Το “Dancing with the stars” της Αμερικής ξεκίνησε, πριν από λίγες ώρες κι η Μαρία Μενούνος χόρεψε cha cha με τον ωραίο παρτενέρ της Ντέρεκ Χιου.Πώς τα πήγε στην πρεμιέρα; Συγκέντρωσε 21 βαθμούς και βρέθηκε στη δεύτερη θέση!
Πολυτάλαντη η Μαρία μας!
Το"Dancing with the stars" της Αμερικής ξεκίνησε κι η Μαρία Μενούνος χόρεψε! Σέξι, σέξι και... σέξι! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ