Ο Άντερς Μπρέιβικ δήλωσε πως πίστευε πως είχε μονάχα 5% πιθανότητα να επιβιώσει από την έκρηξη στο Όσλο, ενώ με τίποτα δεν περίμενε να ζήσει μετά τους σκοτωμούς στο νησί Utoya και πως δεν είχε σχεδιάσει τι θα κάνει μετά.Επίσης, όσο αναφορά την ποινή του, δήλωσε ότι “η φυλάκιση μου είναι μια αξιολύπητη τιμωρία και πως θα έπρεπε είτε να εκτελεστώ είτε να αθωωθώ!”Η δίκη του μακελάρη της Νορβηγίας τελείωσε και για σήμερα. Αυτή ήταν η τρίτη μέρα της δίκης, η οποία αναμένεται να κρατήσει συνολικά δέκα εβδομάδες. Ο κύριος σκοπός της δίκης είναι να διαπιστώσει αν ο Μπρέιβικ είναι ψυχικά άρρωστος ή όχι.
“Εκτελέστε με ή αθωώστε με!”
Ο Άντερς Μπρέιβικ δήλωσε πως πίστευε πως είχε μονάχα 5% πιθανότητα να επιβιώσει από την έκρηξη στο Όσλο...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ