Μήνυμα Στουρνάρα στο ΔΝΤ: Αν θέλει να φύγει, ας φύγει

Μήνυμα προς τους «σκληρούς της τρόικας» στέλνει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννης Στουρνάρας μια μέρα πριν από την έναρξη του τρίτου γύρου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μήνυμα προς τους «σκληρούς της τρόικας» στέλνει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννης Στουρνάρας μια μέρα πριν από την έναρξη του τρίτου γύρου της αξιολόγησης του Μνημονίου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Βήματος της Κυριακής, ο κ. Στουρνάρας αναφέρει πως “αν θέλει το ΔΝΤ να φύγει, ας φύγει. Δεν τους χρειαζόμαστε πια».

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.