Στο… κόκκινο η Wall Street με το “βλέμμα” στη Βόρεια Κορέα

Στο… κόκκινο κινούνται οι δείκτες της Wall Street...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο… κόκκινο κινούνται οι δείκτες της Wall Street.

Η ένταση ανάμεσα στις ΗΠΑ και τη Βόρεια Κορέα αυξάνει τον γεωπολιτικό κίνδυνο και ταυτόχρονα τον δείκτη «φόβου» VIX, ο οποίος καταγράφει τη μεταβλητότητα στην αγορά, φτάνοντας τις 14,8 μονάδες.

Ο δείκτης Dow Jones κατέγραψε απώλειες της τάξεως του 0,93% κλείνοντας στις 21.844,01 μονάδες, ενώ ο S&P 500 τερμάτισε με πτώση 1,45% στις 2.438,21 μονάδες. Ο Nasdaq σημείωσε επίσης, απώλειες ύψους 2,13% φτάνοντας τις 6.216,87 μονάδες.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.