Δε θέλει κόπο θέλει τρόπο

Επιστολή για το θέμα της καθυστερημένης ενημέρωσης φορολογούμενων για οφειλές προς το Δημόσιο, απέστειλε στο υπουργείο Οικονομικών η Συνήγορος του Πολίτη, Καλλιόπη Σπανού. Η κα. Σπανού προτείνει παράλληλα με την ταχυδρομική αποστολή ειδοποιήσεων, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο, η επιλογή του τρόπου αποστολής, να γίνεται από τον φορολογούμενο με υπεύθυνη δήλωσή του, έντυπη ή ηλεκτρονική (μέσω Taxis Net).Ο Συνήγορος του Πολίτη είχε ήδη επισημάνει από το 199 ότι πολλές φορές, πολίτες λαμβάνουν χρεωστικά εκκαθαριστικά, αφού ήδη έχει εκπνεύσει η προθεσμία εξόφλησης, ενώ άλλες φορές τα ειδοποιητήρια αποστέλλονται σε λανθασμένες διευθύνσεις.Αποτέλεσμα τούτου, είναι οι οφειλές προς το δημόσιο να επιβαρύνονται με προσαυξήσεις και οι φορολογούμενοι να χάνουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα κάποιας ευνοϊκότερης ρύθμισης.  Πηγή: ΑΠΕ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ