Παραμένει στο νοσοκομείο η Θάτσερ

Στο νοσοκομείο παραμένει η Μάργκαρετ Θάτσερ μετά την χειρουργική επέμβαση για αφαίρεση όγκου στην οποία υποβλήθηκε... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παραμένει στο νοσοκομείο η Θάτσερ 

 

Η πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας Μάργκαρετ Θάτσερ νοσηλεύεται για τέταρτη, ημέρα μετά την χειρουργική επέμβα��η στην οποία υποβλήθηκε και “πάει καλά”, δήλωσε ο Τιμ Μπελ, πρώην σύμβουλος της “Σιδηράς Κυρίας”.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι δεν γνωρίζει πότε θα πάρει εξιτήριο η 87χρονη πρώην πρωθυπουργός, είπε πάντως πως είναι “πολύ πιθανό να περάσει τα Χριστούγεννα στο νοσοκομείο”.

Η Μάργκαρετ Θάτσερ εισήχθη την Πέμπτη σε νοσοκομείο και υποβλήθηκε στην αφαίρεση όγκου της ουροδόχου κύστης. Στο πλευρό της βρίσκεται η κόρη της Κάρολ.

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον της ευχήθηκε, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter “γρήγορη ανάρρωση”.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.