• Αθήνα13°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:20°C
  • Θεσ/νίκη12°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:16°C
  • Πάτρα14°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:17°C
  • Ηράκλειο18°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:19°C
  • Λάρισα10°CΥψηλή:26°C
    Χαμηλή:14°C

Σάλος από την πρόταση της Μέρκελ
για δημοψήφισμα

Πρώτη καταχώρηση: 18/05/2012 - 20:07

Τελευταία δημοσίευση: 18/05/2012 20:07Πολιτική

Σάλος από την πρόταση της Μέρκελ για δημοψήφισμα

Κύμα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η πρόταση της καγκελαρίου της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ στον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια για τη διενέργεια δημοψηφίσματος σχετικά με την παραμονή της Ελλάδας στην ευρωζώνη. Η γερμανική καγκελαρία διαψεύδει την είδηση, με την προεδρία της Δημοκρατίας να επιμένει ότι όντως διατυπώθηκε η πρόταση Μέρκελ.

Για την πρόταση Μέρκελ έγινε λόγος στην ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου, στην οποία αναφέρεται ότι η Καγκελάριο της Γερμανίας  Άνγκελα Μέρκελ στην επικοινωνία που είχε με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, εξέφρασε τις σκέψεις της τη διενέργεια δημοψηφίσματος παράλληλα με τις εκλογές, με το ερώτημα κατά πόσον επιθυμούν οι Έλληνες πολίτες την παραμονή στην ευρωζώνη.

"Είναι πρόδηλο ωστόσο ότι το θέμα εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της υπηρεσιακής κυβέρνησης", επισημαίνεται στην ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.

 

Στην ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου αναφέρεται επίσης ότι ο πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμμένος, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, επικοινώνησε με τους πολιτικούς αρχηγούς: Α. Σαμαρά, Πρόεδρο της ΝΔ, Αλ. Τσίπρα, πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Ευ. Βενιζέλο Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Π. Καμμένο, πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Αλ. Παπαρήγα ΓΓ του ΚΚΕ, Ν. Μιχαλολιάκο ΓΓ του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή και τον πρόεδρο της ΔΗΜ.ΑΡ Φ. Κουβέλη και τους ενημέρωσε για το περιεχόμενο της συνομιλίας που είχε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με την Καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας Άνγκελα Μέρκελ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Άνγκελα Μέρκελ επανέλαβε τη στήριξη της Ε.Ε. στις προσπάθειες της Ελλάδας για υπέρβαση της κρίσης. Επίσης ανέφερε ότι η Ε.Ε. έχει την πρόθεση να εξετάσει την ενίσχυση των πολιτικών για ανάπτυξη και καταπολέμηση της ανεργίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Το ζήτημα της ανάπτυξης, είναι άλλωστε ένα το βασικό θέμα που θα απασχολήσει το Έκτακτο Συμβούλιο Κορυφής της ΕΕ στις 23 Μαΐου στις Βρυξέλλες.

 

Το Βερολίνο διαψεύδει

 

"Αυτές οι αναφορές δεν αληθεύουν", δήλωσε εκπρόσωπος της Καγκελαρίας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, απαντώντας σε ερώτηση σχετικώς με το εάν η 'Ανγκελα Μέρκελ πρότεινε την διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την παραμονή στην Ευρωζώνη.

Τα γερμανικά ΜΜΕ, τα οποία είχαν μεταδώσει ήδη την ανακοίνωση του Μεγάρου Μαξίμου από την Αθήνα, κάνουν πλέον λόγο για "σύγχυση".

 

Η προεδρία διαψεύδει τη...διάψευση

 

Την ίδια στιγμή επιμένει ότι όντως διατυπώθηκε η συγκεκριμένη πρόταση. Η κυβερνητική ανακοίνωση που εξεδόθη απεικονίζει την πραγματικότητα, σχολίασαν κύκλοι της προεδρίας της Δημοκρατίας σχετικά με τη διάψευση του Βερολίνου.

 

Οι αντιδράσεις των κομμάτων

 

"Ο Ελληνικός λαός δεν έχει ανάγκη από δημοψήφισμα για να αποδείξει την επιλογή του στο ευρώ", δηλώνει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς σχετικά με την πρόταση της Άνγκελα Μέρκελ για τη διενέργεια δημοψηφίσματος παράλληλα με τις εκλογές και προσθέτει:

"Επιλογή, που, άλλωστε, υπερασπίζεται με αιματηρές θυσίες. Δικαιούται, όμως, ο Ελληνικός λαός το σεβασμό των εταίρων του.  Η αποψινή πρόταση της κας Μέρκελ περί δημοψηφίσματος –και μάλιστα σε χρόνο προεκλογικό- είναι, τουλάχιστον, ατυχής και δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Γιατί απευθύνεται στον Ελληνικό λαό σε λάθος ώρα και με λάθος μήνυμα".

 

Άμεση ήταν η αντίδραση του Αλέξη Τσίπρα στην πρόταση για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος παράλληλα με τις εκλογές. "Η κα Μέρκελ έχει συνηθίσει να απευθύνεται στην πολιτική ηγεσία της Ελλάδας σαν να πρόκειται για χώρα προτεκτοράτο. Αυτό το δικαίωμα της το έχουν δώσει ο κ. Βενιζέλος και ο κ.Σαμαράς με την στάση τους και τις επιστολές τους", δηλώνει.
"Στις εκλογές της 17 Ιούνη, όμως, ο Ελληνικός λαός θα της δώσει οριστική απάντηση. Θα βάλει τέλος στα μνημόνια της λιτότητας, της υποτέλειας και της αναξιοπρέπειας και θα ανοίξει το δρόμο για προοδευτικές εξελίξεις σε ολόκληρη την Ευρώπη", συμπληρώνει ο κ. Τσίπρας.

 

"Ζήτημα δημοψηφίσματος συνεπώς δεν τίθεται. Ο σεβασμός στη συνταγματική τάξη και τους λαούς όλων των κρατών-μελών είναι θεμέλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης", αναφέρει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ.

"Η διενέργεια δημοψηφίσματος ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Κυβέρνησης και της Βουλής των Ελλήνων και όχι στην αρμοδιότητα της ΕΕ ή κυβερνήσεων άλλων κρατών-μελών. Ζήτημα δημοψηφίσματος συνεπώς δεν τίθεται.

Το ζήτημα στην Ελλάδα δεν είναι η παραμονή ή όχι στο ευρώ, αλλά η οριστική έξοδος από την κρίση και η αποκατάσταση της ουσιαστικής ισοτιμίας της χώρας μέσα στην Ευρώπη. Με ασφάλεια και με χειρισμούς που προστατεύουν τις θυσίες των Ελλήνων πολιτών, ανακόπτουν την ύφεση και την ανεργία, προστατεύουν τα εισοδήματα, ιδίως τα χαμηλά και μεσαία, και δίνουν προοπτική και αισιοδοξία", τονίζει.


"Εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να κάνουμε δημοψήφισμα. Είμαστε μέσα στην Ευρώπη, είμαστε μέσα στο ευρώ. Και καμία διαδικασία δεν προβλέπει είτε να βγούμε μόνοι μας είτε να μας βγάλουν από το ευρώ.  Αν η Γερμανία, η κ. Μέρκελ, επιμένει σε δημοψήφισμα, ας το κάνει για τη χώρα της, ας το κάνει για τη Γερμανία αν θέλει να παραμείνει εκείνη στο ευρώ", υπογραμμίζει από την πλευρά του ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος.

 

Σε ανακοίνωση που έξέδωσε το ΚΚΕ, σχετικά με την πρόταση διενέργειας δημοψηφίσματος με το ερώτημα "ευρώ η δραχμή, αναφέρει: 

"Το ΚΚΕ απορρίπτει και καταγγέλλει τον εκβιασμό περί διενέργειας δημοψηφίσματος που έθεσε η Α. Μέρκελ με το ερώτημα «ευρώ ή δραχμή». Πέρα από το γεγονός ότι αυτό δεν μπορεί να διενεργηθεί από υπηρεσιακή κυβέρνηση, αποτελεί ωμό εκβιασμό σε βάρος του λαού και στήριξη στα κόμματα του «ευρωμονόδρομου» και στην ελληνική πλουτοκρατία. Είναι επίσης μία ακόμα απόδειξη ότι η κατάργηση των μνημονίων και των βάρβαρων μέτρων απαιτεί σύγκρουση με την ΕΕ.

Το ΚΚΕ είναι γνωστό ότι καλεί το λαό με τους δικούς του όρους να οργανώσει την πάλη του και με δική του πρωτοβουλία να βγάλει ο ίδιος την Ελλάδα από την ΕΕ. Θα προχωρήσει έτσι μπροστά με δικό του σχεδιασμό και στόχο, πράγμα που είναι τελείως διαφορετικό από το να την βγάλουν οι άλλοι από την ΕΕ. Γιατί λύση υπέρ του λαού σημαίνει: Αποδέσμευση από την ΕΕ, με λαϊκή εξουσία και μονομερή διαγραφή του χρέους."

 

"Η πρόταση Μέρκελ για δημοψήφισμα αποτελεί ωμή παρέμβαση στην εσωτερική πολιτική ζωή της χώρας. Προφανής της σκοπός η τρομοκράτηση του ελληνικού λαού και η κάμψη της θέλησής του να πολεμήσει το εθνοκτόνο μνημόνιο. Παρά τις όποιες διαψεύσεις της γερμανικής κυβέρνησης, ο θόρυβος που ήδη δημιουργήθηκε, πέτυχε απόλυτα τον παραπάνω σκοπό. Ο «Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή» καλεί όλους τους Έλληνες να αντισταθούν στους ξένους δυνάστες της χώρας και τους εγχώριους τοποτηρητές τους", αναφέρει στην ανακοίνωση της η Χρυσή Αυγή.

 

"Η κυρία Μέρκελ επιχειρεί να τρομοκρατήσει τους Έλληνες πολίτες. Αποτελεί απαράδεκτη ενέργεια και μάλιστα την ώρα που η χώρα πορεύεται προς εκλογές. Η κυρία Μέρκελ οφείλει να αντιληφθεί ότι το πολιτικό περιβάλλον της Ευρώπης αλλάζει. Οι Έλληνες πολίτες στις εκλογές του Ιουνίου θα ψηφίσουν για το συμφέρον της χώρας και της κοινωνίας", υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Αριστερά.

 

"Η προτροπή της κας Μέρκελ δεν είναι μόνον απαράδεκτη παρέμβαση" , τονίζει, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης, "είναι ένα ακόμη προκλητικό λάθος της Γερμανικής πολιτικής που μας εξοργίζει".

"Επί της ουσίας, ούτως ή άλλως οι εκλογές της 17ης Ιουνίου θα είναι ένα δημοψήφισμα.Και το αποτέλεσμά τους ας είναι βέβαιοι οι Ευρωπαίοι φίλοι μας ότι θα είναι Ευρωπαϊκό. Θα είναι ναι στην Ευρώπη ναι στο Ευρώ. Μπορεί να είμαστε, και δίκαια, οργισμένοι. Να είμαστε επαναστατημένοι αλλά δεν παύει πάνω από όλα η συντριπτική πλειοψηφία του λαού, να είμαστε υπεύθυνοι Έλληνες Πατριώτες", επισημαίνει ο κ. Καρατζαφέρης.

 

"Η Γερμανίδα Καγκελάριος επεμβαίνει προκλητικά και προσβλητικά στις εσωτερικές υποθέσεις της χώρας μας. Το δημοψήφισμα αποφασίζεται από τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα θεσμικά όργανα και όχι καθ’ υπόδειξη ξένων παραγόντων. Το δημοψήφισμα δεν μπορεί να διεξαχθεί αυτή τη στιγμή διότι κατά το Σύνταγμα η απόφαση λαμβάνεται από τη Βουλή των Ελλήνων, η οποία όμως διαλύεται εν όψει των εθνικών εκλογών", αναφέρει σε ανακοίνωσή της και η Κοινωνική Συμφωνία, προσθέτοντας:

"Η κα Μέρκελ πολέμησε λυσσαλέα την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, τον περασμένο Οκτώβριο, να διεξαχθεί δημοψήφισμα με ερώτημα την έγκριση ή όχι της νέας δανειακής σύμβασης και του μνημονίου. Πολέμησε λυσσαλέα μαζί με άλλους, τη δυνατότητα έκφρασης του ελληνικού λαού".

 

 

 

 

 

 

 

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (160)
  • ΣΚΒΣάββατο 19 Μαίου 2012, 12:38
    Η Μέρκελ έχει θράσος, γιατί κάποια ντόπια ανθρωπάκια της το δώσανε !
  • AlexandrosΣάββατο 19 Μαίου 2012, 07:36
    Συμφωνώ με την Αναστασία, κάτι παίζεται και μάλιστα με επίκεντρο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος δεν σήκωσε το ανάστημα του περήφανου Έλληνα και δεν βρήκε τη φωνή να της πει "ΟΧΙ !!!!", το "μάλιστα θα το πω" μπόρεσε να το πει.
  • αχθοςαρουρηςΣάββατο 19 Μαίου 2012, 04:20
    Φαίνεται ότι ένα τσιτάτο της Φράου Μέρκελ (χοντρό, δεν λέω) προκαλεί περισσότερη αντίδραση από το γεγονός ότι έχουν ήδη εγκατασταθεί τσιράκια της σε όλα τα νευραλγικά υπουργεία ! Ισως γιατί πιστεύαμε ότι παρά το γενικό μπάχαλο υπήρχαν ακόμα θεσμοί ...

    Υ.Γ. : Επειδή υπάρχουν ακόμα αρκετοί αδαείς σ' αυτή τη χώρα που ενημερώνονται μόνο από τα megala δελτία ειδήσεων, παράκληση προς όλους τους διαδυκτιακούς συνομιλιτητές να εξηγήσουν σε συγγενείς και φίλους (κατά προτίμηση άνω των 50 στην ελληνική ύπαιθρο !) ότι καζαντήσαμε αφρικανική αποικία !
  • achilleΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:26
    Απόψε και ο τελευταιοσ χαζοσ σ αυτη τη χωρα καταλαβε οτι ο Αντώνης κομανετσης ξεφτιλιστηκε! Δεν μπορει να μας λες τονυ πατωνει το δίλημμα των εκλογών είναι μνημόνιο η δραχμή και να βγαίνεις πρώτος να χαρακτηρίζεται τις δηλώσεις μερκελ εκβιαστικά κ εκτός τόπου κ χρόνου! Ελπίζω οι φίλοι που θα ψηφίσουν νδ να το σκεφτούν λιγο καλύτερα γιατι μάλλον είναι πολλα τα λεφτά Άρη!
  • ΘανάσηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:25
    χαχαχαχαχαχαχ , , , , , Δώστε πόνο στην Μέρκελ...!!!!Ε ρε καντήλια , και που να πάρει τα μούτρα της να κατέβει προς τα εδώ...
  • ΚΩΣΤΑΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:20
    ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩ Η ΔΡΑΧΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Η ΕΚΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΩΠΩΛΙΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ Η ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΝΔ ΚΑΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ ΣΥΡΙΖΑ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΩΣΤΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΑΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑΟΣ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΛΑΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΨΕΥΤΟΔΙΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ, ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ. ΕΡΓΑΤ.ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΛΟΥ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛ. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΜΑΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΡΑΜΠΟΥΛΙΔΗ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΝΑΡΑ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΝΑΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΤΕ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΑΛΛΕΣ 300 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. ΑΝ ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΦΙΛΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΙΣΧΥΡΟ Κ.Κ.Ε. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΤΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΠΡΟΣΗΜΟΥ.
  • ΑναστασίαΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:16
    Δεύτερη διάψευση της Προεδρίας σε λίγες ημέρες. Και καλά ο Καμμένος είχε κομματικό συμφέρον. Η Μέρκελ όμως; Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Και μπορεί την πρώτη να το φάγαμε, τώρα όμως αλλάζουν τα πράγματα. Δεν πιστεύω οι δημοσιογραφάρες να το περάσουν στο ντούκου!
  • tassos1960Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:15
    κάτι παραπάνω θα γνωρίζει η μαντάμ!!!! ΜΗΠΩΣ ο ΣΥΡΙΖΑ αγγίζει την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ????? τι λέτε?
  • ANTIDRASIΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:14
    Γενναται μεγαλο ερωτημα για την επιστολη Καμμενου μετα τη διεψευση και της Μερκελ για την ανακοινωση της ΠτΔ.
  • δον κιχωτηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:10
    χαχα το ειδατε?στον συριζα εδειραν νταη δημοσιαογραφο της γερμανικης bild που το επαιζε συμβουλος του σουλτσς!
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ,,ΧΧΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:10
    ΕΙΠΑΜΕ , ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΣΕ ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΠΛΕΥΡΗ, , , ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ, , , , ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ Η Κ, ΜΕΡΓΚΕΛ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΑΣ, , , ΕΥΡΩ Η'' ΔΡΑΧΜΗ, , , , ΦΙΛΟΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΑΤΕ?
  • ευαγγελιαΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:06
    βρε κακομουτσουνη γερμαναρου δεν παιρνεις τον αναπηρο να πατε στον αγυριστο . ο Παπουλιας που ειναι ρε παιδια μονο τοτε στην παρελαση βγηκε και εκανε δηλωσεις οτι ειναι ελληνας πατριωτης ! Εννας ΕΛΛΗΝΑΣ ρε λαε δεν υπαρχει ? ΕΛΛΗΝΕΣ ψηφιστε με θαρρος και γεναιοτητα τελος οι εκφοβισμοι απο αυτους που κυβερνησαν 40 χρονια και εφεραν την χωρα μας σαυτο το χαλι. να πανε στα τσακιδια αλητες που εχετε το θρασος να κανετε και δηλωσεις!
  • ΣταμάτηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:04
    Αυτα παθαίνουμε όταν μας κυβερνούν ανιστόρητοι σαν τον προεδρακο τον Παπούλια....Κια αγάμητες βρώμες σαν την Μέρκελ. Αντώνη Σαμαρά τι λές βρε;;;;
  • PantelisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:04
    Εάν ψηφίσει έλληνας πολίτης ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ, τότε θα είμαστε άξιοι της χειρότερης μοίρας. Δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά τόσο εξευτελισμένος όσο τώρα, με το να ανεχόμαστε εξαιτίας δύο κολοκομμάτων που παρέδωσαν την χώρα μας και τους έλληνες πολίτες στους Γερμανούς. Σε αυτούς που οι προγόνοι μας έχυσαν αίμα και έδωσαν τις ζωές τους για να τους διώξουν. Τέρμα τα ψέμματα, όποιος αισθάνεται έστω και λίγο Έλληνας θα πρέπει να κόψει το χέρι του εάν σκέφτεται να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.....
  • ΣτέλιοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 23:00
    Ντριννν - Εμπρός ??
    - Ελα Καγολε εδω Αγγελα !!
    -Ακουσε να σου πω Κάγολε αν ποτε ξαναδιαψεύσεις διαψευση μου θα εγθω εκει και αφου σου τγαβηξω τ αυτάκι θα πω στον Γαιχενμπαχ να μετακομίσει στο πγοεδγικο μεγαγο να κανει την δουλεια σου γιατι μου φαινεσαι ανεπαγκης!!! Συνενοηθήκαμε???
    - Γιαβολ φραου Αγγελα...
    - τουτ τουτ τουτ τουτ
  • KωστήςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:59
    Το MEGA τί λέει; Μήπως είναι σχέδιο του Τσίπρα;
  • LCKΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:59
    @ ΚΟΣΜΑΣ

    αρθρο 14 παραγραφος 5

    ''με την παρουσα ο δανειοληπτης αμετάκλητα και ανευ ορων παραιτειται απο καθε ασυλια που εχει ή προκειται να αποκτησει οσον αφορα τα περιουσιακα του στοιχεια''


    ...γι αυτο πρεπει να ψηφισεις καποιο κομμα που προτιθεται να καταγγειλει αυτη τη συμφωνια και να την αλλαξει.

    ...και τα καμωματα που βλεπεις ειναι για να σε φοβησουν μην τυχον και το κανεις. Αυτο ειναι το θεμα. Τα περι ευρω ειναι κουραφεξαλα.
  • Γιώργος-ΚαθηγητήςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:58
    @μαιρη φοιτητρια: Μαίρη κάτσε διάβασε να περάσεις κανένα μάθημα και άσε τις τσε-γκεβαρικές ανακοινώσεις. Ή μήπως είσαι και εσύ από τα κομματικά παιδιά του σωλήνα και περνάνε τα μαθήματα με κύκλωμα αριστερο-φασιστοειδών καθηγητών.
  • xaraΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:57
    Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έπιασαν στην κυριολεξία από τον σβέρκο Γερμανό δημοσιογράφο της Bild ο οποίος το «έπαιζε» σύμβουλος του Σουλτς και τον πέταξαν έξω από την αίθουσα.
    ΣΥΡΙΖΑ: Επεισόδιο με δημοσιογράφο της Bild
    Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν την συνάντηση του Προέδρου του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου με τον Αλέξη Τσίπρα. Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναγνώρισαν αμέσως τον Γερμανό δημοσιογράφο ο οποίος του έχει «σούρει τα εξ αμάξης» τα τελευταία χρόνια και τον πέταξαν έξω από την αίθουσα.
    πηγη: real.gr
  • hellasΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:55
    η ανακοινωση του Σαμαρα ηταν πολυ σκληρη...δε λυπαται τη Μερκελ;απο τοτε που υπογραψαμε τα μνημονια της εχει ψησει το ψαρι στα χειλη μαζι με τον Τουρκογλου...ο Καμμενος κ ο Τσιπρας γλεντανε κ μαγκια τους!!!!
  • ελληναςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:52
    ο θεός της Ελλάδας μας βοηθάει παιδιά
    πάνω στη λαχτάρα τους έχασαν τη ψυχραιμία τους,
    κάνουν γκάφες
    και τους γυρίζει μπούμερανκ
    δόξα το θεό να ανοίγουν τα μάτια τους
    αυτοί που είναι κολλημένοι με το ΠΑ ΤΣΟ Κ
    και τη Ν. Δούλα
  • ALEKOSΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:49
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΜΠΕΙΣΤΕΥΤΙΚΑ, ΕΤΣΙ ΤΡΙΤΩΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΩΝ ΕΝΔΩΣΥΝΕΝΟΗΣΕΩΝ.ΑΣ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΥΡΙΩΝ.Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΑΡΙΑ.
  • ermisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:46
    .... ΤΟ ΣΟΦΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΗΣΜΑ ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟ ΛΙΜΜΑ ΕΥΡΩΠΗ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ.
  • yiannisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:42
    επιτελους ας πουμε καληνυχτα στον δικομματισμο ρε συνελληνες , τελευταια μας ευκαιρια.
    ας στηριξουμε με ολες μας τις δυναμεις συριζα-αν.ελληνες , ας στειλουμε στο καλαθι των αχρηστων οσους μας εφτασαν ως εδω.
  • μαιρη φοιτητριαΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:40
    ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ
    ΕΞΩ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ Η ΤΡΟΙΚΑ
    ΚΑΤΩ Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥΣ
    ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
    ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
  • Νικόλας Κ.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:40
    Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η παραβολή των δηλώσεων.
    Ο νοών νοείτω.

    ΣΥΡΙΖΑ
    «Η Κα Μέρκελ έχει συνηθίσει να απευθύνεται στην πολιτική ηγεσία της Ελλάδας σαν να πρόκειται για χώρα προτεκτοράτο.
    Αυτό το δικαίωμα της το έχουν δώσει ο Κος Βενιζέλος και ο Κος Σαμαράς με την στάση τους και τις επιστολές τους.
    Στις εκλογές της 17 Ιούνη, όμως, ο Ελληνικός λαός θα της δώσει οριστική απάντηση.
    Θα βάλει τέλος στα μνημόνια της λιτότητας, της υποτέλειας και της αναξιοπρέπειας και θα ανοίξει το δρόμο για προοδευτικές εξελίξεις σε ολόκληρη την Ευρώπη».

    ΔΗΜΑΡ
    «Η κυρία Μέρκελ επιχειρεί να τρομοκρατήσει τους Έλληνες πολίτες. Αποτελεί απαράδεκτη ενέργεια και μάλιστα την ώρα που η χώρα πορεύεται προς εκλογές.
    Η κυρία Μέρκελ οφείλει να αντιληφθεί ότι το πολιτικό περιβάλλον της Ευρώπης αλλάζει. Οι Έλληνες πολίτες στις εκλογές του Ιουνίου θα ψηφίσουν για το συμφέρον της χώρας και της κοινωνίας».

    ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    "Εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να κάνουμε δημοψήφισμα. Είμαστε μέσα στην Ευρώπη, είμαστε μέσα στο ευρώ. Και καμία διαδικασία δεν προβλέπει είτε να βγούμε μόνοι μας είτε να μας βγάλουν από το ευρώ. Αν η Γερμανία, η κ. Μέρκελ, επιμένει σε δημοψήφισμα, ας το κάνει για τη χώρα της, ας το κάνει για τη Γερμανία αν θέλει να παραμείνει εκείνη στο ευρώ"

    ΝΔ
    «Ο Ελληνικός λαός δεν έχει ανάγκη από δημοψήφισμα για να αποδείξει την επιλογή του στο ευρώ
    Επιλογή, που, άλλωστε, υπερασπίζεται με αιματηρές θυσίες.
    Δικαιούται, όμως, ο Ελληνικός λαός το σεβασμό των εταίρων του.
    Η αποψινή πρόταση της κας Μέρκελ περί δημοψηφίσματος –και μάλιστα σε χρόνο προεκλογικό- είναι, τουλάχιστον, ατυχής και δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Γιατί απευθύνεται στον Ελληνικό λαό σε λάθος ώρα και με λάθος μήνυμα».

    ΚΚΕ
    «Το ΚΚΕ απορρίπτει και καταγγέλλει τον εκβιασμό περί διενέργειας δημοψηφίσματος που έθεσε η Α. Μέρκελ με το ερώτημα «ευρώ ή δραχμή». Πέρα από το γεγονός ότι αυτό δεν μπορεί να διενεργηθεί από υπηρεσιακή κυβέρνηση, αποτελεί ωμό εκβιασμό σε βάρος του λαού και στήριξη στα κόμματα του «ευρωμονόδρομου» και στην ελληνική πλουτοκρατία. Είναι επίσης μία ακόμα απόδειξη ότι η κατάργηση των μνημονίων και των βάρβαρων μέτρων απαιτεί σύγκρουση με την ΕΕ.

    Το ΚΚΕ είναι γνωστό ότι καλεί το λαό με τους δικούς του όρους να οργανώσει την πάλη του και με δική του πρωτοβουλία να βγάλει ο ίδιος την Ελλάδα από την ΕΕ. Θα προχωρήσει έτσι μπροστά με δικό του σχεδιασμό και στόχο, πράγμα που είναι τελείως διαφορετικό από το να την βγάλουν οι άλλοι από την ΕΕ. Γιατί λύση υπέρ του λαού σημαίνει: Αποδέσμευση από την ΕΕ, με λαϊκή εξουσία και μονομερή διαγραφή του χρέους.»

    ΠΑΣΟΚ
    «Η διενέργεια δημοψηφίσματος ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Κυβέρνησης και της Βουλής των Ελλήνων και όχι στην αρμοδιότητα της ΕΕ ή κυβερνήσεων άλλων κρατών-μελών. Ζήτημα δημοψηφίσματος συνεπώς δεν τίθεται. Ο σεβασμός στη συνταγματική τάξη και τους λαούς όλων των κρατών-μελών είναι θεμέλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Το ζήτημα στην Ελλάδα δεν είναι η παραμονή ή όχι στο ευρώ, αλλά η οριστική έξοδος από την κρίση και η αποκατάσταση της ουσιαστικής ισοτιμίας της χώρας μέσα στην Ευρώπη. Με ασφάλεια και με χειρισμούς που προστατεύουν τις θυσίες των Ελλήνων πολιτών, ανακόπτουν την ύφεση και την ανεργία, προστατεύουν τα εισοδήματα, ιδίως τα χαμηλά και μεσαία, και δίνουν προοπτική και αισιοδοξία.
    Για την ανάγκη να συγκροτηθούν και να εφαρμοστούν με τον ταχύτερο τρόπο ολοκληρωμένες ευρωπαϊκές πολιτικές στήριξης της ανάπτυξης και καταπολέμησης της ανεργίας, ιδίως των νέων, έχουν ληφθεί σαφείς αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και τον Ιούνιο και τον Οκτώβριο του 2011.
    Αυτό ήταν και το αντικείμενο της πρόσφατης ανακοίνωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σε αυτό στόχευε η τελευταία επιστολή μου προς τον κ. Μπαρόζο, επιστολή που περιλαμβάνει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις.
    Άρα, σημασία έχει αυτές οι πολιτικές εξαγγελίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να γίνουν άμεσα πράξη, χωρίς γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.
    Αυτό ήταν το βασικό αντικείμενο της σημερινής συζήτησής μας με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ. Σουλτς με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Το περιεχόμενο της συζήτησης αυτής αποτυπώθηκε στις δηλώσεις που έγιναν αμέσως μετά»
  • μαιρη φοιτητριαΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:36
    γι αυτο ΜΑΝΤΑΜ θα σας στειλουμε στον αγυριστο.

    οι ελληνες ζυγο δεν υπομενουν. ηταν να μην ξυπνησουμε. οι πιο πολλοι ειμαστε "παιδια" των αγανακτισμενων της πλατειας συνταγματος πριν απο ενα χρονο. εκει μυηθηκαμε πολιτικα. εκει καταλαβαμε τι παιζει.

    θα ψηφισουμε αυτο που σας ποναει περισσοτερο.

    και εμεις και οι γονεις μας και οι φιλοι μας. ολοι.

    και ψιτ μανταμιτσα, ξερε το, οτι κανεις κατω απο 30 δε στηριζει τα τσιρακια σου, πασοκ-νδ.

    και να βγουνε πρωτοι, εμεις θα βγουμε στους δρομους και θα τους ριξουμε σε μια βδομαδα το πολυ. τα μετρα δε θα περασουν!
    αντε στο διαολο!
  • ΒασιληςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:35
    θα προτεινα την κ Μερκελ να κανει δημοψηφισμα στην Γερμανια αν θελουν οι γερμανοι πολιτες το ευρω....μην ειστε σιγουροι για το αποτελεσμα!
  • ΜάγκαςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:30
    Ο Έλληνας όταν δανείζεται είναι μάγκας. Όταν του λένε να αποπληρώσει, το παίζει θύμα και ραγιάς. Ρε ζώα τσιριζαίοι, ακόμα και το σώβρακο του αλεξάκη είναι από τα δανεικά της τρόικας.
  • MαίρηΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:29
    Eκτός από το αυτονόητο του απαραδέκτου της παρέμβασης της , σαν πρόταση δεν είναι κακή.Ετσι δεν θα ερμηνεύεται η εντολή του λαού όπως συμφέρει τα κόμματα καθώς και θα τα δεσμεύει για την πραγματική θέληση μας.
  • fofikosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:27
    Γειά σου φοφίκε ρωσσο-τσαουσεσκο-τσολιά.
  • MpalafertisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:25
    Το έχουνε παρακάνει και η φράου Μέρκελ και ο χερ Σόιμπλε. Καιρός είναι πια, ο γερμανικός λαός να καταλάβει επιτέλους πόσο επιζήμιοι είναι και για τη πατρίδα τους και για την Ε.Ε. και να τους στείλει στα σπίτια τους.
    Όσο για εμάς καλό θα ήταν να κάνουμε δημοψήφισμα με ερώτημα "Ανέχεστε άλλο αυτή την ασύδοτη απόπειρα χειραγώγησης των Γερμανών στα εσωτερικά μας ή όχι;"
    Και το αποτέλεσμα να το τρίψουμε στη μούρη της φράου Μέρκελ.
  • ΆφοβοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:24
    Ποιός φοβάται το δημοψήφισμα? Τελικά είχε απόλυτο δίκο ο κ. Γ. Παπανδρέου.
  • mpidosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:23
    treme ksekoliara tou berolinou!!!!!!!
  • εξαγγελοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:22
    Αν λέει ψέματα ο πρόεδρος της δημοκρατίας που
    εκπροσωπεί τον ελληνικό λαό πρέπει να αναλάβει
    Τις ευθύνες του και να παραιτηθεί
    Αν είναι αλήθεια τότε γενάτε το ερώτημα σε
    ποιους απευθύνεται η κ. Μερκελ ποιοι ήταν αυτοί
    που με τη στάση τους της έδωσαν το δικαίωμα
    να φέρεται με αυτό το αυταρχικό χαρακτήρα
    με αυτό το θράσος ???
    ποιοι είναι αυτοί που την υπηρετούσαν σαν δούλοι
    και της έδωσαν δικαίωμα να πιστεύει ότι έχει
    την Ελλάδα προτεκτοράτο ?????
  • ΓιωργοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:21
    Οι οικολόγοι κοιμούνται ;
  • elliΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:19
    καλα η ΝΔ κ το ΠΑΣΟΚ θα μας τρελλανουν...
    αυτοί δε θέτουν αυτό το δίλημμα στο λαό?
    Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής τους καμπάνιας?
    η μερκελ τους πείραξε?
    ευρω ή το χαος δεν μας εχετε ζαλισει?

    τερμα τα ψευτοδιλληματα σας ΛΑΜΟΓΙΑ του δικομματισμου!
  • VaG_PacinoΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:17
    ΑΓΓΕΛΙΑ: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΦΑΞ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, κύριος Μπίτσιος.
  • Παπαθωμας ΜανοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:14
    Μηπως μετα την διαψευση Μερκελ και το χαρτι Καμμενου, τιθεται θεμα αξιοπιστιας της προεδρία της ελληνικής δημοκρατίας?
  • fanisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:14
    KYΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΣΙΤΣΙΑ ΜΟΥ?
  • ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:14
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΤΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΙΔΙΟΧΕΙΡΟΣ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΠΡΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ''ΓΑΛΛΙΚΑ''.
    ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
  • ΝΕΝΑ13Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:14
    NAI???? TI ΕΓΙΝΕ????? ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ???? ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΑΓΚΕΛΑ ΜΕΡΚΕΛ???
  • babiusΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:12
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 17ης ΙΟΥΝΙΟΥ!

    Δίλημμα Ευρώ ή Δραχμή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

    ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΜΑ!

    ΕΞΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ,

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ!

    Ψήφος σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ σημαίνει επιδοκιμασία του Μνημονίου, ανακούφιση της Μέρκελ, Τρόϊκας και του διεθνούς τραπεζικού και παρασιτικού κεφαλαίου...

    ΚΑΙ ΗΤΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, αλλά και των Ισπανών, των Πορτογάλων, των Ιταλών, των Ιρλανδών εργαζομένων και ανέργων!

    Ψήφος στα Μερκελικά κόμματα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, σημαίνει
    ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ για το αύριο!

    Σήμερα όλη η Ευρώπη έχει στραμμένα τα μάτια της στην Ελλάδα.

    Ισπανοί, Ιταλοί, Γάλλοι, Πορτογάλοι βλέπουν σε μας την ελπίδα...

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ, ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ, ΝΕΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΡΟ ΤΗΣ ΜΑΝΤΑΜ ΜΕΡΚΕΛ!

    Εδώ με το 16, 8% του ΣΥΡΙΖΑ, ΣΕΙΣΤΗΚΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ!!

    ΑΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ!

    ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ,

    ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΟΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!
  • xaraΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:11
    βρε σαμαρά & βενιζέλε εσύ δε θέτετε αυτό το δίλημμα στο λαό;
    Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής σας καμπάνιας?
    η μερκελ σας πείραξε?
    ευρω ή το χαος δεν μας εχετε ζαλισει?
  • ΗΛΙΑΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:11
    Η ΠτΔ και ο πικραμμενος κοιμουνται με τα τσαρουχια!!! Ουτε μια απαντηση ουτε μια διάψευση!!!! Ο παπουλιας που το παιζει και πρωην αντιστασιακος πρεπει να άλλαξε 10 παμπερς ακρατιας για να μην εχει πει μια κουβεντα. Αντιπροσωπεία του κολου!!! Αντε ρε λαμογια μας δουλευετε μονο με θεωριες του κολου και απο πραξεις τιποτα!!
  • ΓιώργοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:07
    Γιατί δε βάζει τους Γερμανούς να ψηφίσουν τι θέλουμε να κάνουμε , πιο εύκολο και θα είχε πλάκα.
  • θοδωρηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:05
    μεσα σε μια βδομαδα η ελληνικη προεδρια διαψευει και μετα διαψευται και παλι και ξανα και λεω τωρα εγω μηπως ο Καμμενος εχει δικιο να λεει οτι το χαρτακι δεν ηταν δικο του ??μηπως τα ψεμματα τα λεει η προεδρια???οι γερμανοι τι ζορι τραβουν να τα λενε αντιθετα απο την προεδρια??? και μηπως Καμμενος-προεδρια 1-0??και τομαρια δημοσιογραφοι που μας τα πρηξατε [ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ} πρεπει μεγαλη μεριδα απο εσας να πατε να γ...........????
  • gianna kΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:03
    ΜΩΡΗ ΓΕΡΑΚΟΤΣΙΧΛΑ, ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ????ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ...ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΤΗ ΔΩΡΟΘΕΑ???ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ...
  • ψαλτηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 22:02
    καλα βρε σαμαρά εσύ δε θέτεις το ίδιο δίλημμα στο λαό?
    Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής σου καμπάνιας?
    η μερκελ σε πείραξε?
  • xarisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:58
    βρε σαμαρά & βενιζέλε εσύ δε θέτετε αυτό το δίλημμα στο λαό;
    Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής σας καμπάνιας?
    η μερκελ σας πείραξε?
    ευρω ή το χαος δεν μας εχετε ζαλισει?
  • ΑπόστολοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:56
    Η αποψινή πρόταση της κας Μέρκελ περί δημοψηφίσματος –και μάλιστα σε χρόνο προεκλογικό- είναι, τουλάχιστον, ατυχής και δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Γιατί απευθύνεται στον Ελληνικό λαό σε λάθος ώρα και με λάθος μήνυμα".

    τι εννοεί ο καλλιτέχνης??????
  • melitoΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:56
    Σε σας τους δωσιλογους οτι κι αν σας κανουν καλα σας κανουν αλλα εμεις
    σαν λαος τι χρωσταμε να μας κανουν υποδειξεις οι απογονοι των ναζι.
    Αισχος και ντροπη σε σας τους προσκυνημενους. Εμεις θα πορευτουμε με
    το κεφαλι ψηλα εσεις γλυψτε χεσμενες και κατουριμενες ποδιες οπως κανετε
    μια ζωη. Ουστ εθνοπροδοτες
  • φοφίκοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:52
    Έχουν δώσει ρέστα οι γερμαναράδες σήμερα... Και οι γερμανοτσολιάδες. Πχ το μέγκα είχε τίτλο "η ειδική αποστολή του φίλου της ελλάδας, σουλτς"
  • xarisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:51
    βρε σαμαρά k βενιζέλε εσύ δε θέτεις αυτό το δίλημμα στο λαό; Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής σας καμπάνιας? μερκελ σας πείραξε? ευρω ή το χαος δεν μας εχετε ζαλισει?
  • ΓιώργοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:46
    Σαν Τσιπρικος πρέπει να σας ευχαριστήσω Frau Μερκελ. Μόλις ανεβασατε τα ποσοστα του Τσίπρα και του Καμμενου. Τελειωσατε τις εκλογες πριν αρχίσουν.
  • γρηγορηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:46
    εχουν παθει Π Α Ν Ι Κ Ο .ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.
  • ΓΙΑΝΝΗΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:45
    ΤΑ Ο Χ Ι ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΑΔΕΣ!!!!!
  • grippasΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:44
    Μανταμ Μερκελ...δεν μας ..φιλιεσαι?
  • ΑχιλλέαςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:41
    Για να μπουν ορισμένα πράγματα στην θέση τους:
    Ο ΓΑΠ ήθελε να βάλει σε δημοψήφισμα την συμφωνία του Οκτώβρη (PSI κλπ) οχι για το ευρώ. Τοτε η Αγκέλα θύμωσε, τον κάλεσε στις Κάνες και του είπε δημοψήφισμα nain. Επέμενε ο GaP, και αυτή του είπε, ωραία δημοψήφισμα αλλά το ερώτημα θα είναι ευρώ ή δραχμή
  • VaG_PacinoΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:41
    Πάνος Καμμένις πριν απο λίγο στο Twitter:

    Η Μέρκελ διέψευσε τήν προεδρία!!!, πάλι ενεπλάκει ο κ. Μπίτσιος;... Είναι η πρώτη φορά που πιστεύω τήν Μέρκελ......
  • giotaΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:40
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΠΑΛΙΟ ΓΚΙΟΣΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΚΛΑΣΕΣ ΜΕΝΤΕΣ.
    ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΤΗΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
  • coolΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:38
    Η Frau....του Βερολίνου στα του οίκου της.
    Καλά θα κανει να μην αναμειγνύεται σε κυρίαρχα κράτη.

    Βέβαια ........... "να λέμε και του στραβού το δίκιο" :
    Ποιός ή ποιοί παρεχώρησαν μέρος της ελληνικής κυριαρχίας ???
    Μα, ασφαλώς ο ΓΑΠ ο Τζέφρυ και οι ΣαμαροΒενιζέλοι !!!

    Γιατί να το κρύπτομεν άλλωστε !!!!!!
  • μαιρη φοιτητριαΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:38
    γι αυτο ΜΑΝΤΑΜ θα σας στειλουμε στον αγυριστο.

    οι ελληνες ζυγο δεν υπομενουν. ηταν να μην ξυπνησουμε. οι πιο πολλοι ειμαστε "παιδια" των αγανακτισμενων της πλατειας συνταγματος πριν απο ενα χρονο. εκει μυηθηκαμε πολιτικα. εκει καταλαβαμε τι παιζει.

    θα ψηφισουμε αυτο που σας ποναει περισσοτερο.

    και εμεις και οι γονεις μας και οι φιλοι μας. ολοι.

    και ψιτ μανταμιτσα, ξερε το, οτι κανεις κατω απο 30 δε στηριζει τα τσιρακια σου, πασοκ-νδ.

    και να βγουνε πρωτοι, εμεις θα βγουμε στους δρομους και θα τους ριξουμε σε μια βδομαδα το πολυ. τα μετρα δε θα περασουν!
    αντε στο διαολο!
  • vagΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:38
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ? ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ
  • kdΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:37
    Δυο επιλογές έχουμε στις επόμενες εκλογές αν θέλουμε να λεγόμαστε Έλληνες, και να συνεχίσουμε να ζούμε στην Ελλάδα:

    -ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και οποιος θελει να συνδραμει με τις δυναμεις του.

    οχι στα πτωματα. ερχεται καλοκαιρι και βρωμανε.

    ας αναλαβει ο τσιπρας τα οικονομικα και ο καμμενος με τα εθνικα. ετσι θα ειμαστε ολοι ικανοποιημενοι.
  • purockerΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:33
    Μαντάμ Μέρκελ εδώ είναι η χώρα που γέννησε την δημοκρατία. Στο σχολείο προφανώς δεν τόμαθες αλλά θα το μάθεις με τις επόμενες εκλογές. Θα ακούς ΣΥΡΙΖΑ και θα σε πιάνει σύγκρυο.
    Περάσανε οι μέρες που είχες 3 αντρίκελα (ΓΑΠ, Αντώνη και τον χοντρό) να τους δίνεις εντολές.
  • ΧριστιναΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:32
    Κάπως έτσι μας κούνησε το δάχτυλο και ο Xίτλερ και ήμασταν η αίτια που έχασε τον πόλεμο .
    Frau Merkel πρόσεξε γιατί η Ιστορία επαναλαμβάνετε..
  • elenΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:30
    Παιδια παραγινε δεν αντεχωντε πλεον, στις 18 Ιουνη πρεπει κ οτελευταιος να παρει το αεροπλανο να γυρισει στην πατριδα του , οπως λεει κ ο πολυαγαπημενος θειος Γιωργος.
  • PetrosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:29
    @άκης ο Γερμανός δε σε πληρώνει φιλαράκο μου. Παίρνει μια χαρά τους τόκους του. Έλεος μ' αυτό το παραμύθι των πληρωμών. Και ψάξε λίγο πόσα κέρδη έχει βγάλει η Γερμανία απ' αυτή την κρίση. Ήμαρτον!
  • vagiosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:28
    Η Γερμανία το 1940 προσπάθησε με τα άπλα να κατακτήσει την Ευρώπη τώρα προσπαθεί με το χρήμα. Ούτε τότε το κατάφερε ούτε και τώρα . Τότε βρέθηκε στο δρόμο της η μικρή Ελλαδίτσα και της έκανε τη ζημιά. Πάλι η μικρή Ελλαδίτσα θα την ξανακάνει που δεν υποκύπτει σε εκβιασμούς.
    Μιλάμε βέβαια για τους πολίτες κια οχι για τους πολιτικούς. ( Εκτός λίγων εξερέσεων)
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:28
    ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ, ΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΗ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΧΑΜΑΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.
  • FairplayΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:28
    Και όμως η Καγκελαρία το διαψευδει....
    Μήπως ο Παμπερακιας βλέπει εφιαλτες βλέποντας την καταρευση των Δοσόλογων Πασοκσιδων...
    Βρε ουστ.
  • MANTAM MERKELΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:27
    ego mantam merkel poy einai sxolio diko moy?
  • nikosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:25
    παμε δραχμη, και μενουμε δραχμη..Γουσταρω!!!
  • SeawayΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:25
    Πριν 72 χρόνια ένας δικτατορας και ένας πινασμένος ρακενδιτος Λαος είπαν ένα Μεγάλο ΟΧΙ στον Χίλτερ ..και εσωσαν όλη την Ευρώπη..
    Σήμερα ένας Δημοκράτης ( ΧΑΧΑΧΑΧΑ) υποτίθετε αντιστασιακός Πρόεδρος κατέβασε τα Παμπερς του... Δεν θα βρεθεί ένας ΄Πατριώτης να τον πεταξει τον δοσίλογο..???
  • χαραΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:25
    καλα βρε σαμαρά εσύ δε θέτεις αυτό το δίλημμα στο λαό; Αυτή δεν είναι η σημαία της προεκλογικής σου καμπάνιας? ή μερκελ σε πείραξε?
  • ΓιωργοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:24
    "ΟΧΙ" στο Ευρω, "ΟΧΙ" και στις καλπες (Καζακης)!
  • ΤΝΤΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:23
    ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΕΣΤΦΑΛΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
    ΑΛΛΑ ΤΡΕΜΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 80% ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ 10% ΓΙΑ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
  • MANTAM MERKELΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:21
    EGO DOSEI ELLADA 40 DISEKATOMMYRIA POY KERDISE GERMANIA APO TOKOYS KAI ELLHNES PSIFISOUN NAI STA MNIMONIA KAI STI LITOTITA. EMENA AKOYTE OXI KOYTO GIORGO POY ELEGE DIMOPSIFISMA GIA PLAKA. EGO SOSEI ELLADA ANTONIS DEN MPOREI. KAI NA MIN AKOYO GIA AYTO TO TSIPRA GIATI BGAZO SPIRAKIA. ΚΑΙ XATZINIKOLAO MHN AKOYTE KAKO DIMOSIOGRAFO GIATI EINAI KAKO MNIMONIO LEEI
    XAI
    ΜΑΝΤΑΜ MERKEL
  • vaso1Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:20
    περσυ στο μεσοπροθεσμο τρωγαμε τα δακρυγονα(δεν αφησε ο βενιζελοσ τον γαπ να παραιτηθει)
    μετα τον φλεβαρη καηκε η αθηνα(παλι δεν θελατε εκλογεσ)
    τωρα θα παρετε τα @ρχιδι@ μου!!!αυτο να πειτε στην μερκελ!!!
  • ΚΟΣΜΑΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:20
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ 1:

    αρθρο 14 παραγραφος 5

    ''με την παρουσα ο δανειοληπτης αμετάκλητα και ανευ ορων παραιτειται απο καθε ασυλια που εχει ή προκειται να αποκτησει οσον αφορα τα περιουσιακα του στοιχεια''

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΣΑΣΤΕ
  • ΑΡΗΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:19
    Το δημοψιφησμα ειναι ενα :
    οι ραγιαδες οι ελευθεροι ανθρωποι και ερχεται καποια στιγμη που λες το μεγαλο ναι η το μεγαλο οχι.
    το ναι στους δοσιλογους της νδ και του πασοκ και το οχι σε αυτους που δεν προσκυνουν και αντιστεκονται.
    ΟΛΟΙ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΑΙ!!!!!!
  • ΣΥΒΙΛΛΑΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:17
    Η ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , Η ΒΟΥΛΗ, ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ??ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΡΥΦΑ?? ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ??
  • ΕγώΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:16
    Έπρεπε να το είχαμε κάνει όταν το πρότεινε ο Παπανδρέου.
  • ακηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:16
    Λεφτα υπαρχουν ψηφισε ο Ελληνας καλεερρ!ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ ΤΩΡΑΑΑΑ. ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ.......ΑΟΥΦΒΙΝΤΕΡΖΕΕΝ.
    ΡΕ ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ.....ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΛΕΦΤΑ ΕΞΩΣ
    ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ!
    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΤΣΙΠΡΑ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ......ΚΛΑΣΑΜΕΝΤΕ ΕΕΕΕ; ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΑΑ; ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΕΙΣ; ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΤΞΝ ΒΡΙΖΕΤΕ; Ε ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ; @@@@@@ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
  • georgeΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:15
    Σπουδάζει μάλλον κι' αυτή στη σχολή του ΓΑΠ για πολιτικούς.
    Έπρεπε να το σκεφτεί από πριν και να συμπεριλάβει στις δηλώσεις που υπέγραψαν ο Βενιζέλος και Σαμαράς, ότι θα γίνεται δημοψήφισμα στην Ελλάδα όταν το επιθυμεί η τρόϊκα.
    Σαν πολλές μονομερής ενέργειες δεν κάνει τελευταία ;
  • JohnΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:15
    Μηπως πρεπει να γινει δημοψηφησμα για την εξοδο της γερμανιας απο την ευρωζωνη?????Παραταυτα η μεργκελ θα παρει την απαντησητης στις 17ιουνη.Τσιπρα/ καμενος δαγκωτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!
  • ΚΩΝ/ΝΟΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:15
    ΑΣ ΤΗΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜ..........Η.ΑΥΤΗ Η ΚΟΤΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ.
  • sitrimidΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:14
    Μανταμιτσα πες αλευρι ο Αλεξης σε γυρευει
  • Γιαννης ΑΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:14
    Αρουραιοι βγείτε απο τις τρυπες σας και υποκλιθειτε στον Παπανδρεου και Καστανιδη
  • Βασίλης>Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:12
    Δυο επιλογές έχουμε στις επόμενες εκλογές αν θέλουμε να λεγόμαστε Έλληνες, και να συνεχίσουμε να ζούμε στην Ελλάδα:
    -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    -ΣΥΡΙΖΑ
  • ermisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:12
    ..ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ Η ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΙΣ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ .-
  • basilhsΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:12
    Εγω απο οτι ξερω δεν υπάρχει η δυνατότητα διενέργειας δημοψηφίσματος ταυτόχρονα με τις εκλογές.Γιατί; Γιατί δεν έχουμε κυβέρνηση. Δεν προβλέπεται η υπηρεσιακή κυβέρνηση να προχωρήσει σε τέτοιου είδους ενέργεια.
  • DONNAΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:11
    ΠΑΗ ΣΑΛΤΑΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΚΟΝΤΡΟΛΑΡΗ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΑΛΤΑΡΕ, ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ; ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ.
  • vaso1Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:10
    κι ο προεδροσ γιατι δεν τησ απαντησε καταλληλωσ???τι τον εχουμε εκει το σκιαχτρο???εχει ψωφησει και δεν το ξερει!!!!ποσο αβουλοσ και ενα μεγαλο ΤΙΠΟΤΑ ειναι αυτοσ ο ανθρωποσ???
  • θεσσαλονικιάΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:10
    κόψτε φάτσα, βγ'αλτε συμπέρασμα.....
  • ΑΝΤΖΕΛΑΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:07
    Ας της πει κάποιος της κυρίας που χώνεται στα εσωτερικά μας αβέρτα, να μην παίρνει τέτοια ρίσκα με τους Έλληνες, γιατί άμα του σβουρίξει του Έλληνα το καίει δεν το παραδίδει.
  • v.kΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:07
    η μανταμ να κατσει να ασχοληθει με τη χωρα της και να αφησει την ελλαδα .... Δημοψηφισμα να κανει στη χωρα της.....
  • katerinaΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:07
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ???? ΚΡΙΜΑ . ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΡΙΞΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ . ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η MADAM MERKEL? ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ??? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΥΛΤΣ??
  • ΓιώταΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:07
    Μήπως -αναρωτιέμαι- ΜΗΠΩΣ έχουν κάποια γερή βάση όλοι όσοι μιλούν για την καταγγελία του μνημονίου;
    Άλλωστε, ο κύριος Δραγασάκης (στην "Ανατροπή" του Πρετεντέρη) είχε μιλήσει με σαφή και απλά λόγια εξηγώντας ποιες ταυτόχρονες - παράλληλες κινήσεις μπορούν να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση, εντός ευρωζώνης.
    ΜΗΠΩΣ, λοιπόν, η μαντάμ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι ΜΠΟΡΕΙ να γίνει κάτι τέτοιο και, μάλιστα, με θετικά (για εμάς) αποτελέσματα;
  • mariaΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:06
    Δεν προβλέπεται η υπηρεσιακή κυβέρνηση να προχωρήσει σε τέτοιου είδους ενέργεια.
  • ΠαύλοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:06
    Πρότεινε; Πως πρότεινε; Ας το έλεγε με συνέντευξη τύπου.
    Το τηλεφώνημα στον Παπούλια μήπως είναι παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας;.
    Και ο Πρόεδρος τι της είπε; Θα μάθουμε;
    Αυτά είναι μαντάτα φιλο-μνημονιακοί συμπολίτες μας.
  • KOINOS NOYSΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:06
    Ακομη μια εναγωνια προσπαθεια της κυριας για αναμιξη στα εσωτερικα ενος κυριαρχου(?) κρατους!
    Αν ξεπερασω αυτο το γεγονος κι ας υποθεσουμε οτι γινεται το δημοψηφισμα.Εγω τωρα θα ρωτησω: ποιο θα ειναι το ερωτημα στο οποιο θα κληθει να απαντησει ο Ελληνικος λαος?Και να υποθεσω κατι μεταξυ:
    1.Ειστε υπερ της εξοδου της χωρας απο την Ευρωζωνη?
    και
    2.Ειστε υπερ της καταγγελιας των δανειακων συμβασεων που εχουμε υπογραψει με την τροικα?
    Ουσιαστικα ειναι το ιδιο ερωτημα απλως στην δευτερη περιπτωση προσδιοριζεται μονο το αιτιο ενω στην πρωτη το αποτελεσμα.
    Πονηρες και παραπλανητικες και οι δυο ερωτησεις, διοτι σε ενα δημοψηφισμα οπου καλεισαι να απαντησεις με ενα ναι ή ενα οχι, υπαρχει μονο το ασπρο και το μαυρο.Το μεγαλυτερο ποσοστο του Ελληνικου λαου ομως ειναι καπου αναμεσα.Θελει δηλαδη παραμονη στην Ευρωζωνη αλλα με αναδιαπραγματευση του μνημονιου, μεγαλη(ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗ.ΜΑΡ) ή μικρη(Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ).Στα "εκβιαστικα" λοιπον ερωτηματα του υποτιθεμενου δημοψηφισματος, απανταει ΟΧΙ αφου δεν του δινεται αλλη επιλογη κι ετσι δενουμε μονοι μας τα χερια μας. Γατα η..."μανταμ" Μερκελ!!!
  • stratusΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:03
    μας είδανε αλευρωμένους και μας περάσανε για μυλωνάδες
    το άλλο με τους ''γύφτους'' να μη το αναφέρω
  • ΆρηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:01
    Κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ 40%.
    Συνέχισε έτσι μανταμ.
  • AnnaΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:00
    Οι Γερμανοί "βυθίζουν" την Ευρώπη σε έναν νέο Μεσαίωνα.

    Οι προτεστάντες επιδίδονται και πάλι στο αγαπημένο τους σπορ, που είναι το "κυνήγι των μαγισσών".

    Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι αυτό θα είναι αναπόφευκτο, εφόσον η Ευρώπη δεν αντέχει την προτεσταντική αρπακτικότητα. Το σχέδιό τους ήταν "τέλειο", αλλά δυστυχώς χωρίς πρακτική αξία ...Την "πάτησαν" όπως ο Χότζας, που, μόλις "εκπαίδευσε" τον γάιδαρό του να μην τρώει ...αυτός πέθανε από την πείνα. Αυτό έκαναν κι αυτοί. Αφού "αποστέωσαν" την Ευρώπη, αφαιρώντας της κάθε πλούτο, θα "πεθάνει" στα χέρια τους. Αφού την "κατέκτησαν" με τα χρήματά τους, θα την χάσουν, επειδή απλά δεν μπορούν να την κρατήσουν "ζωντανή". "Τέλειο" το σχέδιο, αλλά το "υποζύγιο" πέθανε και μαζί του αυτοκτόνησαν χιλιάδες άνθρωποι.

    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2012/05/ellada -magisses-tou-salem.html

    Για ένα πράγμα πρέπει να είναι σίγουροι όλοι αυτοί. Δεν ξεμπέρδεψαν με την ιστορία ...Δεν ξεμπέρδεψαν με τους Έλληνες ...Τις "μάγισσες" δεν τις κυνηγάς τόσο απερίσκεπτα ...γιατί μπορεί να είναι πραγματικές "μάγισσες".
    Είναι έτοιμοι να αναλάβουν το ρίσκο;

    Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
  • greekadderΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 21:00
    Μέρκελ σε Παπούλια: Μαζί με τις εκλογές να κάνετε και δημοψήφισμα για την παραμονή σας στο ευρώ ......
    χα...χα...χα...... κοίτα που ο Τσίπρας της έσπασε τα νεύρα ...... άσε θα σου πώ εγώ το αποτέλεσμα τώρα ......
    Παραμονή στο ευρώ: 85% ΝΑΙ
    ΚΚΕ: 15%
    ΣΥΡΙΖΑ: 34%
    ΑΝΕΞ. ΕΛΛΗΝΕΣ: 18%

    ..... άντε μάζεψέ το τώρα ............
  • παναγιωτηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:59
    ευχαριστω για την διορθωση
  • spfΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:57
    Άρα σωστά περπατάμε εναντίον αυτής και του μνημονίου …

    Αφού έλαχε στο Τσίπρα και στο Καμμένο να δείξουν περισσότερη μαγκιά απ’ ότι οι υπόλοιποι ….…μαζί τους

    Αφού ακόμα και τώρα οι πολιτικοί μας σκυλιάζουν για να μη ξεκολλήσουμε από το βούρκο αντί να έχουν το σθένος να παραδεχθούν την σκάρτη πολιτική της καρέκλας πάση θυσία , γι’αυτό και πάλι ……μαζί τους

    Αφού ακόμα και εκεί που κατούρησαν κάποιοι πολιτικοί τώρα γλείφουν με –τάξιμο- για μετά , αποφασίζοντας όχι από κοινού χωρίς να ενημερώνουν της ομάδα τους , γι ‘αυτό και πάλι …..μαζί τους

    Υπάρχουν και άλλα 97 αφού , γι ‘ αυτό και πάλι ...μαζί τους .
    Τσίπρα ή Καμμένο !

    Αναποφάσιστος !
  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΓΑΡΕΥΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:56
    Μαδαμίτσα, κοίτα το "μαγκούφη σου" και εμείς ξέρουμε τι θα κάνουμε.
    ΚΑΝΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.!!!!
  • ΣαλονικιοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:56
    η μανταμ παιζει τα ρεστα της. ξεμειναν απο νεες ιδεες εκφοβισμου και περασαν σε ωμες παρεμβασεις. εχουμε να δουμε και να ακουσουμε πολλα μεχρι τις 17/6.
  • μακης περιστεριΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:55
    Θα την πατησεις ΜΑΝΔΑΜ. Πρωτα θα ψηφισουμε ΤΣΙΠΡΑ και μετα θα ψηφισουμε και ΕΥΡΩ. Και επειδη δεν μπορεις να μας διωξεις νομικα, τοτε δεν θα μπορεις ουτε πολιτικα να στηριξεις την αποπομπη της Ελλαδας. Με αποτελεσμα να σε χορεψει στο ταψι ο πιτσιρικας.
  • iridamΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:54
    χωρις λόγια. Είμαστε περήφανος λαος βρε παιδιά. Η τουρκοκρατία τελειωσε
    ας ξυπνήσουμε επιτέλους
  • DΙMΙΤRΙSΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:54
    ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕL ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΗ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙ ΤΟΥ ΤΣΟΛΙΑ ΤΟ ΒΛΕΠΗ ΕΑΝ ΘΑ ΤΟ ΔΗ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΓΡΑΨΗ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.
  • Ι.Κ.Χ.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:54
    τώρα που έχουν αναστατωθεί λένε κι αυτοί για δημοψήφισμα

    τώρα πρέπει να της πουν να ασχολείται μόνο με το αποτέλεσμά της στην Β.Ρηνανία βεστφαλία
  • ΖωήΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:52
    Ναι, δημοψήφισμα!!! Αλλά όχι όπως το θέλει η μανταμ. Το ερώτημα στο δημοψήφισμα να είναι ΕΥΡΩ ή ΔΟΛΛΑΡΙΟ.
  • anonymosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:50
    τη λεει η μανταμ δεν παει να ......
  • tristeΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:50
    Επιτελους ολοι αποκαλυπτονται τα τσιρακια της Μερκελ, οι δουλοπαρικοι δημοσιογραφοι .Ας παει η κυρια να κανει δημοψηφισμα στη χωρα της να δουμε αν την γουσταρουνε αυτην και την πολιτικη της
  • JeanΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:48
    Καλά δεν ήξερε η Μέρκελ ότι δεν είναι ομότιμη του Παπούλια; Δεν ήξερε ο Παπούλιας ότι δεν υπάρχει συνταγματική και νομική διαδικασία για την διενέργεια τέτοιου δημοψηφίσματος στις 17 Ιουνίου; Το ήξεραν απολύτως. Μαζί λοιπόν και με την βοήθεια της προπαγάνδας των ΜΜΕ προσπαθούν αισχρά να καθυποτάξουν τον ελληνικό λαό και να του ποδηγετήσουν την βούληση. Αυτή είναι ωμή παρέμβαση όχι μόνο για ελεύθερο κράτος αλλά ούτε για εξηρτημένο. Αν υπήρχαν τηλεοράσεις με τέτοιους δημοσιογράφους δεν θα ήμασταν σκλάβοι των γερμανών από το 1940, δεν θα ήμασταν σκλάβοι των Οθωμανών από το 1453 μΧ αλλά θα ήμασταν δούλοι των Περσών από το 490 πΧ. Έλεος πια και λίγη ντροπή.

    ΥΓ: Μπορεί να μου πει κανείς ευρωπαϊστής με ποιες συνθήκες ή συμφωνίες ένα κράτος μέλος της ΕΕ επεμβαίνει έτσι αντιθεσμικά σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ. Δυστυχώς οι φωνασκούντες και κλαψουρίζοντες φιλοευρωπαϊστές είναι επί της ουσίας οι πιο ακραίοι αντιευρωπαϊστές γιατί επιτρέπουν σ' ένα κράτος και μια ακραία ναζιστική ηγεσία να διαλύει την ΕΕ. Υπόδουλη ΕΕ δεν υπάρχει.
  • ΚατερίναΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:47
    Τι λέει η μανταμίτσα;;;
    Νευράκια, νευράκια;
  • μ.κ.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:46
    Κυρία Μέρκελ ξεπεράσατε κάθε όριο. Ίσως και καλύτερα όμως...
  • Α.Π.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:45
    Διωχτε τους Σαμαραδες και Βενιζελους που εξεθρεψαν ενα τερας και του εδωσαν το Δικαιωμα να μπαινοβγαινει στο σπιτι μας οποτε γουσταρει.Το Ελληνικο σπιτι ειναι γνωστο για την φιλοξενια του αλλα μαυρο φιδι που θα φαει οποιον νομισει οτι μπορει να το ...καβαλησει.
  • NikolasΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:45
    Μπα ! Με καθυστέρηση 6 μηνών και κάτι η (μαντάμ κατά το Τσίπρα) Μέρκελ προσχώρησε στη άποψη - σχέδιο - πρόθεση Παπανδρέου ; Για την οποία πρόθεση τον κάλεσαν (οι Μερκοζύ) στις Κάννες και τον έβαλαν να ζητήσει συγγνώμη μες στη βροχή ! Τώρα κατάλαβε το πόσο έξυπνη πραγματικά ήταν εκείνη η "ατυχήσασα" πρόταση του ΓΑΠ.
    Ακόμα και σήμερα η πλειοψηφία του κόσμου τρέμει στην ιδέα εξόδου απ' τη νομισματική έξοδο, πόσο μάλλον πριν από 6+ μήνες. Θα είχε λοιπόν - κατά πάσα πιθανότητα, αν όχι βεβαιότητα - το δημοψήφισμα, θα είχε παύσει κάθε αμφισβήτηση στο πρόσωπό του, θα είχε παραμείνει αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός, θα είχαν περάσει αναίμακτα όλα τα μέτρα ΚΑΙ του β' μνημονίου και δεν θα διακινδύνευαν σήμερα οι εταίροι μας να δουν το ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση και τα σχέδιά τους για πλήρη "άλωση" της Ελλάδας να τίθενται σε αμφισβήτηση (μέχρι ίσως διάψευσης και αυτής της ελπίδας)
    Μόνο χαζός δεν είναι ο υπάλληλος των Μερκοζύ, χαζός ήθελε να πιστέψουμε πως είναι. Επικίνδυνος όμως για όλους μας εξακολουθεί να είναι, όπως και οι "συνάδελφοί" του που ανέλαβαν να ολοκληρώσουν το έργο του
  • El PadroΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:43
    ΤΣΙΠΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΔΩ Κ΄ΑΝΗΣΥΧΩ...
  • ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:43
    Η Γερμανία άν επιθυμεί μπορεί να κάνει στήν επικράτεια της δημοψήφισμα καί να φύγει απο το Ευρώ, εμείς δέν έχουμε τέτοιο δίλημμα!
  • fisherΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:41
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ . ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΛΟΦΑΡΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΠΚΙΝΔΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!! ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μ.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:41
    Τώρα??? τι έχετε να πείτε προσκυνημένοι??? τι λέτε οι υποστηρικτές του μνημονίου???? τι λέτε οι οπαδοί ΠΑΣΟΚ & ΝΔ??? Ήρθανε τα αφεντικά σας και σας κουνάν το δάχτυλο... προσκυνήστε μωρέ ... σκύψτε το κεφάλι να εισπράξετε τις σφαλιάρες σας από την Κατακτήτρια Μέρκελ... αυτό σας αξίζει σε σας και στους αρχηγούς σας ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ... Όλοι οι άλλοι να μαζευτούμε αδέρφια και να δώσουμε την μάχη για το μέλλον των παιδιών μας... για την πατρίδα μας... για την ελευθερία μας... από την μιά εμείς και από την άλλη οι προδότες... δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια... ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ--
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ--
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
  • spmΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:41
    Στο δημοψήφισμα του Γιωργάκη θα απαντούσαμε ναι ή όχι στο ευρώ και στην πολιτική του στάση (Γερμανίας) και στο δημοψήφισμα της Αγγελικούλας ναι η όχι στην πολιτική της για να προσδώσουμε κύρος στην καταρρέουσα πολιτική της και συνάμα νομιμοποίηση ;
    2013 σπιτάκι σου και εσύ αν δεν σε προλάβουν τα γεγονότα.
  • vasΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:40
    καλα , τον καμμενο δεν τον ενμερωσε???
  • AlpenΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:39
    ???? Με τον Π.Καμμένο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων επικοινώνησε;
  • CakeNetΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:38
    Εγώ προτείνω να κάνουμε δημοψήφισμα για το αν είναι ηλίθια ή ηλίθια! Να πάρει το 100% που της αξίζει! Ουστ...αρχιλαμόγιο της Ευρώπης! Άντε ψόφα να σωθεί η Ευρώπη όλη!
  • ΛεωνίδαςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:37
    Είναι δυνατόν να έχουν περάσει τόσες ώρες και να μη ξέρουμε τι απάντησε ο κ. Παπούλιας;
    Τί της είπε; «Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, θα την λάβουμε σοβαρά υπόψην μας».
    Τελικά είμαστε προτεκτοράτο της Γερμανίας, όπως καλά λέει και ο κύριος Τράγκας!!!
  • sofiaΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:35
    η γνωμη μου ειναι οτι ο κ, Παπουλιας ως προεδρος της Δημοκρατιας επρεπε να της απαντησει αμεσως αρνητικα θα μας κανουν κουμαντο και στο μοναδικο δικαιωμα που μας εχει απομεινει πια το δικαιωμα της ψηφου?ελεος!!1
  • dionisisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:35
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΗΜΑΡΤΟΝ-ΗΜΑΡΤΟΝ .ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΑΜΑ .ΛΕΓΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΝΤΑΜ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 33 % ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΥΠΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ.
  • kostasΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:32
    υποψηφια του συριζα ειναι η μανδαμ
  • ΓρηγόρηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:32
    Μήπως η κυρία Μερκελ θέλει με αυτόν το τροπο να σπρώξει τους έλληνες σε αντιευρωπαική ψήφο έτσι ώστε να μας κατηγορήσουν ότι εμείς δεν θέλουμε την Ευρώπη;!
    Απο όσα γνωρίζουμε δεν υπαρχει τροποσ να μας διώξουν απο το ευρώ. Μόνο εάν εμείς θελουμε να βγούμε...!
    Ψυχραιμία λοιπόν...!
    Εγω απο την πλευρά μου θα ήθελα να προτείνω να ένα δημοψήφισμα για την ίδια την Ευρώπη με το ερώτημα: να μείνει ή όχι η Γερμανία στο ευρώ;;!
  • VasilisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:30
    Ο ΓΑΠ τώρα δικαιώνεται...
  • βασιληςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:30
    στο δημοψίφισμα θα ψιφίσουμε υπέρ της παραμονής στο ευρο και στην κάλπι οχι σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, αντι να μας τρελάνουν αυτοί θα τους τρελάνουμε εμείς.
  • giannisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:29
    κυρια , κυρια, μπορω να παω να ξερασω?
  • chris d.Παρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:29
    Αν δεν της είπε να πα να γ...... καλύτερα να παραιτηθεί τώρα ο Παπούλιας
  • cargiroulisΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:27
    Επιτυχία μεγάλη ...... η φάτσα, να τι δείχνουμε στα μωρά, για ... τρων το φαγητό τους !!!
  • Boy with a BikeΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:27
    Ξέρεις τι είναι να φτάνεις στη πηγή και να μην πίνεις νερό. Λίγο πριν μας αγοράσει ολοκληρωτικά και κάνει όλους τους έλληνες υπαλλήλους της, θα μείνει με την όρεξη. Εμείς θα της γκρεμίσουμε το μπ....... που έφτιαξε.
  • cvΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:25
    μαντάαμ εισαι καθολου καλά? πίνεις ληγμένα ρέεε? εκβιάζεις και εκφοβίζεις τον ελληνικό λαό?
    και εσύ Πρόεδρε της δημοκρατίας μας με τα άπταιστα γερμανικά σου, πόσο διακοσμητικός υπήρξες σ' αυτό τηλεφώνημα?
  • nikosΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:25
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΜΝΗΜΟΝΙΟ
  • Adam Weishaupt vs Hiram AbifΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:25
    Um den Finger in den Arsch setzen... alte Hure... !
    Palio Skrofen... !
    .l.
  • ΚωνσταντινοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:24
    Heil , Angela Dorothea Merkel.
  • ΠΕΤΡΟΣΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:23
    Ωραία, θα ψηφίσουμε λοπίν και θα βγάλουμε ΣΥΡΙΖΑ με αυτοδυναμία και στο δημοψήφισμα θα απαντήσουμε οτι επιθυμούμε να παραμείνουμε στο Ευρώ. Για να μην το χοντρύνω περισσότερο και πω οτι θα βγάλουμε με αυτοδυναμία Καμμένο. Τότε τι θα αποφασίσει η Μερκελ? θα βγάλει τις εκλογές άκυρες επειδή το ένα δεν συμφωνεί με το άλλο?
    ΕΛΕΟΣ που ακόμα ανεχόμαστε τέτοιες παρεμβάσεις. Αρχίζω και σκέφτομαι πολύ σοβαρά ποιο θα είναι όντως το μέλλον μιας Ευρωζώνης και αν πρέπει να βγούμε απο μόνοι μας απο τώρα!
  • xxxΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:23
    Ο μεγαλός Αντιστασιακός (δες Κ. Παπούλιας) τι της απάντησε;
    Όχι, οτι η κυρία Μερκελ βλέπει την Ελλάδα, ως Γερμανικό Προκτεκτορατό!
  • DONNAΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:22
    PAI SALTARE DEN MPOREI NA KONTROLARH TOUS ELLHNES KAI DEN TO ANTEXH SALTARE, 8HMOSASTE TH EIXE GINH PRIN MHNES ME AFTO TO 8EMA; PAIDIA DIASKEDASTETO EIXAME KAIRO NA GELASOUME.
  • παναγιωτηςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:22
    με τον προεδρο των Α.Ε κυριο Πανο Καμμενο δεν επικοινωνησε?Γιατι αν θυμαμαι καλα ειναι τεταρτο κομμα!!!!
  • azΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:20
    1.Θα έπρεπε να πάρει τηλ τον ομόλογό της δλδ τον πρωθυπουργό. Άλλωστε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν είναι γραμματέας της Μέρκελ για να διαβιβάσει την επιθυμία της στον πρωθυπουργο. Άρα αποτελεί μια απ' ευθείας παρέμβαση στα εσωτερικά ενός κράτους.
    2.ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ - η υπηρεσιακή κυβέρνηση έχει την αρμοδιότητα της διεξαγωγής εκλογών και μόνο
    3.Ποιος τον ακούει το Γιωργάκη τώρα...θα πάρει θάρρος!!!
  • Σ. ΟΚΤΩΡΑΤΟΥΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:19
    TIΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ Η ΜΑΝΤΑΜ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ. ΩΣ ΕΔΩ!!!!
  • ΝΤΑΝΝΥΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:19
    ΩΜΗ παρεμβαση της Μερκελ.
    Αφου ειδε οτι οι εδω υπαλληλοι της ειναι για βρουβες, ειπε απο μονη της να μπερδεψει την κατασταση , με μια προταση που ειναι εντελως διαφορετικη απο αυτο που θελει ο λαος.
    Και ο Καρολος αντι να την στειλει στο διαολο, για ακομη μια φορα, επεσε χαμηλα.
  • ΑλεξανδροςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:18
    ΟΛΟΙ ΤΣΙΠΡΑ.Οτι και να κανετε τοκογλυφοι μαζι με τους ντοπιους υπαλληλους σας η πατριδα μας θα σωθει
  • NavoyxodonosorΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:17
    Άντε γαμήσου Μαντάμ.. όσο ευχή και αν είναι αυτό για σένα.
    Μπορούμε και μόνοι μας, απόφαση θάρρος και θράσος χρειάζεται.
    Μπορούμε. ....
  • ΆγιςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:17
    Ούτε δική της απόφαση είναι ούτε αρμοδιότητα υπηρεσιακής κυβέρνησης.Αν θέλει οποιοδήποτε δημοψήφισμα ή οτιδήποτε άλλο να το συμβουλεύσει και να το πράξει στη χώρα της.
  • νικοςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:17
    με ποιο δικαιωμα αυτη η μανταμ οπως την ειπε ο τσιπρας επεμβαινει στα εσωτερικα της χωρας μας??υπαρχουν πολιτικοι σε αυτην την χωρα να δωσουν απαντηση στην εν λογω κυρια?λοιπν κυριε βενιζελο κ κυριε σαμαρα τι θα απαντησετε στην κολητη σας???????περιμενουμε
  • oranjeΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:17
    oust re.....madame
  • ΣΥΒΙΛΛΑΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:16
    τι μας λετε MADAM!
  • σπυροςΠαρασκευή 18 Μαίου 2012, 20:11
    Σε κόλλησε ο ΓΑΠ;
    Τα έπαιξες τελείως