Ο Έλληνας βασιλιάς της ομορφιάς

Ο Διονύσης Παφίτης ένας ταλαντούχος νέος, παιδί Eλληνοκύπριων μεταναστών στην Αυστραλία, έχει πλέον φτάσει στην κορυφή της βιομηχανίας της ομορφιάς με την εταιρία του Aesop, που στα ελληνικά σημαίνει “Αίσωπος”.Ο Mr. Aesop, όπως είναι γνωστός, ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια από το μπάρμπεκιου του πατέρα του και κατέληξε σήμερα να είναι ιδιοκτήτης της πιο γνωστής μάρκας καλλυντικών στην Αυστραλία.Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την απήχηση των καλλυντικών του Έλληνα επιχειρηματία είναι ότι στο Παρίσι, όταν πριν από δύο χρόνια απαγορεύτηκε η πώληση των προϊόντων AESOP, επειδή οι ετικέτες τους τυπώνονταν στα αγγλικά, οι καταστηματάρχες συνέχιζαν να τα πωλούν μυστικά.Ενώ οι συνάδελφοί του, στη βιομηχανία καλλυντικών ξοδεύουν γύρω στο 60% του συνολικού κόστους στη συσκευασία του προϊόντος, 30% στη διαφήμιση και 10% στο προϊόν, ο “Έλληνας τελειομανής”, όπως τον χαρακτηρίζουν, ξοδεύει το 80% για την ποιότητα του προϊόντος και 20% για τα υπόλοιπα.Η αγαπημένη του φράση είναι από τον Γάλλο συγγραφέα και φιλόσοφο Αλμπέρ Καμί: «Κανείς δεν καταλαβαίνει ότι μερικοί άνθρωποι ξοδεύουν τεράστια ποσά ενέργειας απλώς για να είναι φυσιολογικοί». Πηγή: Κυριακάτικη Δημοκρατία

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ