  • Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:59
    το χερακι που υψωνεις θα στο βαλουμε..........στο κορυδαλλο.εκει που επρεπε να ησουν εδω και καιρο.τρομοκρατες , ναζιστες , μπραβοι , νονοι της νυχτας, κατηγορουμενοι για ληστειες και ξυλοδαρμους, ηρθαν να μας διδαξουν ηθικη και να μας σωσουν.Ε ΟΧΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
  • ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:56
    ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΑΙΛ ΧΙΤΛΕΡ....Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ.........ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ
  • adasdΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:54
    adasdasdaadadad
  • Η βλακεία δεν έχει όρια!Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:51
    Άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι ο χαβαλές και η βλακεία δεν έχει όρια. Συγχαρητήρια στους ακόλουθους την φτηνής σάτηρας που κατάφεραν να δημιουργήσουν αρνητική έννοια σε κάτι που άλλοι το είχαν κάνει τρόπο εμψύχωσης.
  • ΝΤΙΝΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:31
    ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΛΛΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΗΣ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ
  • αντίο ζωή με την Μάρθα ΒούρτσηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:26
    τι έγινε σύντροφοι εδώ η σάτιρα έχει όρια?
  • ΑΚΗΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:23
    ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ..Όποιοι δεν εμφανίζονταν να θρηνούν, να σπαράζουν σε συγκεκριμένα σημεία ειδικά τις δυο ημέρες της κηδείας στέλνονταν αυτόματα σε στρατόπεδα συγκέντρωσης για εξι μηνες.

    Τότε λοιπόν, είχε αποφασιστεί να υπάρξει περίοδος πένθους 100 ημερών. Για όλο αυτό το διάστημα, οι κάτοικοι της Βόρειας Κορέας θα έπρεπε να απέχουν από κάθε είδους απόλαυση.

    Όμως, ο Κιμ Τσολ, πρώην υφυπουργός Αμυνας, δεν μπόρεσε να αντισταθεί και ήπιε ένα ποτηράκι. Κι αυτό το πλήρωσε με την ζωή του.
  • evaΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:22
    Αν καταλάβατε που πάει το πράγμα της κοινωνίας καλώς. Αλλοιώς σε λίγο πολλοί θα φωνάζουν στις πλατείες χαϊλ χίτλερ.
  • λυκούργοςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:20
    Ατυχής η έμπνευση του συνεργάτη τής Συντέλειας .Η πλάκα έχει και όρια .
    Όσο και άν η κα Κανέλη μού ειναι εξαιρετικά αντιπαθής , η αντίδρασή της είναι ανθρώπινη και κατανοητή .Όσο για τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ , η χτεσινή τηλεοπτική εμφάνιση τού αρχηγού της απέδειξε ότι και η δημοκρατία έχει όρια : η προφανής περιφρόνηση του κου Μιχαλολιάκου στο διάλογο ενίσχυσε κατά πολύ τα επιχειρήματα όσων ισχυρίζονται ότι η ΧΑ πρέπει να τεθεί εκτός νόμου !
  • ANTONIO PERISTESISΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:18
    ΛΙΑΝΑ ΜΟΥ...ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑ 500 ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΟΥΝΗΘΟΥΝΕ ΘΑ ΤΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΦΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ. VENSEREMOS...NO PASARAN...
  • ΑνδρέαςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:16
    τίποτα λιγότερο από ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!
  • apΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:16
    Ειναι η πρωτη φορα που συμφωνω 100% με τα οσα ειπε η κυρια Κανελλη.
    Δεν ειναι ολα πλακα, δεν ειναι ολα χιουμορ, τετοιου ειδους αντιμετωπισεις κανουν το τερας του φασισμου σχεδον οικειο για καποιους .
    Κατι τετοιου ειδους αστεια ο κοσμος τα λεει ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΙΕΣ
  • ArisΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:12
    Καλά τώρα αυτά είναι καραγκιοζιλίκια, την τρόμαξαν τα γάντια του Μποξ και ανοησίες. Γελοιότητες.
  • MARINA KARTELIAΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:10
    ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ ! Πού να πάνε να κρυφτούν να μη τους βλέπει ούτε ο Θεός ! Αίσχος, θα το γράψω παντού σήμερα ! ΑΙΣΧΟΣ, απλά ντρέπομαι που ζούμε στην ίδια χώρα μ΄αυτούς !
  • ΝΤΙΝΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:08
    ΑΛΗΤΕΣ , ΑΛΗΤΕΣ !ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥΣ .ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ .ΑΙΣΧΟΣ...
  • giannisΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:05
    ena fortigo xartomantila gia to klameno mas vreeeee ax pos stenaxoriuika gelia klotsies poy uelis tosos kosmos den exei na faei k esy ues lypish;;;; dromooooooooooooooo
  • ΗΛΙΑΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 13:03
    κοιταξτε . η Λιάνα ανεξάρτητα απο το τι ειναι και τι πρευσβεύει , όπου όλοι μας νομίζω αλλες φορές συμφωνούμε και άλλες φορές διαφωνούμε , εχει υποστεί ενα σοκ , το οποίο όμως το έχουμε υποστεί όλοι μας.
    Το σοκ αυτό που έχουμε υποστεί εμείς αλλα νομίζω και η Λιάνα προέρχεται από την εικόνα που βλέπουμε έμεις ώς απλοί θεατές, της καταρακωσης της αξιοπρέπειας της υπεθυνότητας και των ηθών μας ως ελληνες. Εχουμε χάσει εντελώς την γή κατω από τα πόδια μας . Γη μεταφορικά ειναι ο τρόπος που έχουμε μεγαλώσει και διδαχθεί για την ζωή. ξαφνικά καταλάβαμε ότι για να κάνεις λεφτά πρέπει να κλέβεις, για να ανέβεις στην ""ΖΩΗ"" πρέπει να πατήσεις σε πτώματα, για να είσαι κάποιος πρέπει ..... Αυτές τις αξίες πρέπει όλοι μας να θυμηθούμε και να επιβάλουμε σε αυτούς που ψηφίζουμε , να τις εφαρμόσουν . ΗΛΙΑΣ
  • ΑΚΙΣΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:59
    ΛΙΑΝΑ ΑΣΕ ΤΑ ΨΕΥΤΟΚΛΑΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΘΕΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΟΙ ΣΑΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΕΣ , ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΦΕΡΑΤΕ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ , ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΣΧΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ!!! ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΩΝ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ 300ΤΗΝ ΧΑΣΑΤΕ
  • ΝΙΚΟΣ ΑΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:57
    Κάποιοι έχουν πέσει πολύ χαμηλά, δυστυχώς... Θα έλεγα "Ντροπή τους" αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνουν τί είναι αυτό...
  • Jordan panyΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:55
    Βου χου χου !!! Δεν με πείθει, λυπάμαι , τον λεκτικό δικό της φασισμό...???Μπου χου χου! Και μην με πείτε χρυσό αυγό δεν είμαι...
  • ΔημήτρηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:52
    Aσχέτως πολιτικών πεποιθήσεων, ασχέτως συναισθηματικών παρορμήσεων και ασχέτως κομματικών τοποθετήσεων (σε ελάχιστα με εκφράζει), η Κυρία Λιάνα Κανέλλη είναι Ηθικό και Πνευματικό ανάστημα τέτοιο που δεν επιτρέπεται σε κανέναν Κασιδιάρη (πολύ δε περισσότερο, κανέναν Βουλαρίνο και τα τσουτσέκια του) να την εξευτελίζουν. Κακώς (αλλά σαφέστατα) λαμπρύνει ένα τέτοιο Κοινοβούλιο διεφθαρμένων.
  • KOSTASΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:51
    Είναι ΑΙΣΧΡΟΙ, ΟΣΟΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ, αυτή η αισχρή κοινωνία, θα μας τελειώσει.Αυτοί οι ηλίθιοι που κάνουνε πλάκα με τους φασίστες.Η κοινωνία σάπισε, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΙΟΚΙΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ.
  • piloteniosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:41
    Που να δεις κυρά μου τι ΣΟΚ ειναι να μην έχεις 100 ευρω να πας στο Σουπερ Μαρκετ...α παρατηστε μας όλοι οι κακόμοιροι!
  • ΑρηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:37
    Μια ακομη επιτυχια της Συντέλειας... της εκπομπής του ΣΚΑΙ που προσπαθει επι ματαιω να αντικαταστήσει την Ελληνοφρενεια. Εκει που κρεμουσαν οι καπεταναίοι τ´ άρματα...
  • s.NickΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:33
    Έχει μπλοκάρει ο ΣΚΑΙ το βίντεο.
    Χαχαχαχαχαχαχα είναι αστείοι... Δεν υπάρχει ντροπή.
  • κανέναςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:30
    Πραγματικά συγκλονίστηκα...Έλεος!
  • ΕviΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:27
    Οι βουλευτές του ΚΚΕ, εκτός από την πολιτική τους οξυδέρκεια και αξιοπιστία, έχουν χάσει και το χιούμορ τους!
  • ΕΣΤΕΛΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:27
    Δεν περίμενα το σκαι να διαφοροποιηθεί απ τα περισσότερα ΜΜΕ!
    Ίσα ίσα, χαρακτηρίζεται για την υψηλή προσήλωση σε αξίες και ιδανικά!!
    Τα δικά του ιδανικά, το ξεπούλημα της ψυχής του, για τα κέρδη των μετόχων του!
    Είναι δυνατόν να έχει ευαισθησίες! Προσπαθεί, χρόνια τώρα, να εξοικειώσει τον κόσμο με το ξεπούλημα της χώρας μας, να τον εξοικειώσει με την κατάντια των κυβερνητικών ανδρείκελων, να ενοχοποιήσει το άμυαλο λαό ότι φταίει που φτάσαμε ως εδώ και το καταφέρνει, έχει συμφέροντα να τον εξοικειώσει και με τη βία, να την αποδεχτεί ως μια φυσικότητα!
    Ηλίθιοι, η ζωή είναι ρόδα, να το θυμάστε! Ξυπνήσαμε πια!
  • ΕύηΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:20
    Φανταστείτε να έχετε πέσει θύμα μιας βίαιης επίθεσης και κατόπιν αυτού, κάποιοι να σας κάνουν πλάκα γι' αυτό, να σας υποχρεώνουν να ξαναζήσετε τα ίδια συναισθήματα ενώ σας βιντεοσκοπούν, ώστε αυτοί να φτιάξουν ένα "χιουμοριστικό" βίντεο για να προωθήσουν το "επάγγελμά" τους. Η βία του δυνατού απέναντι στον αδύνατο γίνεται εμπόρευμα και αντικείμενο πλάκας, για να συνηθίζουμε στην κοινωνική αδικία και βία και στο φασισμό, να μην αντιδρούμε, να γίνουμε εμείς οι ίδιοι απάνθρωπα τέρατα, χωρίς αξιοπρέπεια και χωρίς ηθική, ο καθένας κλεισμένος στον εαυτό του και φοβισμένος, έτοιμος να κατασπαράξει το διπλανό του χωρίς καμία λογική.
  • ΑχιλλέαςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:20
    Blocked από Σκάι ...

    Ντροπή!
    τα ανείπωτα τα μετατρέψαμε σε ανέκδοτα!
    δεν έχει πάτο η κατηφόρα του μυαλού μας!!!


    Λιάννα ΜΗΝ πτοείσαι!!!
    δεν γίνονται κατα λάθος κάποια πράγματα..
    ψάχνουμε να δούμε το video να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά ...

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΠΗ !!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΚΑΙ !!
  • ΓιάννηςΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:17
    Λιανα Βροχοπούλου
  • petrosΠέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, 12:12
    Αχ θα βάλω τον σκύλο μου να κλάψει! ΧΑαχαχαΧχαχαΧ!!! Όταν σατιρίζουν ΟΛΟΥΣ τους άλλους Λιάνα μου είναι "Θέατρο" και είναι "Τέχνη", "Ελευθερία Λόγου" και "Σάτιρα!"!! Όταν το κάνουν σε εσένα όμως δεν είναι καλόε εεεε ?

    Αντε μωρη σπίτι σου....αντε σε βαρέθηκε ο κόσμος γιαύτο όλοι χάρηκαν με το ξόφαλτσο σκαμπίλι που άρπαξες