“Κομμάτια” η Pamela!

Και οι star έχουν τις άτυχες στιγμές τους! Η Pamela Anderson, σκέφτηκε να γιορτάσει τη συμμετοχή της στο "Dancing with the stars" αλλά ήπιε λίγο παραπάνω... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο φωτογραφικός φακός δεν αφήνει τίποτα κρυφό! Η Pamela Anderson βγήκε να γιορτάσει τη συμμετοχή της στο “Dancing with the stars”  αλλά ήπιε λίγο παραπάνω! Οι φωτογραφίες δεν την κολακεύουν ιδιαίτερα…Δείτε γιατί:Tην επόμενη μέρα, η Pamela Anderson, χωρίς να έχει αλλάξει ρούχα, συνέπεια της κραιπάλης, εθεάθη να περπατάει με τα ίδια ρούχα αλλά ξυπόλυτη!

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.