Πρώην παίκτριες του Survivor έβαλαν “φωτιά” στη Μύκονο – ΒΙΝΤΕΟ

"Φωτιά" στη Μύκονο έβαλαν δύο πρώην παίκτριες του Survivor...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Φωτιά” στη Μύκονο έβαλαν δύο πρώην παίκτριες του Survivor. Ο λόγος για τις Ευρυδίκη Βαλαβάνη και Φελίσια Λαπάτη. Η κάμερα του Mykonos Live Tv “συνέλαβε” τις δύο φίλες στην παραλία της Ελιάς, όπου μαγνήτισαν τα ανδρικά βλέμματα με τις καλλίγραμμες σιλουέτες τους και τα αποκαλυπτικά μαγιό τους. Το δεύτερο ισχύει περισσότερο για την Φελίσια Λαπάτη.

Πηγή: Mykonos Live TV

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.