Ένα φιλάκι είναι λίγο…

Ο David και η Victoria Beckham πέρασαν την ίδια "δοκιμασία" με τους Justin Bieber και Selena Gomez... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο David και η Victoria Beckham πέρασαν την ίδια “δοκιμασία” με τους Justin Bieber και Selena Gomez – με δυό λόγια, “υποχρεώθηκαν” να φιληθούν στον αγώνα των L.A. Lakers με τους  Denver Nuggets, όταν τους “έπιασε” η KissCam.Η KissCam είναι η κάμερα στην οποία αν εμφανιστείς με τον διπλανό σου πρέπει να φιληθείτε!Πριν από λίγο καιρό η ίδια κάμερα είχε πιάσει “και” το νεαρό ζευγάρι Justin Bieber-Selena Gomez – μια εμπειρία, την οποία η Gomez χαρακτήρισε ως “το πιο ταπεινωτικό πράγμα” που της έχει συμβεί ποτέ.Ας ελπίσουμε πως δεν θα ‘χουμε παρόμοια δήλωση κι από την Victoria…

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.