Η διαδικτυακή Bild γίνεται συνδρομητική

Η διαδικτυακή Bild γίνεται συνδρομητική

Η μεγαλύτερη καθημερινή εφημερίδα της Γερμανίας, η Bild, πρόκειται να εφαρμόσει συνδρομητική τιμολόγηση για τη χρήση κάποιων από τις διαδικτυακές της ειδησεογραφικές υπηρεσίες από τον ερχόμενο μήνα, όπως ανακοίνωσε στέλεχος του ομίλου Axel Springer, καθώς η εταιρεία ξεκινά σταυροφορία κατά «της δωρεάν μπύρας για τον καθένα».

Μηνιαίες συνδρομές, που θα κυμαίνονται από 4,99 έως 14,99 ευρώ, θα αρχίσουν να ισχύουν από 11ης Ιουνίου για τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, έξυπνα τηλέφωνα (smartphones) και ταμπλετών, ενώ στους αγοραστές της έντυπης μορφής της εφημερίδας θα παρέχεται κουπόνι ώστε να μπορούν να βλέπουν την διαδικτυακή μορφή της εφημερίδας, προσέθεσε η ίδια πηγή.

Η πρόσβαση σε μεγάλα τμήματα της ιστοσελίδας της bild.de θα παραμείνει ελεύθερη, όμως τα αποκλειστικά θέματα, οι συνεντεύξεις και ορισμένες φωτογραφίες θα είναι θεατές μόνο επί πληρωμή, δήλωσε ο εκδότης της εφημερίδας Μάνφρεντ Χαρτ.

Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου θα πρέπει να καταβάλουν μία επιπλέον συνδρομή 2,99 ευρώ κάθε μήνα για να απολαμβάνουν τα βίντεο με τα καλλίτερα στιγμιότυπα του αθλήματος.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες πολλών μέσων ενημέρωσης παγκοσμίως για την επιβολή συνδρομής επί των διαδικτυακών πληροφοριών τους, καθώς η ανάγνωσή τους από το Ίντερνετ έχει απομακρύνει μεγάλη μερίδα του αναγνωστικού κοινού από την έντυπη μορφή και έχει μειώσει τα κέρδη από τη διαφήμιση.

«Η μόνη ελπίδα που έχει η ανεξάρτητη δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο είναι να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από διαφημίσεις και από έσοδα πωλήσεων όπως στην κλασσική έντυπη μορφή τους», δήλωσε από την πλευρά του ο Αντρέας Βίλε, μέλος του ΔΣ του ομίλου.

Η Bild πώλησε 2,46 εκατ. φύλλα ημερησίως κατά το πρώτο τέταρτο του έτους, κάτω από τα 2,67 εκατ. ημερησίως στο αντίστοιχο διάστημα το 2012, αριθμός που υπολείπεται κατά πολύ τα 4,51 εκατ. φύλλα ημερησίως που κατέγραφαν οι πωλήσεις της το 1988.

ΠΗΓΗ:ΑΜΠΕ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ