Η ηθοποιός Σοφία Φιλιππίδου επιστρέφει στην Επίδαυρο…με τις “Εκκλησιάζουσες” και συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Πυρπασόπουλο. Η παράσταση θα ανέβει με το Θέατρο του Νέου Κόσμου σε σκηνοθεσία του Β. Θεοδωρόπουλου, στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών κι Επιδαύρου για το 2012. Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, το Φεστιβάλ θα ξεκινήσει στις 9 Ιουνίου και θα διαρκέσει μέχρι και τις 18 Ιουλίου.Το Ηρώδειο, η Επίδαυρος, η Πειραιώς 260 και το Μέγαρο Μουσικής θα πλημμυρίσουν ήχους και εικόνες…
Επιστρέφει στην Επίδαυρο…
Η Σοφία Φιλιππίδου επιστρέφει στην Επίδαυρο με την παράσταση "Εκκλησιάζουσες"...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ