Οι πρώτες δηλώσεις της Ντάρια μετά την αποχώρησή της από το Survivor – ΒΙΝΤΕΟ

Πριν από λίγες ημέρες, αποχώρησε από το Survivor

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πριν από λίγες ημέρες, αποχώρησε από το Survivor, μία από τις πιο δυνατές παίκτριες.

Ο λόγος για την Ντάρια Τουρόβνικ, η οποία βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Όμως προτού φύγει από τον Άγιο Δομίνικο, μίλησε για τη μεγάλη εμπειρία που έζησε στο Survivor.

Η πρώην παίκτρια των Μαχητών, μεταξύ άλλων ανέφερε πως τα δυο πρόσωπα που θα της λείψουν πολύ είναι ο Νικόλας και η Βιργινία. Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.