Σε φάση προσαρμογής οι τράπεζες

Σε φάση προσαρμογής οι τράπεζες

 

Ο τραπεζικός τομέας της Ελλάδας, όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προχώρησε σε μια βαθιά και επιτυχημένη αναδιάρθρωση. Οι Ελληνικές τράπεζες βρίσκονται σε φάση ταχείας προσαρμογής για να είναι σε θέση να συνεισφέρουν δυναμικά στη βελτίωση της Ελληνικής οικονομίας. Είναι πρόθυμες να παίξουν ξανά τον θεμελιώδη ρόλο τους στη χρηματοδότηση των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στο δρόμο προς την ανάκαμψη, ανέφερε ο Guido Ravoet, Γενικός Γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τραπεζών (European Banking Federation – EBF), μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε η OneTree Solutions στο Ίδρυμα Μιχάλης Κ��κογιάννης.

Όπως είπε, οι ελληνικές τράπεζες είναι πρόθυμες να παίξουν ξανά τον θεμελιώδη ρόλο τους στη χρηματοδότηση των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στο δρόμο προς την ανάκαμψη.

Ο κ. Jacques Rega, συντονιστής της εκδήλωσης και Ειδικός Σύμβουλος για θέματα τραπεζικής αναδιάρθρωσης τόνισε ότι ένα υγιές τραπεζικό σύστημα συμβάλλει στην ενδυνάμωσης της οικονομίας, δηλώνοντας ότι «η επίτευξη της κερδοφορίας και αξιοπιστίας των τραπεζών περνάει από την προσφορά των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών προς τους πελάτες».

Η OneTree Solutions, διοργανώτρια εταιρία εκπροσωπήθηκε από τον Δρ. Πάνο Κωνσταντινίδη, Συνιδρυτή και Διευθυντή Επιχειρηματικής Στρατηγικής και τον Δρ. Διονύση Αυρηλιώνη, Συνιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο.

«Τα τελευταία χρόνια η σχέση των τραπεζών με τους πελάτες τους περνά μια δοκιμασία» ανέφερε ο κ. Αυρηλιώνης. «Η κερδοφορία των τραπεζών μπορεί να βασιστεί στη βελτίωση της σχέσης με τους πελάτες. Και ενώ οι τράπεζες πρέπει να επενδύσουν στην καλύτερη στόχευση των ενεργειών τους προς την πελατεία, είναι ανάγκη να πετύχουν ταυτόχρονα τη μείωση των λειτουργικών εξόδων. Στη σημερινή απαιτητική οικονομική συγκυρία η καινοτομία και η τεχνολογία μπορούν να αποτελέσουν κλειδί για την ανάπτυξη των τραπεζών».

Ο κ. Κωνσταντινίδης υπογράμμισε ότι οι τράπεζες μπορούν να πετύχουν ταυτόχρονα τον τριπλό στόχο της ικανοποίησης των πελατών, της κανονιστικής συμμόρφωσης και της κερδοφορίας. «Οι τράπεζες μπορούν να είναι κερδοφόρες, αλλά και ταυτόχρονα να φέρονται με αδιαμφισβήτητη υπευθυνότητα απέναντι στον κάθε πελάτη ξεχωριστά, αποτρέποντάς του την πρόσβαση σε «ακατάλληλα» προϊόντα, που δεν ευθυγραμμίζονται με τα ίδια του τα συμφέροντα. Στα προϊόντα αυτά θα μπορούσε να κατευθυνθεί ο πελάτης είτε λόγω δικής του άγνοιας, είτε λόγω υπερβολικής διάθεσής του για επικίνδυνες κινήσεις, είτε ακόμα και λόγω κακής πληροφόρησης, πρόσθεσε.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ