“Ηταν ένας τρυφερός άνθρωπος…”

Ο Δημήτρης Μπάσης, φέτος το χειμώνα τραγουδούσε δίπλα στο Δημήτρη Μητροπάνο, στο "Κέντρο Αθηνών". Συντετριμμένος από το χαμό του, θυμάται στιγμές από τη συνεργασία τους. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Ενας άνθρωπος τρυφερός….Δεν θα ξεχάσω ποτέ το λεβέντικο ζεϊμπέκικό του, το πόσο αγαπούσε τις τρείς γυναίκες της ζωής του. Και κείνο το “άντε παλικάρι μου”, κάθε βράδυ, πριν βγούμε στη σκηνή”. Ο Δημήτρης Μπάσης μίλησε στο enikos.gr και στην Κάλλια  Καστάνη, για τα παρασκήνια της συνεργασίας του με τον Τελευταίο των Μεγάλων Λαϊκών… 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.