O Ότο Ρεχάγκελ παρακολούθησε από την τηλεόραση την αναμέτρηση της Ελλάδας με τη Γερμανία μαζί με τον προπονητή της «νταμπλούχου» Ντόρτμουντ, Γιούργκεν Κλοπ, και τις συζύγους τους. O 73χρονος πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός της Ελλάδας, είπε στη “Bild”:«Ήξερα πως θα κέρδιζε η Γερμανία, αλλά ήθελα και η ελληνική ομάδα να κάνει καλή εμφάνιση. Έχω μία νοσταλγία φυσικά… Η Γερμανία προσπάθησε πολύ για μία ώρα στο ματς και στη συνέχεια μετουσίωσε την υπεροχή της σε γκολ». Πηγή: pamesports.gr
Ο Ότο νοσταλγεί…
O Ότο Ρεχάγκελ παρακολούθησε από την τηλεόραση την αναμέτρηση της Ελλάδας με τη Γερμανία μαζί με τον προπονητή της... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ξεχωρίζουν
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ