Έγινε έξαλλος ο Παπαδάκης

Δεν ξεκίνησε καλά η εβδομάδα για τον Γιώργο Παπαδάκη. Το mail ενός τηλεθεατή προκάλεσε την έκρηξή του... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το mail ενός τηλεθεατή, με οδηγίες …δημοσιογραφικής συμπεριφοράς έκανε έξαλλο τον Γιώργο Παπαδάκη. Ο τηλεθεατής έγραψε: ” Να έχετε μεγαλύτερο σεβασμό στη Νέα  Δημοκρατία, στην Χρυσή Αυγή και στον Ηλία Κασιδιάρη”.Ο Γιώργος Παπαδάκης απάντησε, ενώ ο τόνος της φωνής του σταδιακά ανέβαινε: ” Δεν έχω κανέναν σεβασμό σε κανέναν. Σέβομαι όσους με σέβονται”.Και συνέχισε :” Παραγνωριστήκαμε! Τώρα, μετά τις εκλογές, θα ανοίξω το στόμα μου και θα πω πολλά πράγματα την ώρα που πρέπει”.Για να κλείσει τονίζοντας: “Στον Παπαδάκη, όχι παπαδιές”…Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή “Πρωινό ΑΝΤ1”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.