Μεγάλη χαρά έχει η Ναταλία Γερμανού και οι συνεργάτες της, αφού πριν από λίγα λεπτά υποδέχθηκαν την Άννα Βίσση.Και πώς την υποδέχθηκαν; Έστρωσαν κόκκινο χαλί…Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή “Μες την καλή χαρά”.
Πώς υποδέχτηκαν την Α.Βίσση;
Στην εκπομπή "Μες την καλή χαρά" έχουν μεγάλη...χαρά, γιατί έχουν καλεσμένη την Άννα Βίσση! Την υποδέχθηκαν με κόκκινο χαλί... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Media & Τηλεοπτικά Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ