Δωροθέα Μερκούρη: «Είμαι καλά»

Με νέο μήνυμα στο twitter, η Δωροθέα Μερκούρη που ζει την καταιγίδα στο κέντρο της Νέας Υόρκης, μεταφέρει τις εμπειρίες της… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δωροθέα Μερκούρη: «Είμαι καλά»

Με νέο μήνυμα στο twitter, η Δωροθέα Μερκούρη που ζει την καταιγίδα στο κέντρο της Νέας Υόρκης, μεταφέρει τις εμπειρίες της…

Η ίδια αναφέρει στο μήνυμα της: «Ζούμε ακόμα στο σκοτάδι στο κέντρο της Νέας Υόρκης, οι τηλεφωνικές γραμμές δεν λειτουργούν και έπρεπε να περπατήσουμε ως την 34η οδό για να φορτίσουμε τα τηλέφωνα μας.»

Λίγο μετά συμπληρώνει πως είναι καλά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.