«Δεν θέλω να σχολιάζω τις πρωτοβουλίες του προέδρου, πρέπει να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις, βλέπω θετικά μία τέτοια προσέγγιση, είναι η ώρα της ενώσεων των δυνάμεων απέναντι σε αυτούς που οδηγούν την Ελλάδα εκτός ευρώ και ΕΕ» είπε ο Κυριάκος Βελόπουλος στο κεντρικό Δελτίο του Real fm, σχετικά με τη την ανοιχτή πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για συγκρότηση μετώπου κεντροδεξιάς.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Τι λέει ο Βελόπουλος για ΝΔ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ